Oorspronkelijk geplaatst door Mathias
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI
Collapse
X
-
Vergleichstest Auto Zeitung 22/2008
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI | BMW 120 i | Ford Focus 2.0 | Lancia Delta 1.4 T-Jet 16V | Opel Astra 1.6 Turbo | Peugeot 308 150 THP | VW Golf 1.4 TSI
1e Golf
2e Focus
3e A3
4e 1 serie
5e Astra
6e 308
7e Delta
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tp71 Bekijk Berichteneen verkoper wist me te vertellen dat die pas in de lente van 2009 zou uitkomen. de vraag is dan of de 15% korting nog steeds van toepassing zal zijn...
Mijn vrouw wou haar golf IV sdi vervangen door een VI, maar de verkoper heeft haar aangeraden om te wachten op de 1.6 D, die volgens hem zal aangeboden worden begin 2009 (te leveren rond april 2009).
De huidige 2.0 liter 110 pk zou dan niet meer leverbaar zijn.
Comment
-
Golf 6 korting
Ik heb me een offerte laten maken voor een nieuwe Golf 6 2.0 TDI 110 pk Highline. Als korting bood men me slechts 4 tot 4.5 % korting aan. Dit lijkt me weinig , zeker in deze barre economische tijden. Heeft er iemand een idee hoeveel korting mogelijk moet zijn? Anders toch maar best wachten op die 1.6 tdi en die 15% van de staatskas meepakken........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr Bekijk BerichtenIk heb me een offerte laten maken voor een nieuwe Golf 6 2.0 TDI 110 pk Highline. Als korting bood men me slechts 4 tot 4.5 % korting aan. Dit lijkt me weinig , zeker in deze barre economische tijden. Heeft er iemand een idee hoeveel korting mogelijk moet zijn? Anders toch maar best wachten op die 1.6 tdi en die 15% van de staatskas meepakken........
@ Davy : ik denk het niet
Edit : ik vind de golf VI echt een saaie auto. Hij straalt gewoon niets uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenIk heb nu nog geen enkele golf met xenon gezien! Is dit niet bestelbaar mss?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr Bekijk Berichtenuitstraling ? welke auto heeft nu wel uitstraling. Het blijft al bij al toch maar een blikken vervoermiddel om op een veilige , comfortabele en zo goedkoop mogelijke manier van A naar B te rijden en niet iets om buren, vrienden of kenissen mee te imponeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichtenwat kost de nieuwe golf, in absolute basisversie, diesel?
Zo staat dat op site VW ( wel MET airco blijkbaar ! )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten18200 Euro voor een Trendline 2.0TDI 110pk ( 5V )
Zo staat dat op site VW ( wel MET airco blijkbaar ! )
Comment
Comment