Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hm, de achterlichten van de V waren toch een stukje "eleganter" hoor...

Comment

• Hij is niet lelijk maar op de gewone foto's valt er niet naast te kijken dat dit gewoon een Golf V is.

Dat de VII maar in 2012 komt, want een Golf mag dan wel tijdloos zijn, wanneer de Astra I of de Megane III komt zal dit model al weer voorbijgestreefd zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten
        hm, de achterlichten van de V waren toch een stukje "eleganter" hoor...
        dat vind'k ook..
        'k weet niet wat er precies mis mee is, maar ze doen nogal oudbollig aan..
        vooraan vind'k 'm wel mooi
        freude am fahren

Comment

• achterlichten van Touareg.
          MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
            GTI photoshop
            zou wel eens dichtbij de werkelijkheid kunnen liggen

Ik denk het niet. Om te beginnen zit het VW-logo in het rooster vooraan, en niet op de motorkap geplakt.

Over die velgen ben ik wel te spreken, maar die achterlichten zijn wel enorm saai.

Comment

• echte scoops van de GTI: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=33503

Comment

• achterkant

Achterkant doet me beetje denken aan Chinese versie van een Volkswagen... en je ziet er idd ook duidelijk de achterlichten van de Touareg in...

Comment

• Comment

• weer zo'n schraal ding zonder ook maar enig sentiment...

en zo willen we het!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                      Die achterkant é...

Geef mij dan toch maar een Golf III of V.
                      Als je de achterlichten van de niewe Golf 180° draait, dan heb je dezelfde vorm als die van een Altea XL ...

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Golf vs Astra: [www.autobild.de]
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Persvoorstelling in Ijsland. Als dat schip maar niet zinkt

From 8. til 26. September the MK6 will be premiered in Iceland.

Over 200 cars will be imported to Iceland for this.
                            100 Golf mk6 along with about 40 VW Phaeton, VW Touareg, VW Passat R36 and other VW cars.

6 trucks arriving to Iceland with VW cars and more to come:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• rara, wie zou de battle winnen?

wel een beetje oneerlijk.. de Golf is zopas (ver)nieuw(d); en de Astra draait al zo'n 5 jaar mee! dat ze die battle volgend jaar - als de nieuwe Astra arriveert - nog maar eens overdoen
                              freude am fahren

Comment

• Comment

• Kvind em best knap. Beetje saai... maar knap

Comment

• configurator (DE) :

Comment

• Ik heb mij eens een Gol TDI DSG highline in mekaar geknutseld. Ik heb deze volgestouwd met verschillende opties waaronder 4 deuren, het Vancouver Sportpakket, leder, GPS, CD-lader, parkeersensoren, snelheidsregelaar, schuifdak en nog enkele dingen. Ik kwam uit op €36.000... Dat is bijna anderhalf miljoen Belgische Frankskes voor een Golf diesel...
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Met dat Vancouver Sportpakker is deze Golf wel zeer knap. Ik ben er wel zeker van dat deze golf een commerciëel succes gaat worden. Spijtig voor Vorst...
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• nog eentje

Comment

Working...
                                          X