Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI
Collapse
X
-
Veel persfoto's in verschillende resoluties:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenHet is misschien vergezocht maar als het andersom was, stond het al op pagina 1.
Die van de Golf zijn breder en meer afgerond maar voor de rest bijna hetzelfde.Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenHier ziet men duidelijk de vooruitgang me dunkt. Smetteloos en knap interieur!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenHier ziet men duidelijk de vooruitgang me dunkt. Smetteloos en knap interieur!
de discretie zelve, net een Audi van een paar jaren terug (dit een compliment, want het huidig model vertoont onnodige "bling" rond de tellerpartij)
hier enkel sereniteit... en leesbaarheid
ik begin te denken dat ik in werkelijkheid niet meer nodig heb dan een mooi uitgeruste (benzine) Golf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenvind ik ook...
de discretie zelve, net een Audi van een paar jaren terug (dit een compliment, want het huidig model vertoont onnodige "bling" rond de tellerpartij)
hier enkel sereniteit... en leesbaarheid
ik begin te denken dat ik in werkelijkheid niet meer nodig heb dan een mooi uitgeruste (benzine) Golf
Comment
-
2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
Alu vervangen door een moderne houtsoort (antraciet ofzo), en af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk BerichtenToch wel... Een variant
binnen is het wel nog voor een tijdje en Golf V
en buiten vind ik de wagen niet echt in evenwicht qua design (te korte neus vergeleken met de iets lompe achterkant
ik heb toen gewacht op de A4 Avant, wel een mooie ding, maar nog niets beslist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMiljaar 'ie is er toch een stuk knapper op geworden. De V was (gewone versie dan) eigenlijk maar 'n saaie auto, straalde geen karakter uit. Dit wel! I like it.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNice!
Alu vervangen door een moderne houtsoort (antraciet ofzo), en af.
als het design en de materialen goed zijn, moet het niet opvallen
al gedacht aan het poetswerk met deze licht-beige interieur om het niet te vlug te laten patineren
(patina is chic, maar het is toch ...in se ... een beetje vuil)
Comment
-
Oh maar ik ben het gewoon van zeer licht gekleurd leder te hebben. Check m'n huidige auto, en je zal meteen zien waarom. Voordien had ik trouwens ook al 'n auto met een volledig beige interieur, and i love it. De klaarheid van 't interieur, 'k vind het zalig. En ja, 't vergt wat meer onderhoud, maar dat heb ik er graag voor over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOh maar ik ben het gewoon van zeer licht gekleurd leder te hebben. Check m'n huidige auto, en je zal meteen zien waarom. Voordien had ik trouwens ook al 'n auto met een volledig beige interieur, and i love it. De klaarheid van 't interieur, 'k vind het zalig. En ja, 't vergt wat meer onderhoud, maar dat heb ik er graag voor over.
vandaar dat ik een zwart interieur op een silver koetkleur kan dulden, misschien
Comment
Comment