Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tp71 Bekijk Berichtenzelfs de recentste foto's kunnen me niet overtuigen.
neem de voorkant van de Astra, de zijkant van de Stilo 5d, de achterkant van de Touareg en zo maak je een nieuwe Golf. ik vraag me eigenlijk af waar de cretiviteit van Walter De Silva naartoe is.1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tp71 Bekijk Berichtenzelfs de recentste foto's kunnen me niet overtuigen.
neem de voorkant van de Astra, de zijkant van de Stilo 5d, de achterkant van de Touareg en zo maak je een nieuwe Golf. ik vraag me eigenlijk af waar de cretiviteit van Walter De Silva naartoe is.
Een Golf is zo'n wagen die voortleeft zonder al te veel veranderingen. Iedere zoveel jaar een stijlbreuk zou daar niet bij passen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenEen Golf is zo'n wagen die voortleeft zonder al te veel veranderingen. Iedere zoveel jaar een stijlbreuk zou daar niet bij passen.
Comment
-
vind ik ook
na een GTI (II) en een VR6 (III) waarvan ik nog de beste herinneringen heb, ben ik geschakeld naar Audi voor 12 jaar
de fiabiliteit was niet op rendez-vous... zelf duurder per afgelegde km dan mijn oude Saab 900
ik vind mij niet terug in de Audi-geest van vandaag (m'as-tu vu-leds enz)
nu ik op rust ben zou een Golg VI benzine (160Pk met DSG) en afstelbare vering de juiste keuze kunnen zijn, en ik spaar dan 10.000 euros op een A4 met zelfde uitrusting
ik zal de vier ringen gauw vergeten, denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenvind ik ook
na een GTI (II) en een VR6 (III) waarvan ik nog de beste herinneringen heb, ben ik geschakeld naar Audi voor 12 jaar
de fiabiliteit was niet op rendez-vous... zelf duurder per afgelegde km dan mijn oude Saab 900
ik vind mij niet terug in de Audi-geest van vandaag (m'as-tu vu-leds enz)
nu ik op rust ben zou een Golg VI benzine (160Pk met DSG) en afstelbare vering de juiste keuze kunnen zijn, en ik spaar dan 10.000 euros op een A4 met zelfde uitrusting
ik zal de vier ringen gauw vergeten, denk ik
Bovendien, het is een menselijke reactie, maar pech met één auto is niet representatief. Hoewel Audi en VAG in het algemeen me kunnen gestolen worden denk ik wel dat ze gemiddeld betrouwbare auto's afleveren, net als de meeste andere merken overigens.
Ik zou durven bij hetzelfde merk kopen indien ik wat tegenslag had met mijn auto, maar bij mijn keuze zou ik vooral kijken naar hoe men mij behandeld heeft bij die pannes. Ik heb op dat vlak al ENORM uiteenlopende verhalen gehoord van vrienden en kenissen, over alle merken heen. De teneur is toch dat je als een numero behandeld wordt bij de zg. luxemerken. Alsof je de "eer" gekregen hebt om met hun wagens te mogen rijden en dat je er de tegenslag maar moet bijnemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk BerichtenMisschien toch eens naar andere merken kijken ook. Als je een VW koopt in dezelfde showroom en bij dezelfde orderintikker zou je toch moeten weten dat het niet zoveel verschillend kan zijn met de auto's ook.
Bovendien, het is een menselijke reactie, maar pech met één auto is niet representatief. Hoewel Audi en VAG in het algemeen me kunnen gestolen worden denk ik wel dat ze gemiddeld betrouwbare auto's afleveren, net als de meeste andere merken overigens.
Ik zou durven bij hetzelfde merk kopen indien ik wat tegenslag had met mijn auto, maar bij mijn keuze zou ik vooral kijken naar hoe men mij behandeld heeft bij die pannes. Ik heb op dat vlak al ENORM uiteenlopende verhalen gehoord van vrienden en kenissen, over alle merken heen. De teneur is toch dat je als een numero behandeld wordt bij de zg. luxemerken. Alsof je de "eer" gekregen hebt om met hun wagens te mogen rijden en dat je er de tegenslag maar moet bijnemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenjuist, en zo rij je jarenlang met plezier in een misschien minder "bling"-wagen die naar 2 jaar uit de mode geraakt is
De Golf is en blijft wss nog jaren de absolute koning in zijn klasse. En dat is hij niet voor niets zo geworden. Dat is een werk van jaren, waarbij de ingenieurs niets anders als opdracht krijgen dan een auto te bouwen waarbij kwaliteit vooraan staat. Daar zijn ze al die jaren uitstekend in geslaagd, en dat het design daarbij niet revolutionair veranderd nemen de meeste er maar gewoon bij (en gelijk hebben ze)
Mag ik aan mijn collega VW-fans nog één ding vragen: waar halen jullie toch die prachtige foto's van de Golf? Site?
Ik kijk altijd op netcarshow.com, maar ik vind die niet altijd zo volledig.
Ciao,
Switcher
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenJe kan precies nog geen 18" of 19" velgen selecteren in de configurator?
het verlies aan comfort blijft langer duren dan het plezier van het oog...
geef het geld van de vlegen uit aan een afstelbare vering, op onze banen is het meer dan nuttig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenalvorens de basisvelgen te verwisselen met hogere diameters, een goede raad : elke andere (eventuele) velgen uittesten op een gekend parcours. de zin naar grotere velgen zal vlug voobijgaan
het verlies aan comfort blijft langer duren dan het plezier van het oog...
geef het geld van de vlegen uit aan een afstelbare vering, op onze banen is het meer dan nuttig
Comment
-
Echt knapper in 5-deurs, wederom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten18" is wel nog te doen hoor. De onze heeft 18 inch en rijdt voor mij comfortabel genoeg.
blijkbaar ben ik met de jaren overgevoelig geworden ....
mijn buurman had dezelfde Audi A4 Avant besteld als de mijne; na 6 maanden reed hij terug (en voor jaren) op zijn originele velgen
ik wil uiteraard niemand afhouden van de koop van mooie velgen, maar velen betreuren nadien hun keuze, vandaar mijn opmerkingen
Comment
Comment