Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Hier ziet men duidelijk de vooruitgang me dunkt. Smetteloos en knap interieur!

Comment

• Veel persfoto's in verschillende resoluties:

Comment

• Hmm, zeer mooi interieurtje. Veel beter dan de Golf 5.

En zoals altijd, zijn de concept schetsen een biljoen keer knapper dan 't uiteindelijke resultaat:

Hier zie ik vooral de Phaeton in. Oh, de Phaeton

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
            Het is misschien vergezocht maar als het andersom was, stond het al op pagina 1.

Die van de Golf zijn breder en meer afgerond maar voor de rest bijna hetzelfde.
            Wat een onzin. Zo kun je elke nieuwe wagen van plagiaat verdenken omdat ze ook oranje richtingaanwijzers hebben ...
            Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Ik heb ondertussen al gemerkt dat ik verkeerd was, nuja een Touareg heb ik nog niet in detail bekeken.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Eerste rijimpressie + 24 pics: [www.autobild.de]
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                    Hier ziet men duidelijk de vooruitgang me dunkt. Smetteloos en knap interieur!
                    Dat navigatie-unit

Comment

Hier ziet men duidelijk de vooruitgang me dunkt. Smetteloos en knap interieur!
                      vind ik ook...
                      de discretie zelve, net een Audi van een paar jaren terug (dit een compliment, want het huidig model vertoont onnodige "bling" rond de tellerpartij)
                      hier enkel sereniteit... en leesbaarheid
                      ik begin te denken dat ik in werkelijkheid niet meer nodig heb dan een mooi uitgeruste (benzine) Golf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                        vind ik ook...
                        de discretie zelve, net een Audi van een paar jaren terug (dit een compliment, want het huidig model vertoont onnodige "bling" rond de tellerpartij)
                        hier enkel sereniteit... en leesbaarheid
                        ik begin te denken dat ik in werkelijkheid niet meer nodig heb dan een mooi uitgeruste (benzine) Golf
                        Toch wel... Een variant

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Dat navigatie-unit
                          DIE navigatie-unit!!

2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                          2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

Miljaar 'ie is er toch een stuk knapper op geworden. De V was (gewone versie dan) eigenlijk maar 'n saaie auto, straalde geen karakter uit. Dit wel! I like it.

Comment

Nice!

Alu vervangen door een moderne houtsoort (antraciet ofzo), en af.

Comment

• Zeer mooie wagen.

Het ziet er wel naar uit dat Volkswagen terug een pak meer zal vragen aan de mensen die zich een Golf VI willen aanschaffen.

Een spijtige trend die zich al doorzet van tijdens de lancering van de Golf IV.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
                                  Toch wel... Een variant
                                  kort na presentatie even onderzocht, want uiteraard beter geschikt om mijn A4 te vervangen
                                  binnen is het wel nog voor een tijdje en Golf V
                                  en buiten vind ik de wagen niet echt in evenwicht qua design (te korte neus vergeleken met de iets lompe achterkant
                                  ik heb toen gewacht op de A4 Avant, wel een mooie ding, maar nog niets beslist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Miljaar 'ie is er toch een stuk knapper op geworden. De V was (gewone versie dan) eigenlijk maar 'n saaie auto, straalde geen karakter uit. Dit wel! I like it.
                                    Me too, maar echt standaard ziet die wagen er toch niet uit. De grote velgen en sportzetels doen veel.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Nice!

Alu vervangen door een moderne houtsoort (antraciet ofzo), en af.
                                      mooi, uinderdaad, maar ik verkies de donkere versie, die evenveel klasse heeft, en wat rustiger is.
                                      als het design en de materialen goed zijn, moet het niet opvallen
                                      al gedacht aan het poetswerk met deze licht-beige interieur om het niet te vlug te laten patineren
                                      (patina is chic, maar het is toch ...in se ... een beetje vuil)

Comment

• Oh maar ik ben het gewoon van zeer licht gekleurd leder te hebben. Check m'n huidige auto, en je zal meteen zien waarom. Voordien had ik trouwens ook al 'n auto met een volledig beige interieur, and i love it. De klaarheid van 't interieur, 'k vind het zalig. En ja, 't vergt wat meer onderhoud, maar dat heb ik er graag voor over.

Comment

Oh maar ik ben het gewoon van zeer licht gekleurd leder te hebben. Check m'n huidige auto, en je zal meteen zien waarom. Voordien had ik trouwens ook al 'n auto met een volledig beige interieur, and i love it. De klaarheid van 't interieur, 'k vind het zalig. En ja, 't vergt wat meer onderhoud, maar dat heb ik er graag voor over.
                                          is ook de mening van mijn vrouw, daarom (zij kiest...) liever lichte interieurs op donkere buitenkleur (ik mag de wagens kuisen !)
                                          vandaar dat ik een zwart interieur op een silver koetkleur kan dulden, misschien

Comment

Working...
                                          X