Waar blijven de foto's van de xenon-koplampen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk BerichtenWaar blijven de foto's van de xenon-koplampen
dat geld steek ik liever in opties waarvan ik dagdagelijk geniet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenkort na presentatie even onderzocht, want uiteraard beter geschikt om mijn A4 te vervangen
binnen is het wel nog voor een tijdje en Golf V
en buiten vind ik de wagen niet echt in evenwicht qua design (te korte neus vergeleken met de iets lompe achterkant
ik heb toen gewacht op de A4 Avant, wel een mooie ding, maar nog niets beslist
Wanneer nu de nieuwe Astra en Megane zullen gelanceerd zijn, vrees ik dat de huidige Golf Variant niet echt meer zal verkopen. Ik hoop het eigenlijk en ik hoop ook dat dus snel een opvolger klaar staat. Nieuwe snoet en kont, nieuwe 2.0TDI 120PK of 1.6TDI 105PK erin en klaar is Kees.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenXenon-verlichting is nu iets dat ik op onze goed verlichte belgische banen niet echt mis
dat geld steek ik liever in opties waarvan ik dagdagelijk geniet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk BerichtenIk bedoelde eigenlijk dat ik hopeloos ongeduldig wacht op nieuws over een Golf VI Variant. De huidige is nog niet zo lang uit, ik weet het, maar het is ten opzichte van zijn directe concurrenten (Focus, Astra, Megane) een goede, maar inderdaad lelijke wagen. Bovendien zijn de motoren ook verouderd en dat is voor mij nóg belangrijker.
Wanneer nu de nieuwe Astra en Megane zullen gelanceerd zijn, vrees ik dat de huidige Golf Variant niet echt meer zal verkopen. Ik hoop het eigenlijk en ik hoop ook dat dus snel een opvolger klaar staat. Nieuwe snoet en kont, nieuwe 2.0TDI 120PK of 1.6TDI 105PK erin en klaar is Kees.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk BerichtenIk neem de optie niet alleen omdat ik het beter vind maar ook omdat ik het mooier vind, niet alleen de blauwe schijn maar ook de vorm van de koplamp!(daarom vraag ik om foto's van de xenon-verlichting).
Comment
-
met de juiste config is ie echt wel knap, het is alleen een beetje hetzelfde als met de sportback; je kan hem configgen tot 40000€ het blijft 'maar een a3ke of een golfke'
uit nieuwsgierigheid van plan om toch is een golf VI te testen als ie beschikbaar komt in 170 pk tdi ...4 rings driver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichtenmet de juiste config is ie echt wel knap, het is alleen een beetje hetzelfde als met de sportback; je kan hem configgen tot 40000€ het blijft 'maar een a3ke of een golfke'
uit nieuwsgierigheid van plan om toch is een golf VI te testen als ie beschikbaar komt in 170 pk tdi ...
en juist dat vind ik het toffste, voor zover de wagen goed bolt
ik had dat met mijn vroeger VR6 (uiteraard ontdaan van de logo's)
in het huidig verkeer zal nu wel een benzine 160 pk's met DSG het even goed doen
en binnen is de sfeer perfekt te vergelijken met een A4 van een paar jaren terug, zonder al de bling van het huidig model)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichtenmet de juiste config is ie echt wel knap, het is alleen een beetje hetzelfde als met de sportback; je kan hem configgen tot 40000€ het blijft 'maar een a3ke of een golfke'
uit nieuwsgierigheid van plan om toch is een golf VI te testen als ie beschikbaar komt in 170 pk tdi ...
Liefst van al een A5 van 50.000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
ik kreeg hiermee de bevestiging dat de 1,4 160pk's standard (in Duitsland) voorzien is van een DSG-bak. De 122 pk's is naar keuze 6 vers. of DSG . Andere benzineversies enkel met man versn.
blijkbaar zal dat ook zo zijn voor België
Comment
Comment