Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Standaarduitrusting in Duitsland:

Comment

• Trendline

Comfortline

Highline

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

Dit is knap!!

Comment

• Ik vind hem verdomd goed uitzien

Comment

• Blijft een echte vaste waarde.

Best geslaagde evolutie van de V naar de VI

Comment

• zelfs de recentste foto's kunnen me niet overtuigen.
                neem de voorkant van de Astra, de zijkant van de Stilo 5d, de achterkant van de Touareg en zo maak je een nieuwe Golf. ik vraag me eigenlijk af waar de cretiviteit van Walter De Silva naartoe is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tp71 Bekijk Berichten
                  zelfs de recentste foto's kunnen me niet overtuigen.
                  neem de voorkant van de Astra, de zijkant van de Stilo 5d, de achterkant van de Touareg en zo maak je een nieuwe Golf. ik vraag me eigenlijk af waar de cretiviteit van Walter De Silva naartoe is.
                  Als je naar de zijkant kijkt zie je nochtans duidelijk de Golf V
                  1982 BMW E28 528i
                  2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tp71 Bekijk Berichten
                    zelfs de recentste foto's kunnen me niet overtuigen.

Een Golf is zo'n wagen die voortleeft zonder al te veel veranderingen. Iedere zoveel jaar een stijlbreuk zou daar niet bij passen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                      Een Golf is zo'n wagen die voortleeft zonder al te veel veranderingen. Iedere zoveel jaar een stijlbreuk zou daar niet bij passen.
                      juist, en zo rij je jarenlang met plezier in een misschien minder "bling"-wagen die naar 2 jaar uit de mode geraakt is

Comment

• Zoals 'm op die laatste 2 foto's staat mag je 'm altijd voor mijn deur parkeren... Echt mooi!
                        (En ben benieuwd naar de variant.)

Comment

• vind ik ook
                          na een GTI (II) en een VR6 (III) waarvan ik nog de beste herinneringen heb, ben ik geschakeld naar Audi voor 12 jaar
                          de fiabiliteit was niet op rendez-vous... zelf duurder per afgelegde km dan mijn oude Saab 900
                          ik vind mij niet terug in de Audi-geest van vandaag (m'as-tu vu-leds enz)
                          nu ik op rust ben zou een Golg VI benzine (160Pk met DSG) en afstelbare vering de juiste keuze kunnen zijn, en ik spaar dan 10.000 euros op een A4 met zelfde uitrusting
                          ik zal de vier ringen gauw vergeten, denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                            vind ik ook
                            na een GTI (II) en een VR6 (III) waarvan ik nog de beste herinneringen heb, ben ik geschakeld naar Audi voor 12 jaar
                            de fiabiliteit was niet op rendez-vous... zelf duurder per afgelegde km dan mijn oude Saab 900
                            ik vind mij niet terug in de Audi-geest van vandaag (m'as-tu vu-leds enz)
                            nu ik op rust ben zou een Golg VI benzine (160Pk met DSG) en afstelbare vering de juiste keuze kunnen zijn, en ik spaar dan 10.000 euros op een A4 met zelfde uitrusting
                            ik zal de vier ringen gauw vergeten, denk ik
                            Misschien toch eens naar andere merken kijken ook. Als je een VW koopt in dezelfde showroom en bij dezelfde orderintikker zou je toch moeten weten dat het niet zoveel verschillend kan zijn met de auto's ook.

Bovendien, het is een menselijke reactie, maar pech met één auto is niet representatief. Hoewel Audi en VAG in het algemeen me kunnen gestolen worden denk ik wel dat ze gemiddeld betrouwbare auto's afleveren, net als de meeste andere merken overigens.

Ik zou durven bij hetzelfde merk kopen indien ik wat tegenslag had met mijn auto, maar bij mijn keuze zou ik vooral kijken naar hoe men mij behandeld heeft bij die pannes. Ik heb op dat vlak al ENORM uiteenlopende verhalen gehoord van vrienden en kenissen, over alle merken heen. De teneur is toch dat je als een numero behandeld wordt bij de zg. luxemerken. Alsof je de "eer" gekregen hebt om met hun wagens te mogen rijden en dat je er de tegenslag maar moet bijnemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
                              Misschien toch eens naar andere merken kijken ook. Als je een VW koopt in dezelfde showroom en bij dezelfde orderintikker zou je toch moeten weten dat het niet zoveel verschillend kan zijn met de auto's ook.

