Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hij ziet er alleszins veelbelovend uit...

En de terugkeer van de ruitjesbekleding kan ik enkel met applaus ontvangen. Had de oer-GTI ook geen golfbal op zijn versnellingspook ? Dat zou de max worden om opnieuw te lanceren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
      fak, zo lekker

Comment

• Deze auto is echt lekker!!!

Waarom steken ze die voorlichten niet in de gewone Golf met Xenon ???

Oh, ik hou zo veel van XenonLENZEN !

Switcher

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
          Hij ziet er alleszins veelbelovend uit...

En de terugkeer van de ruitjesbekleding kan ik enkel met applaus ontvangen. Had de oer-GTI ook geen golfbal op zijn versnellingspook ? Dat zou de max worden om opnieuw te lanceren
          In de 5 heb je dat interieur toch ook met die ruitjesbekleding ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            In de 5 heb je dat interieur toch ook met die ruitjesbekleding ..
            Inderdaad mijne V GTI heeft ook de ruitjesbekleding dus dat is niet nieuw
            Last edited by ; 25/09/2008, 13:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peekaatje31 Bekijk Berichten
              Die opmerkingen vind ik helemaal terecht! Waarom mensen overladen met saaie auto's, weliswaar van goede kwaliteit, als je die kwaliteit, net zoals bij de Scirocco, ook in een mooiere verpakking kan gieten?
              Hoort een nieuwe auto niet vooral te verbeteren waar de voorganger de mist in ging? In dit geval dus het uiterlijk dat redelijk anoniem was. En dus nog steeds is.
              De auto is zeker niet lelijk, maar waarom zouden we de nieuwe moeten kopen als we een goed V hebben?
              Bij een Golf heeft het functionele prioriteit op het uiterlijk, bij een Scirrocco ligt dat anders. Ik mag nog een Scirocco mooi vinden, ik zou voor dezelfde prijs altijd voor een Golf kiezen omdat die praktischer is en niet lelijk.
              '16 Peugeot 308 SW blueHDI
              '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Switcher Bekijk Berichten
                Deze auto is echt lekker!!!

Waarom steken ze die voorlichten niet in de gewone Golf met Xenon ???

Oh, ik hou zo veel van XenonLENZEN !

Switcher
                Inderdaad.. nu kun je amper zien dat er xenon opzit, zeker als je geen kenner bent..
                freude am fahren

Comment

• freude am fahren

Comment

• Wat een achterbumper in koetswerkkleur al niet kan doen hé. Vele knapper zo !

Comment

• Maar waarom weer die soort velgen? Ik vind ze echt niet mooi. Ook bij de V niet.

Moest ik een VI GTi kopen kwamen er zeker aftermarket velgen op.

Comment

• Smaken verschillen hé. Ik vind ze, net als vele anderen, super
                        Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• hmm, zo zie je maar wat een paar subtiele dingen weer gedaan hebben met deze auto die er in basislivrei idd misschien saai uitziet ...
                          dit maakt me benieuwd naar de GTD !
                          4 rings driver

Comment

• Comment

• Volgens mij wist die man niet dat in de andere richting dezelfde auto maar dan zonder camouflage reed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                Volgens mij wist die man niet dat in de andere richting dezelfde auto maar dan zonder camouflage reed.
                                Dit zou de facelift Leon moeten zijn volgens dit topic.

Comment

• Configurator (of wat er voor dat prul moet doorgaan) online!

www.vw.be

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Deze week de Golf VI al in het echt gezien.
                                        Valt wel heel goed mee, maar het blijft natuurlijk maar een facelift van de Golf V.
                                        Last edited by ; 04/10/2008, 17:55.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                          materiaal is precies serieus opgewaardeerd

Comment

Working...
                                          X