Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door cipier Luc Bekijk Berichten
    Heeft er iemand enig idee wanneer je de golf VI kan bestellen ?
    De Golf wordt binnen een maand voorgesteld op het salon van Parijs.
    Ik vermoed dat hij vanaf dan besteld kan worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      Goh, liever een A3 van 40.000 dan een A6 van 40.000

Liefst van al een A5 van 50.000
      Een nieuwe A6 voor 40000 lijkt mij vrij moeilijk
      maar toch gaat mijn voorkeur naar een kale A6
      sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

Welke versie is dit? "Collector's Edition" op de deurdorpel, en precies "WRC" in 't leder op de zetelwang?

Comment

• Blogger is een publicatieprogramma van Google, waarmee je eenvoudig je gedachten met de rest van de wereld kunt delen. Met Blogger kun je makkelijk tekst, foto's en video's op je eigen blog of teamblog posten.
          2009 Skoda Octavia 1.9 TDI

Comment

• Nice....!

Comment

• Mjah, nice, maar wat gaat dat kosten? 30k (ik zeg maar wat) is toch wel heel erg veel voor 'n "gewone" Golf (daarmee bedoelend dat 't geen R32 is of iets in die aard).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Mjah, nice, maar wat gaat dat kosten? 30k (ik zeg maar wat) is toch wel heel erg veel voor 'n "gewone" Golf (daarmee bedoelend dat 't geen R32 is of iets in die aard).
                een vrij gewone : 25.000 maar geen snufjes, enkel opties die de wagen aagnenamer maken
                voor 30.000 is dat al een vrij mooie, met modieuze opties
                met alles aan en op, uiteraard iets boven de 35.000, maar dan is de wagen uitgerust met snufjes die een A4 de grens van de 50k doen naderen, en toch misschien niet zo slechter bolt
                natuurlijk minder indrukwekkend voor de buren... Who cares ?

Comment

• Dat blauw is waauw op de nieuwe Golf. Staat m beter dan een licht kleurtje, vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Souldriver Bekijk Berichten

Nice....!
                    da's idd wel nice

Comment

• Autozine test de Golf VI en is enthousiast:

De zesde generatie van de Volkswagen Golf verschilt qua vormgeving en opzet nauwelijks van de vorige generatie. De Golf VI ging vooral vooruit op het gebied van afwerkingskwaliteit, luxe en comfort.

Comment

• Enkele citaten:

Volkswagen verkoopt wereldwijd 2.100 Golfs per dag. En daar is een goede reden voor.
                        De gebruikte materialen in auto's in dit segment zijn de laatste jaren steeds beter geworden, maar de Golf legt de lat nu nog hoger.
                        Ook is gereden met de nieuwe 2.0 liter dieselmotor (140 pk / 320 Nm). Deze is zuiniger en verfijnder dan ooit tevoren.
                        De motoren zijn niet of nauwelijks hoorbaar en doen hun werk met ongekend gemak.
                        Trillingen van de motor blijven uit en ook dat draagt bij aan het comfort.
                        Het onderstel is in beide gevallen stevig en de wegligging prima. Zelfs wanneer de vreemdste capriolen worden uitgehaald, gedraagt de Golf zich voorbeeldig.
                        De voorwielen kunnen het motorvermogen gemakkelijk aan, zodat de banden zelden wringen of hopeloos zoeken naar grip.
                        De remmen zijn welhaast van sportwagenkwaliteit: de Golf VI is binnen een verbluffend korte remweg veilig tot stilstand te brengen.

Comment

• Dat is wel een heel positieve review ;-).
                          Fijn dat er midden 2009 een bluemotion en cabrio op de markt komen. Natuurlijk wordt er weer met geen enkel woord gerept over een break. Begrijpen wie kan... Is nochtans een heel erg goed verkopende wagen, C-segment break. Kijk maar naar Astra-, Focus-, Megane- en andere breaks...

Comment

• De vorige break is natuurlijk nog niet echt lang op de markt.

Comment

• Dat is juist maar als de nieuwe Astra en Megane gelanceerd zullen worden (duurt niet echt lang meer, denk ik) dan zal de variant hopeloos verouderd zijn. Puur verkooptechnisch is dat toch niet slim, he?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
                                Dat is juist maar als de nieuwe Astra en Megane gelanceerd zullen worden (duurt niet echt lang meer, denk ik) dan zal de variant hopeloos verouderd zijn. Puur verkooptechnisch is dat toch niet slim, he?
                                Je hebt een goed punt. Daarom zou het me niet verwonderen als VW het front van de Golf VI of de Golf V Variant gaat smijten, à la Golf 3/4 Cabrio. Puur qua design lijkt me dat goed mogelijk, aangezien de Variant zo'n aparte kont heeft en de VI niet zo verschillend is van de V.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
                                  Dat is juist maar als de nieuwe Astra en Megane gelanceerd zullen worden (duurt niet echt lang meer, denk ik) dan zal de variant hopeloos verouderd zijn. Puur verkooptechnisch is dat toch niet slim, he?
                                  Verkoopstechnisch is dat idd niet slim nee, maar dat is het gevolg van hun vorige blunder wat de Variant betreft. Veel te laat op de markt gekomen. Dan zijn ze idd beter van dit zo snel mogelijk recht te zetten.

Comment

• De Variant en de Jetta zouden in 2009 het front van de Golf VI krijgen.
                                    Van de Golf Plus komt een nieuw model (à la doorontwikkeling Golf V)

Comment

• mooi mooi

Met deze velgen vind ik VW's nieuwste heel knap...

Golf VI 1.jpeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                        De Variant en de Jetta zouden in 2009 het front van de Golf VI krijgen.
                                        Van de Golf Plus komt een nieuw model (à la doorontwikkeling Golf V)
                                        het zal het fundamenteel onevenwicht niet wegwerken tussen te kort neus en te lompe kont
                                        nochthans is de variant qua afmetingen meer dan genoeg als vervanging voor de oudere reeksen A4's, en kan VW (na de uitvergroting van de laatste A4) een pak klanten in de familie behouden, die in se geen grotere wagens nodig hebben en niet vies vinden achter een VW-logo onderweg te zijn. De Golf heeft zijn kapitaal aan sympathie niet verloren (bij mj toch)

Comment

• Een neus en kont alleen veranderen is niet genoeg. Vooral die nieuwe motoren moeten in de variant gelepeld worden. Wat Guyguy zegt over die rare proporties van het model; kan iemand een fotoshop maken van de variant V met front en kont van Golf VI?

@ Timcdl: heel mooi indeed! En die gefumeerde achterlichten zijn ook een pak knapper.

Comment

Working...
                                          X