Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
    Onzin.

De onze is mooier hoor. 2.0TDI volledig zwart alles meegespoten en de 18" VW velgen ipv de 17" op die foto.
    Onzin me zoveel je wilt, maar toch blijf ik erbij dat geen enkele golf V in real life zo"n schone oogskes heeft vanvoor als op die persfoto's. Op de foto hebben de lichtunits nog een donkere achtergrond, hebben ze xenons, is de lichtinval zo gemanipuleerd dat de ze er agressiever uit zien, en is hij vanuit een hoek getrokken waardoor hij er breed en laag uitziet.

Vergelijk dat nu eens met een standaard Golf V. Die heeft zowat de dufste muil die je je kunt voorstellen.

Los daarvan, als je een Golf V juist aankleedt, kan het een hele mooie wagen worden, zoals die van jou en Frigobox. MAAR, trek nu eens foto's van jullie wagens vanuit dezelfde hoeken als die persfotos, en plak er de juiste lichtfilters op in photoshop, en jullie wagens worden op slag nog mooier.

Ik bedoelde dus in mijn orginele post dat de persfotos altijd zwaar bedrieglijk zijn (algemene kennis), dus het zal me niets verwonderen als de Golf VI in real life ook een duffe wagen wordt, zelf al ziet hij er best ok uit op de persfotos.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Souldriver Bekijk Berichten
      Onzin me zoveel je wilt, maar toch blijf ik erbij dat geen enkele golf V in real life zo"n schone oogskes heeft vanvoor als op die persfoto's. Op de foto hebben de lichtunits nog een donkere achtergrond, hebben ze xenons, is de lichtinval zo gemanipuleerd dat de ze er agressiever uit zien, en is hij vanuit een hoek getrokken waardoor hij er breed en laag uitziet.

Vergelijk dat nu eens met een standaard Golf V. Die heeft zowat de dufste muil die je je kunt voorstellen.

Los daarvan, als je een Golf V juist aankleedt, kan het een hele mooie wagen worden, zoals die van jou en Frigobox. MAAR, trek nu eens foto's van jullie wagens vanuit dezelfde hoeken als die persfotos, en plak er de juiste lichtfilters op in photoshop, en jullie wagens worden op slag nog mooier.

Ik bedoelde dus in mijn orginele post dat de persfotos altijd zwaar bedrieglijk zijn (algemene kennis), dus het zal me niets verwonderen als de Golf VI in real life ook een duffe wagen wordt, zelf al ziet hij er best ok uit op de persfotos.
      Die achtergrond had onze vorige (uit 2005) ook, maar misschien hebben enkel de lichtkleurige exemplaren zo'n achtergrond, want dat was nl. een lichtgrijze.

Wat je zegt is wel waar, maar het hangt dus gewoon af van de foto, niet van de auto... Die auto op de persfoto's zal er in het echt zeker niet beter uitzien dan een andere vrij goed uitgeruste golf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
        Die achtergrond had onze vorige (uit 2005) ook, maar misschien hebben enkel de lichtkleurige exemplaren zo'n achtergrond, want dat was nl. een lichtgrijze.

Wat je zegt is wel waar, maar het hangt dus gewoon af van de foto, niet van de auto... Die auto op de persfoto's zal er in het echt zeker niet beter uitzien dan een andere vrij goed uitgeruste golf.
        The allereerste Golf V's hadden allemaal lichtunits met een donkere achtergrond, maar slechts een maand of 4 na de introductie van de V kwam VW terug op die designbeslissing, en gingen ze voor een zilvergrijze achtergrond, omdat dat "beter past bij het imago van de Golf".

Heb ik altijd een domme beslissing gevonden. De zwarte achtergrond zag er best OK uit.

Comment

The allereerste Golf V's hadden allemaal lichtunits met een donkere achtergrond, maar slechts een maand of 4 na de introductie van de V kwam VW terug op die designbeslissing, en gingen ze voor een zilvergrijze achtergrond, omdat dat "beter past bij het imago van de Golf".

Heb ik altijd een domme beslissing gevonden. De zwarte achtergrond zag er best OK uit.
          Idd, en achteraf hebben ze dan de sportieve modellen GTI weer die zwarte achtergrond gegeven en kijk, da's toch schoon
          1982 BMW E28 528i
          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Persofoto's die mooier zijn dan de auto IRL? Ge meent het nog ook
            Daarom dat ze ook persfoto's genoemd worden, die moeten de wagen net mooier laten lijken. Dat geldt voor alle wagens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
              Persofoto's die mooier zijn dan de auto IRL? Ge meent het nog ook
              Daarom dat ze ook persfoto's genoemd worden, die moeten de wagen net mooier laten lijken. Dat geldt voor alle wagens.
              Waarom denk je dat ik over "algemene kennis" praat. No need to get all penisy.
              Ik zei dit alleen maar omdat de eerste real life fotos van de VI mijn licht enthousiasme over de wagen meteen doet temperen. Ik maakte gewoon even de vergelijking met de introductiefotos van de Golf V, god forbid!

Comment

• Hoe komt het dat op die "live"-foto's de IV stootlijsten heeft op de deuren en op alle andere foto's niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mega Mindy Bekijk Berichten
                  Hoe komt het dat op die "live"-foto's de IV stootlijsten heeft op de deuren en op alle andere foto's niet?
                  2 mogelijkheden:

pré-productiemodel (wat zeer goed mogelijk is, foto getrokken op fabrieksterrein)
                  trendline-versie die deze stootlijsten krijgt, hogere uitrustingsniveau's niet wegens optisch minder aantrekkelijk

Optie 2 lijkt mij weinig waarschijnlijk en ik ga dus uit van optie 1

Comment

• GTI photoshop
                    zou wel eens dichtbij de werkelijkheid kunnen liggen

Comment

GTI photoshop

chrome siegls en B-lijsten? Beetje vrijheid van de artiest in kwestie wss ma zet die spiegels in koetswerkkleur en die middenstijl in glanzend zwart and I think you have one hell of a car

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                        chrome siegls en B-lijsten? Beetje vrijheid van de artiest in kwestie wss ma zet die spiegels in koetswerkkleur en die middenstijl in glanzend zwart and I think you have one hell of a car
                        Mja .. zal wel niet kloppen
                        De LEDjes gingen in de koplampen zitten dus dat klopt niet met de fotoshop.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

GTI photoshop

Ik hoop dan toch van niet, vind het echt niet mooi

Comment

GTI photoshop

Ik hoop het dan doe ik mijn V GTI ommiddelijk weg voor deze VI GTI
                                  Last edited by ; 21/08/2008, 20:38.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten

Even doen alsof ze god weet wat hebben getekend.

Comment

• Ik hoop het dan doe ik mijn V GTI ommiddelijk weg voor deze VI GTI
                                      Alé nu

U GTI is x aantal keer mooier dan dat misbaksel.

Comment

• Comment

• Die achterkant é...

Geef mij dan toch maar een Golf III of V.

Comment

Working...
                                          X