Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathias Bekijk Berichten
    Ik weet niet of dit hier al besproken is geweest, maar weet er iemand wanneer de 1.6TDI motor met 105pk in ons land uit komt? Deze stoot naar het schijnt slechts 99g CO per KM uit, waardoor je 15% korting op de aankoopprijs krijgt.
    Damn, geeft dat echt 15% korting op de aankoopprijs?

Comment

• Vergleichstest Auto Zeitung 22/2008
      Audi A3 Sportback 1.8 TFSI | BMW 120 i | Ford Focus 2.0 | Lancia Delta 1.4 T-Jet 16V | Opel Astra 1.6 Turbo | Peugeot 308 150 THP | VW Golf 1.4 TSI

1e Golf
      2e Focus
      3e A3
      4e 1 serie
      5e Astra
      6e 308
      7e Delta

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Tja, wat kan je daaruit besluiten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tp71 Bekijk Berichten
          een verkoper wist me te vertellen dat die pas in de lente van 2009 zou uitkomen. de vraag is dan of de 15% korting nog steeds van toepassing zal zijn...

Mijn vrouw wou haar golf IV sdi vervangen door een VI, maar de verkoper heeft haar aangeraden om te wachten op de 1.6 D, die volgens hem zal aangeboden worden begin 2009 (te leveren rond april 2009).
          De huidige 2.0 liter 110 pk zou dan niet meer leverbaar zijn.

Comment

• Golf 6 korting

Ik heb me een offerte laten maken voor een nieuwe Golf 6 2.0 TDI 110 pk Highline. Als korting bood men me slechts 4 tot 4.5 % korting aan. Dit lijkt me weinig , zeker in deze barre economische tijden. Heeft er iemand een idee hoeveel korting mogelijk moet zijn? Anders toch maar best wachten op die 1.6 tdi en die 15% van de staatskas meepakken........

Comment

• Ik heb nu nog geen enkele golf met xenon gezien! Is dit niet bestelbaar mss?

Comment

• Is er al nieuws van een B2B-versie van de nieuwe golf (en hoe die uitgerust zal zijn)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr Bekijk Berichten
                  Ik heb me een offerte laten maken voor een nieuwe Golf 6 2.0 TDI 110 pk Highline. Als korting bood men me slechts 4 tot 4.5 % korting aan. Dit lijkt me weinig , zeker in deze barre economische tijden. Heeft er iemand een idee hoeveel korting mogelijk moet zijn? Anders toch maar best wachten op die 1.6 tdi en die 15% van de staatskas meepakken........
                  Ik ben vandaag naar VW geweest en voor nen bietel cabriolet kreeg ik 7.5procent. Is wel natuurlijk geen nieuw model

@ Davy : ik denk het niet

Edit : ik vind de golf VI echt een saaie auto. Hij straalt gewoon niets uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                    Ik heb nu nog geen enkele golf met xenon gezien! Is dit niet bestelbaar mss?
                    Ik vrees dat de gewone golf geen lens krijgt icm xenon. De GTI heeft dit wel

Comment

• uitstraling ? welke auto heeft nu wel uitstraling. Het blijft al bij al toch maar een blikken vervoermiddel om op een veilige , comfortabele en zo goedkoop mogelijke manier van A naar B te rijden en niet iets om buren, vrienden of kenissen mee te imponeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr Bekijk Berichten
                        uitstraling ? welke auto heeft nu wel uitstraling. Het blijft al bij al toch maar een blikken vervoermiddel om op een veilige , comfortabele en zo goedkoop mogelijke manier van A naar B te rijden en niet iets om buren, vrienden of kenissen mee te imponeren.
                        Dan ben jij in de juiste thread terechtgekomen.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• wat kost de nieuwe golf, in absolute basisversie, diesel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                      wat kost de nieuwe golf, in absolute basisversie, diesel?
                                      18200 Euro voor een Trendline 2.0TDI 110pk ( 5V )

Zo staat dat op site VW ( wel MET airco blijkbaar ! )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                                        18200 Euro voor een Trendline 2.0TDI 110pk ( 5V )

Zo staat dat op site VW ( wel MET airco blijkbaar ! )
                                        Lijkt me nog een redelijke prijs. Ik kocht 14 jaar geleden een Golf 1.9 tdi 90 pk (zonder ABS, slechts 2 airbags, zonder airco , zonder electrische ruiten enz...) en die kostte toen ook al 620.000 bef........

Comment

• In automagazine zijn ze wel te spreken van de nieuwe golf, alleen zijn ze niet zo blij met de optiepolitiek van d'ieteren.
                                          Het is inderdaad een raadsel waarom ESP nog een optie is en de adaptive cruise control functie niet te nemen is in .be.

Comment

Working...
                                          X