Bovendien, het is een menselijke reactie, maar pech met één auto is niet representatief. Hoewel Audi en VAG in het algemeen me kunnen gestolen worden denk ik wel dat ze gemiddeld betrouwbare auto's afleveren, net als de meeste andere merken overigens.

Ik zou durven bij hetzelfde merk kopen indien ik wat tegenslag had met mijn auto, maar bij mijn keuze zou ik vooral kijken naar hoe men mij behandeld heeft bij die pannes. Ik heb op dat vlak al ENORM uiteenlopende verhalen gehoord van vrienden en kenissen, over alle merken heen. De teneur is toch dat je als een numero behandeld wordt bij de zg. luxemerken. Alsof je de "eer" gekregen hebt om met hun wagens te mogen rijden en dat je er de tegenslag maar moet bijnemen.
                              uiteraard is het overal een beetje hetzelfde, daarom ben ik zinnens bij VAG te blijven, is het maar voor een geschoolde dealersnet. Ik bedoelde dat de fiabiliteit veel beter kan, en dat geldt voor alle duitse merken, die niet kunnen tippen aan de score van Toyota en Honda, om maar deze twee te citeren. ik vind trouwens de nieuw Accord erg verleidend, dat het eigenlijk in de categorie van de A4 spellt maar de prijs van een flink uitgeruste nieuwe Golf niet overschrijdt. Mijn zus heeft 200.000km met een Legend gereden, zonder noemenswaardige problemen, behalve een niet meer te vinden opendak-motor

Comment

juist, en zo rij je jarenlang met plezier in een misschien minder "bling"-wagen die naar 2 jaar uit de mode geraakt is
                                Ik zou het als rasechte Volkswagen-fan niet beter kunnen verwoorden.
                                De Golf is en blijft wss nog jaren de absolute koning in zijn klasse. En dat is hij niet voor niets zo geworden. Dat is een werk van jaren, waarbij de ingenieurs niets anders als opdracht krijgen dan een auto te bouwen waarbij kwaliteit vooraan staat. Daar zijn ze al die jaren uitstekend in geslaagd, en dat het design daarbij niet revolutionair veranderd nemen de meeste er maar gewoon bij (en gelijk hebben ze)

Mag ik aan mijn collega VW-fans nog één ding vragen: waar halen jullie toch die prachtige foto's van de Golf? Site?

Ik kijk altijd op netcarshow.com, maar ik vind die niet altijd zo volledig.

Ciao,

Switcher

Comment

• Je kan precies nog geen 18" of 19" velgen selecteren in de configurator?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                    Je kan precies nog geen 18" of 19" velgen selecteren in de configurator?
                                    alvorens de basisvelgen te verwisselen met hogere diameters, een goede raad : elke andere (eventuele) velgen uittesten op een gekend parcours. de zin naar grotere velgen zal vlug voobijgaan
                                    het verlies aan comfort blijft langer duren dan het plezier van het oog...
                                    geef het geld van de vlegen uit aan een afstelbare vering, op onze banen is het meer dan nuttig

Comment

alvorens de basisvelgen te verwisselen met hogere diameters, een goede raad : elke andere (eventuele) velgen uittesten op een gekend parcours. de zin naar grotere velgen zal vlug voobijgaan
                                      het verlies aan comfort blijft langer duren dan het plezier van het oog...
                                      geef het geld van de vlegen uit aan een afstelbare vering, op onze banen is het meer dan nuttig
                                      18" is wel nog te doen hoor. De onze heeft 18 inch en rijdt voor mij comfortabel genoeg.

Comment

• Echt knapper in 5-deurs, wederom
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                          18" is wel nog te doen hoor. De onze heeft 18 inch en rijdt voor mij comfortabel genoeg.
                                          dan zijn blijkbaar de banen in het Kortrijkse beter dan in Dilbeek en omgeving
                                          blijkbaar ben ik met de jaren overgevoelig geworden ....
                                          mijn buurman had dezelfde Audi A4 Avant besteld als de mijne; na 6 maanden reed hij terug (en voor jaren) op zijn originele velgen
                                          ik wil uiteraard niemand afhouden van de koop van mooie velgen, maar velen betreuren nadien hun keuze, vandaar mijn opmerkingen

Comment

Working...
                                          X