Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Waar blijven de foto's van de xenon-koplampen

Comment

• De achterkant doet wat denken aan de Touareg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk Berichten
        Waar blijven de foto's van de xenon-koplampen
        Xenon-verlichting is nu iets dat ik op onze goed verlichte belgische banen niet echt mis
        dat geld steek ik liever in opties waarvan ik dagdagelijk geniet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
          kort na presentatie even onderzocht, want uiteraard beter geschikt om mijn A4 te vervangen
          binnen is het wel nog voor een tijdje en Golf V
          en buiten vind ik de wagen niet echt in evenwicht qua design (te korte neus vergeleken met de iets lompe achterkant
          ik heb toen gewacht op de A4 Avant, wel een mooie ding, maar nog niets beslist
          Ik bedoelde eigenlijk dat ik hopeloos ongeduldig wacht op nieuws over een Golf VI Variant. De huidige is nog niet zo lang uit, ik weet het, maar het is ten opzichte van zijn directe concurrenten (Focus, Astra, Megane) een goede, maar inderdaad lelijke wagen. Bovendien zijn de motoren ook verouderd en dat is voor mij nóg belangrijker.
          Wanneer nu de nieuwe Astra en Megane zullen gelanceerd zijn, vrees ik dat de huidige Golf Variant niet echt meer zal verkopen. Ik hoop het eigenlijk en ik hoop ook dat dus snel een opvolger klaar staat. Nieuwe snoet en kont, nieuwe 2.0TDI 120PK of 1.6TDI 105PK erin en klaar is Kees.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
            Xenon-verlichting is nu iets dat ik op onze goed verlichte belgische banen niet echt mis
            dat geld steek ik liever in opties waarvan ik dagdagelijk geniet
            Ik neem de optie niet alleen omdat ik het beter vind maar ook omdat ik het mooier vind, niet alleen de blauwe schijn maar ook de vorm van de koplamp!(daarom vraag ik om foto's van de xenon-verlichting).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
              Ik bedoelde eigenlijk dat ik hopeloos ongeduldig wacht op nieuws over een Golf VI Variant. De huidige is nog niet zo lang uit, ik weet het, maar het is ten opzichte van zijn directe concurrenten (Focus, Astra, Megane) een goede, maar inderdaad lelijke wagen. Bovendien zijn de motoren ook verouderd en dat is voor mij nóg belangrijker.
              Wanneer nu de nieuwe Astra en Megane zullen gelanceerd zijn, vrees ik dat de huidige Golf Variant niet echt meer zal verkopen. Ik hoop het eigenlijk en ik hoop ook dat dus snel een opvolger klaar staat. Nieuwe snoet en kont, nieuwe 2.0TDI 120PK of 1.6TDI 105PK erin en klaar is Kees.
              als ze even traag zijn als met de huidige variant, dan is het voor 2011

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk Berichten
                Ik neem de optie niet alleen omdat ik het beter vind maar ook omdat ik het mooier vind, niet alleen de blauwe schijn maar ook de vorm van de koplamp!(daarom vraag ik om foto's van de xenon-verlichting).
                Xenon verlichting is bij de lancering nog niet verkrijgbaar. Komt later.

Comment

• Comment

• met de juiste config is ie echt wel knap, het is alleen een beetje hetzelfde als met de sportback; je kan hem configgen tot 40000€ het blijft 'maar een a3ke of een golfke'
                    uit nieuwsgierigheid van plan om toch is een golf VI te testen als ie beschikbaar komt in 170 pk tdi ...
                    4 rings driver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichten
                      met de juiste config is ie echt wel knap, het is alleen een beetje hetzelfde als met de sportback; je kan hem configgen tot 40000€ het blijft 'maar een a3ke of een golfke'
                      uit nieuwsgierigheid van plan om toch is een golf VI te testen als ie beschikbaar komt in 170 pk tdi ...
                      het summum van understatement, dus
                      en juist dat vind ik het toffste, voor zover de wagen goed bolt
                      ik had dat met mijn vroeger VR6 (uiteraard ontdaan van de logo's)
                      in het huidig verkeer zal nu wel een benzine 160 pk's met DSG het even goed doen
                      en binnen is de sfeer perfekt te vergelijken met een A4 van een paar jaren terug, zonder al de bling van het huidig model)

Comment

• Bron: www.autoweek.nl
                        freude am fahren

Comment

• Heeft er al iemand zelf-getrokken foto's gevonden met deze velgen?
                          freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                            Hier doet hij mij echt hard aan de Opel Astra denken. En dat is een mooie wagen. Volkswagen heeft van een lelijke eend toch wel een mooiere eend gemaakt (geen zwaan alleszinds).

Comment

• Hier doet hij mij echt hard aan de Opel Astra denken.

van welk jaar ?
                              hier geen "bling-bling" chrom te bespeuren, ook niet binnenin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichten
                                met de juiste config is ie echt wel knap, het is alleen een beetje hetzelfde als met de sportback; je kan hem configgen tot 40000€ het blijft 'maar een a3ke of een golfke'
                                Goh, liever een A3 van 40.000 dan een A6 van 40.000

Liefst van al een A5 van 50.000

Comment

• Ik zou toch ook voor de A6 gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                                    Prachtig!! 18" zeker? Ik vind em echt geslaagd zo.

Comment

• Brochure (Duits)

Comment

• golf VI gti

Heeft er iemand enig idee wanneer je de golf VI kan bestellen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                          bedankt !
                                          ik kreeg hiermee de bevestiging dat de 1,4 160pk's standard (in Duitsland) voorzien is van een DSG-bak. De 122 pk's is naar keuze 6 vers. of DSG . Andere benzineversies enkel met man versn.
                                          blijkbaar zal dat ook zo zijn voor België

Comment

Working...
                                          X