Oorspronkelijk geplaatst door Roox
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI
Collapse
X
-
Morgen ook eens een kijkje gaan nemen. Deze avond al eens aan de venster gaan kijken, maar 't was redelijk donker in de showroom en buiten was't ook al duister.
Opvallend hoeveel nieuwsgierigen deze wagens lokken op een zaterdagavond in het donker. Er stonden zeker 10 mensen aan de ruit te kijken1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Gisteren ben ik ook eens een kijkje gaan nemen. Er stond nog een Golf V in de toonzaal en het viel me op hoeveel mensen aan de verkopers vroegen wat er nu eigenlijk veranderd was.2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenik ga straks es gaan piepen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenZijt gij niet bij Jaspers geweest? Dacht dat uw pa zijn Q7 daar stond. VKU-...?
Stond een zwarte golf met een lelijk (veel te) beige interieur. En een zilveren Scirocco 1.4 160 met zwart stof. Die nieuwe radio met kleurenscherm is wel knap. Daar een dynaudio installatie bij, en is voorlopig al knap genoeg. Ook panoramisch dak is wel knap, maar ik zou mijn geld er niet in steken. Is enkel open te klappen... Beetje jammer.
Ik ging er ook een eventjes in zitten... Tsjong jonge! Dat zit goed! Lekker ingepakt. ik vind het zalig dat het dashboard zo hoog komt. Echt een knap interieur, en in mijn ogen nog genoeg up-to-date. Alleen die grijze dakhemel, bah! Is er een zwart te krijgen? Of enkel met het bruin lederen interieur. In mijn zitpositie, ik zit wel graag kort bij het stuur, kon ik nog meer dan comfortabel achter mijn eigen zitten. Met overschot (en dat voor 1.84m) maar hoofdruimte is toch vrij beperkt boven 1.80m.
Ik vind de Scirocco echt megaknap! Maar xenon MOET erin zitten. En ja, als je met Audi rijdt, en op details let, merk je toch waar VW niet aan Audi kan tippen. Die 1.4 TSI Scirocco die er stond had nog een motorkap zonder pompjes, en moet je vastzetten met zo'n staafje/houder.
Ik was niet meegekomen.
Comment
-
Ben vandaag dus ook eens gaan piepen, maar ik heb mij eerlijk gezegd enkel op de Scirocco gefocust, en aangezien er van een GTI nog geen sprake was heb ik de Golf niet veel aandacht gegeven. Scirocco en Passat CC wel
Moest ik nu moeten kiezen tussen een Scirocco of een Passat CC, ik zou het niet goed weten (ook al zijn het totaal verschillende wagens).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
Spijtig voor de V-rijders maar bij deze wordt die tot de lelijkste Golf-serie ooit benoemd.
Comment
-
Vind ik ook. Ik heb me er eventjes in gezet. Daar valt alles heel goed mee vind ik. Maar het exterieur van dat exemplaar vond ik echt niks. Misschien lag dit aan het feit dat het een zilvergrijze was en een redelijke basisuitvoering. Laten we hopenMini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten'k Vind hem, en de concurentie in die klasse, vooral erg duur worden. 20.000 zakken voor een basis-versie is veel geld aan het worden.
Hoe goed uitgerust, ruim, waardevast en veelzijdig die ook moge wezen.
Comment
-
Vijf botssterren voor Volkswagen Golf
Volkswagen heeft de contactsleutels van een nagelnieuwe Golf VI uitgeleend aan EuroNCAP en dit botsinstituut kon het niet laten om de auto tegen een blok beton te jassen. Toch zijn er ook Volkswagen blije gezichten, want de nieuwe Golf kreeg van EuroNCAP 5 sterren toebedeeld. Kwam de oude Golf niet verder dan 33 botspunten, het nieuwe model wist 36 punten te scoren. De hoge waardering is te danken aan de standaard montage van ESP plus knieairbag voor de bestuurder en aan de stijve kooi, die de inzittenden zelfs bij een crash van 64 km/u wist te beschermen. Ook bij een aanrijding van opzij worden de bestuurder en voorpassagier uitstekend beschermd.
Bron: autointernationaal.nl.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichtenweet iemand vanaf wanneer deze golf bestelbaar wordt en wat de levertermijn is?
Als je nu koopt heb je de wagen in december.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk BerichtenDe V is toch een stukje goedkoper geworden hoor. En ik vond de Rabbit uitvoering knapper dan de nieuwe VI die daar stond.
Comment
-
Vandaag ff bij de vw boer geweest, Golfje gaan testen.
Wat mij onmiddelijk opvalt is het verschil in interieur met de trendline en de highline.
De highline komt enorm luxe en verzorgt over.
De trendline.... echt basis. De prijzen lijken me gezien de uitrusting toch voordeliger dan in het verleden (daarbij denk ik aan hoe duur een golf 4 was). De geluiddemping is er idd enorm op vooruit gegaan... maar nu ook niet om te zeggen dat het een stille wagen is...
Comment
Comment