Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
    Een neus en kont alleen veranderen is niet genoeg. Vooral die nieuwe motoren moeten in de variant gelepeld worden. Wat Guyguy zegt over die rare proporties van het model; kan iemand een fotoshop maken van de variant V met front en kont van Golf VI?

@ Timcdl: heel mooi indeed! En die gefumeerde achterlichten zijn ook een pak knapper.
    vooral het profiel is niet echt schoon, en dat zal met hertekende front & back niet veel mmoier gemaakt worden; enkel een platter/schuiner dak achteraan zou helpen, maar dat zal het laadvolume beperken (zoals in de A4)
    mooi of praktisch, wij moeten kiezen...

Comment

• ik vind dat ze met deze golf WEER veel te voorzichtig zijn geweest qua styling, voor mij is dit een golf v met andere lichten en grille. als je sommige reviews hoort dan word dit de beste golf ooit , en maar goed ook want van zijn styling zal hij het niet moeten hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
        ik vind dat ze met deze golf WEER veel te voorzichtig zijn geweest qua styling, voor mij is dit een golf v met andere lichten en grille. als je sommige reviews hoort dan word dit de beste golf ooit , en maar goed ook want van zijn styling zal hij het niet moeten hebben.
        binnen 5 jaar zal dat niettemin uitzien als een vrij recente Golf
        en het interieur is nu hééél beter dan de vorige : dat is wel waar wij het meest van genieten, elke dag

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Begin hem wel mooi te vinden nu maar ik ga mijne V toch nu ruilen voor de VI

Comment

• OK, de Golf VI is misschien wel weer een brok technologie die superieur afgewerkt is en zo (op die vlakken) zijn concurrenten het nakijken heeft, toch vind ik dat VW een paar serieuze missers gemaakt heeft..:

Waarom in godsnaam zo'n saai exterieur ontwerpen?! Ik kan wel begrijpen dat ze een Golf er als een Golf willen laten uitzien, maar waarom ze zo weinig veranderen begrijp ik ook niet. Bekijk het nieuwe model, zoveel is er niet veranderd; een paar nieuwe koplampen en nieuwe grille en nieuwe achterlichten.. Sorry, ik hoop dat de meesten mijn standpunt begrijpen, maar ik ben zwaar ontgoocheld!

En dan nog wel omdat'k ik weet dat VW spannende, knappe auto's kán ontwerpen. De VW Tiguan was het eerste model die zowat een beetje ziel in zicht had. Nog niet bijster origineel, maar toch wel beter dan - weeral - pakweg een Golf V. De Passat CC was de eerste auto waarvan ik terecht zei: WOOW. In veel autobladen werd hij ook 'de mooiste VW ooit' genoemd. En dan die Scirocco, ook zo'n geweldige auto.

Conclusie, een Golf moet dan wel herkenbaar zijn; maar dat geeft VW geen reden om de Golf VI saai te maken én te houden..
                freude am fahren

Comment

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                      OK, de Golf VI is misschien wel weer een brok technologie die superieur afgewerkt is en zo (op die vlakken) zijn concurrenten het nakijken heeft, toch vind ik dat VW een paar serieuze missers gemaakt heeft..:

Waarom in godsnaam zo'n saai exterieur ontwerpen?! Ik kan wel begrijpen dat ze een Golf er als een Golf willen laten uitzien, maar waarom ze zo weinig veranderen begrijp ik ook niet. Bekijk het nieuwe model, zoveel is er niet veranderd; een paar nieuwe koplampen en nieuwe grille en nieuwe achterlichten.. Sorry, ik hoop dat de meesten mijn standpunt begrijpen, maar ik ben zwaar ontgoocheld!

En dan nog wel omdat'k ik weet dat VW spannende, knappe auto's kán ontwerpen. De VW Tiguan was het eerste model die zowat een beetje ziel in zicht had. Nog niet bijster origineel, maar toch wel beter dan - weeral - pakweg een Golf V. De Passat CC was de eerste auto waarvan ik terecht zei: WOOW. In veel autobladen werd hij ook 'de mooiste VW ooit' genoemd. En dan die Scirocco, ook zo'n geweldige auto.

Conclusie, een Golf moet dan wel herkenbaar zijn; maar dat geeft VW geen reden om de Golf VI saai te maken én te houden..
                      Die opmerkingen vind ik helemaal terecht! Waarom mensen overladen met saaie auto's, weliswaar van goede kwaliteit, als je die kwaliteit, net zoals bij de Scirocco, ook in een mooiere verpakking kan gieten?
                      Hoort een nieuwe auto niet vooral te verbeteren waar de voorganger de mist in ging? In dit geval dus het uiterlijk dat redelijk anoniem was. En dus nog steeds is.
                      De auto is zeker niet lelijk, maar waarom zouden we de nieuwe moeten kopen als we een goed V hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peekaatje31 Bekijk Berichten
                        Die opmerkingen vind ik helemaal terecht! Waarom mensen overladen met saaie auto's, weliswaar van goede kwaliteit, als je die kwaliteit, net zoals bij de Scirocco, ook in een mooiere verpakking kan gieten?
                        Hoort een nieuwe auto niet vooral te verbeteren waar de voorganger de mist in ging? In dit geval dus het uiterlijk dat redelijk anoniem was. En dus nog steeds is.
                        De auto is zeker niet lelijk, maar waarom zouden we de nieuwe moeten kopen als we een goed V hebben?
                        Omdat het veel mensen geen zak kan schelen hoe een wagen er uit ziet. Omdat veel mensen zelf geen verschil zien tussen wat nu een "mooie" en "lelijke" wagen zou moeten zijn. Omdat veel mensen liever in een neutraal wagentje rijden zodat niemand er een opmerking over geeft. Omdat bedrijven graag een low-profile wagen willen voor hun personeel.

Auto-enthousiasten kunnen dit dan wel een saaie wagen vinden, een meerderheid van de auto-eigenaars is geen auto-enthousiast. Het enige wat dan telt is kwaliteit, duurzaamheid en budget.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peekaatje31 Bekijk Berichten
                          Waarom hebben de mensen zo massaal een V gekocht, als ze een goede IV hadden?

1982 BMW E28 528i
                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• mooie golf

Comment

• nou nog betere zetels

Comment

• Bron: www.autoweek.nl

Zoek de zeven verschillen..
                                freude am fahren

Comment

• 1) spiegels
                                  2) strip op de deuren
                                  3) voorlichten
                                  4) gril
                                  5) achterlichten
                                  6) mistlichten
                                  7) velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                    1) spiegels
                                    2) strip op de deuren
                                    3) voorlichten
                                    4) gril
                                    5) achterlichten
                                    6) mistlichten
                                    7) velgen

knap gezien
                                    freude am fahren

Comment

• Welke is de nieuwe Golf???

Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten

Bron: www.autoweek.nl

Zoek de zeven verschillen..
                                      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                        Welke is de nieuwe Golf???
                                        De Golf VI .

Comment

Working...
                                        X