Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
    Vandaag ff bij de vw boer geweest, Golfje gaan testen.
    Wat mij onmiddelijk opvalt is het verschil in interieur met de trendline en de highline.
    De highline komt enorm luxe en verzorgt over.
    De trendline.... echt basis. De prijzen lijken me gezien de uitrusting toch voordeliger dan in het verleden (daarbij denk ik aan hoe duur een golf 4 was). De geluiddemping is er idd enorm op vooruit gegaan... maar nu ook niet om te zeggen dat het een stille wagen is...
    Het verschil tussen de trendline en highline is me ook onmiddellijk opgevallen.
    Het interieur van een highline zou zelfs niet misstaan in een Audi, de alcantara zetels zijn heel mooi.

Comment

• Een optie die ik direct zou nemen, is een lederen stuur.
      Bij de dealer stond er één met en zonder.
      Het standaard voelt echt goedkoop aan.
      Wat een verschil in uitzicht een feeling tegen het standaard stuurwiel.
      2008 Opel Corsa 1.7CDTI
      2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Afgelopen zaterdag even gereden in een Golf VI!

Awel, dat rijdt niet normaal voor een Golf te zijn.
        Mijn testwagen was een zesbak 2.0 TDI en versnelling na versnelling pakt dat enorm goed. Echt pure sensatie om mee te rijden.

Interieur:
        zitjes zijn zeer goed.
        De nieuwe navigatiesysteem van VW met touchscreen is een must.
        Bijna A3-kwaliteit.

Meteen de E314 opgegaan en een piek gehaald van 180 km/u en dat in nog maar 3000 tr/min.

Comment

• Comment

• Ze zijn er op één of andere manier grandioos in geslaagd hem er nog saaier uit te laten zien dan de V.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
              Ze zijn er op één of andere manier grandioos in geslaagd hem er nog saaier uit te laten zien dan de V.
              maar rijdt pakken beter dan een V echt waar

Comment

• M'n post is enkel gebaseerd op één enkele grijze die ik zag rijden. Moest ik niet op dit forum zitten zou ik er grandioos naast gekeken hebben.

Comment

• Puntentotaal
                  1. Volkswagen Golf 1.4 TSI 3089
                  2. Ford Focus 2.0 2991
                  3. Audi A3 Sportback 1.8 TFSI 2963
                  4. BMW 120i 2946
                  5. Opel Astra 1.6 Turbo 2941
                  6. Peugeot 308 1.6 150 THP 2936
                  7. Lancia Delta 1.4 T-Jet 16V 2830
                  Complete vergelijkingstest: [www.autozeitung.de]
                  freude am fahren

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• 4x4-modus

Comment

• Hoe meer ik hem zie hoe lelijker ik hem vind

Comment

• Hier in de straat woont blijkbaar iemand van en vw-garage.

Lol telkens ik die golf VI zie staan moet ik beginnen lachen. Wat een banaal ding zeg ...

Comment

• Vergleichstest Auto Zeitung 23/2008
                              Citroën C4 HDi 140 FAP | Ford Focus 2.0 TDCi | Opel Astra 1.9 CDTi | Peugeot 308 HDi FAP 135 | VW Golf 2.0 TDI

Uitslag:

1. Volkswagen Golf 2.0 TDI
                              2. Ford Focus 2.0 TDCi
                              3. Opel Astra 1.9 CDTI
                              4. Peugeot 308 2.0 HDiFAP
                              5. Citroën C4 2.0 HDi

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Complete vergelijkingstest: [www.autozeitung.de]
                                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• VW Golf VI im Vergleichstest — AUTO BILD 43/2008 — 28.10.2008
                                    Golf VI 2.0 TDI, BMW 118d, Ford Focus 2.0 TDCi, Kia Cee’d, Mitsubishi Lancer Sportback 2.0 DI-D, Opel Astra 1.9 CDTI.

1e Golf
                                    2e Astra
                                    3e 118
                                    4e Focus
                                    5e Cee'd
                                    6e Lancer

[www.autobild.de]

Comment

• Ik weet niet of dit hier al besproken is geweest, maar weet er iemand wanneer de 1.6TDI motor met 105pk in ons land uit komt? Deze stoot naar het schijnt slechts 99g CO per KM uit, waardoor je 15% korting op de aankoopprijs krijgt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathias Bekijk Berichten
                                        Ik weet niet of dit hier al besproken is geweest, maar weet er iemand wanneer de 1.6TDI motor met 105pk in ons land uit komt? Deze stoot naar het schijnt slechts 99g CO per KM uit, waardoor je 15% korting op de aankoopprijs krijgt.
                                        een verkoper wist me te vertellen dat die pas in de lente van 2009 zou uitkomen. de vraag is dan of de 15% korting nog steeds van toepassing zal zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                          VW Golf VI im Vergleichstest — AUTO BILD 43/2008 — 28.10.2008
                                          Golf VI 2.0 TDI, BMW 118d, Ford Focus 2.0 TDCi, Kia Cee’d, Mitsubishi Lancer Sportback 2.0 DI-D, Opel Astra 1.9 CDTI.

1e Golf
                                          2e Astra
                                          3e 118
                                          4e Focus
                                          5e Cee'd
                                          6e Lancer

[www.autobild.de]
                                          waar zijn de 308/C4 1.6 HDI, nieuwe Mégane en Bravo/Delta 1.6 mjet ????

Comment

Working...
                                          X