Ik vind hem knap. De gordellijn mocht mss iets hoger, maar het blijft een doordeweekse wagen. Voor sportieve looks moeten we bij de Scirocco zijn.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtendan zijn blijkbaar de banen in het Kortrijkse beter dan in Dilbeek en omgeving
blijkbaar ben ik met de jaren overgevoelig geworden ....
mijn buurman had dezelfde Audi A4 Avant besteld als de mijne; na 6 maanden reed hij terug (en voor jaren) op zijn originele velgen
ik wil uiteraard niemand afhouden van de koop van mooie velgen, maar velen betreuren nadien hun keuze, vandaar mijn opmerkingen
Jammergenoeg is het een firmawagen, dus ik kan niet zomaar de velgen omruilen. Binnenkort moet ik terug kiezen, en het zullen hoogstwaarschijnlijk velgen zijn, maar niet groter dan 16" exemplaren. Ik ben nog redelijk jong en zie ook héél graag een mooie velg à la 18", maar de keuze is bij mij rap gemaakt als je ziet wat je ervoor moet opgeven.
Maar dit feit is natuurlijk totaal off-topic, mijns inziens is de Golf VI een mooie stijlvolle evolutie die geen potten breekt (maar dat is ook niet de bedoeling van een Golf) Nog even afwachten wat die wieldoppen geven in het echt, want die zien er toch stukken beter uit dan die van de Golf V.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mk79 Bekijk BerichtenJe hebt volledig gelijk, al moet ik opmerken dat ik nu ook met sportieve (serie-uitgeruste) velgen rij en dat ik enorm veel aan comfort moet inboeten.
Jammergenoeg is het een firmawagen, dus ik kan niet zomaar de velgen omruilen. Binnenkort moet ik terug kiezen, en het zullen hoogstwaarschijnlijk velgen zijn, maar niet groter dan 16" exemplaren. Ik ben nog redelijk jong en zie ook héél graag een mooie velg à la 18", maar de keuze is bij mij rap gemaakt als je ziet wat je ervoor moet opgeven.
Maar dit feit is natuurlijk totaal off-topic, mijns inziens is de Golf VI een mooie stijlvolle evolutie die geen potten breekt (maar dat is ook niet de bedoeling van een Golf) Nog even afwachten wat die wieldoppen geven in het echt, want die zien er toch stukken beter uit dan die van de Golf V.
op de configurator van vw.de lijkt het dat de twee hogere benzine-versies (1,4 TFSI 122 en 160 pk) geen manuele bak hebben maar meteen een 7-gang DMG
dit zou een teken zijn dat deze transmissie als DE oplossing voor de toekomst gezien wordt
grote vraag is wat VAG dan zal doen met de Multitronic
ik heb het gevoel dat de DMG/S-Tronic zal overwinnen, en dat de nochtans schitterende multitronic het niet zal overleven (Q5 is al met S-Tronic..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtendan zijn blijkbaar de banen in het Kortrijkse beter dan in Dilbeek en omgeving
blijkbaar ben ik met de jaren overgevoelig geworden ....
mijn buurman had dezelfde Audi A4 Avant besteld als de mijne; na 6 maanden reed hij terug (en voor jaren) op zijn originele velgen
ik wil uiteraard niemand afhouden van de koop van mooie velgen, maar velen betreuren nadien hun keuze, vandaar mijn opmerkingen
Comment
-
Zo in het rood en met mooie velgjes eronder vind'k 'm wel heel mooi!
Maar wat mij zo stilaan opvalt: eigenlijk is hij nog minder geëvolueerd dan
de overgang van Golf IV naar Golf V (en toen was er al zoveel 'commotie' rond)..
Desalniettemin, toch een mooie evolutie!freude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichtennog wat pics:
Check ook de laatste foto even: er hangen stickers op die beweren dat ie maar 99g CO² uitstoot; da's toch wel héél weinig? zou dit een hybride-Bluemotion variant zijn misschien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichtener staat in koeien van letters "BLUEMOTION" op de flank gedrukt...
wat voor een truukjes zouden ze daarvoor toepassen?freude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichtennog wat pics:
Check ook de laatste foto even: er hangen stickers op die beweren dat ie maar 99g CO² uitstoot; da's toch wel héél weinig? zou dit een hybride-Bluemotion variant zijn misschien?
wat is dat nu ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenpas nu merk ik dat de voorbumper een zichtbaar hechting vertoont (tussen lamp en wiel) die niet aanwezig was op de vorige foto's
wat is dat nu ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenpas nu merk ik dat de voorbumper een zichtbaar hechting vertoont (tussen lamp en wiel) die niet aanwezig was op de vorige foto's
wat is dat nu ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichtenschoon ma ik hoop dat die 1.9tdi er nie meer inzit want die is pokketraag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Switcher Bekijk BerichtenBegin hem hoe langer, hoe mooier te vinden. Maar waarom in godsnaam geen lens meer als je xenon-koplampen bestelt?
For once: lolang leve tuning!
Ciao,
Switcher
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk BerichtenDeze was aanwezig op alle foto's die ik tot nu heb gezien... Een beetje blind geweest?
ik zie toch weel een verschil tussen deze twee...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenik zie toch wel een verschil tussen deze twee...
Comment
Comment