Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hier ziet men duidelijk de vooruitgang me dunkt. Smetteloos en knap interieur!
vind ik ook...
de discretie zelve, net een Audi van een paar jaren terug (dit een compliment, want het huidig model vertoont onnodige "bling" rond de tellerpartij)
hier enkel sereniteit... en leesbaarheid
ik begin te denken dat ik in werkelijkheid niet meer nodig heb dan een mooi uitgeruste (benzine) Golf
vind ik ook...
de discretie zelve, net een Audi van een paar jaren terug (dit een compliment, want het huidig model vertoont onnodige "bling" rond de tellerpartij)
hier enkel sereniteit... en leesbaarheid
ik begin te denken dat ik in werkelijkheid niet meer nodig heb dan een mooi uitgeruste (benzine) Golf
Miljaar 'ie is er toch een stuk knapper op geworden. De V was (gewone versie dan) eigenlijk maar 'n saaie auto, straalde geen karakter uit. Dit wel! I like it.
kort na presentatie even onderzocht, want uiteraard beter geschikt om mijn A4 te vervangen
binnen is het wel nog voor een tijdje en Golf V
en buiten vind ik de wagen niet echt in evenwicht qua design (te korte neus vergeleken met de iets lompe achterkant
ik heb toen gewacht op de A4 Avant, wel een mooie ding, maar nog niets beslist
Miljaar 'ie is er toch een stuk knapper op geworden. De V was (gewone versie dan) eigenlijk maar 'n saaie auto, straalde geen karakter uit. Dit wel! I like it.
Me too, maar echt standaard ziet die wagen er toch niet uit. De grote velgen en sportzetels doen veel.
Alu vervangen door een moderne houtsoort (antraciet ofzo), en af.
mooi, uinderdaad, maar ik verkies de donkere versie, die evenveel klasse heeft, en wat rustiger is.
als het design en de materialen goed zijn, moet het niet opvallen
al gedacht aan het poetswerk met deze licht-beige interieur om het niet te vlug te laten patineren
(patina is chic, maar het is toch ...in se ... een beetje vuil)
Oh maar ik ben het gewoon van zeer licht gekleurd leder te hebben. Check m'n huidige auto, en je zal meteen zien waarom. Voordien had ik trouwens ook al 'n auto met een volledig beige interieur, and i love it. De klaarheid van 't interieur, 'k vind het zalig. En ja, 't vergt wat meer onderhoud, maar dat heb ik er graag voor over.
Oh maar ik ben het gewoon van zeer licht gekleurd leder te hebben. Check m'n huidige auto, en je zal meteen zien waarom. Voordien had ik trouwens ook al 'n auto met een volledig beige interieur, and i love it. De klaarheid van 't interieur, 'k vind het zalig. En ja, 't vergt wat meer onderhoud, maar dat heb ik er graag voor over.
is ook de mening van mijn vrouw, daarom (zij kiest...) liever lichte interieurs op donkere buitenkleur (ik mag de wagens kuisen !)
vandaar dat ik een zwart interieur op een silver koetkleur kan dulden, misschien
Comment