Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
    Ik vind hem mooier dan de V, alleen vind ik de prijs (basisversie) veel te hoog.
    Ik vind 't juist heel goed meevallen voor een auto van dit afwerkingsniveau.
    En de 1.6TDI is ook nog niet uit, en die zal van 15% staatskorting mogen genieten (als dat nog kan tegen dan, natuurlijk).

€ 18.200 is geen klein bedrag natuurlijk, maar als je ziet wat je er allemaal voor krijgt val dat imo goed mee (ik vind dit geen basisversie meer):
    • 2.0TDI CR 110pk met zesbak
    • climatic
    • boordcomputer
    • armsteun vooraan
    • bumpers in koetswerkkleur
    • ...

Een 2.0TDI Highline zoals ik 'm wel zou willen (metaalkleur + RCD 310 + climatronic + alarm), kost € 21.375.
    De Golf V was zéker niet veel goedkoper.

Een Astra Enjoy 1.7 CDTI 110pk begint bvb. ook bij € 17.750. En da's een Opel. (n/o, maar een meer dan 4 jaar op de markt zijnde Astra gelijkwaardig stellen aan een Golf VI... dan maak je jezelf iets wijs)
    Tuurlijk, de 1.3 CDTI kost je € 1800 minder, maar een 1.6TDI, en ook een 1.2TDI van 80pk, zit in de pipeline. Die zullen toch wel wat goedkoper aangeboden worden.
    Life's too short. Not to. Live it.
    1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
    2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
    2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
    2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Bron: www.autoweek.nl
      freude am fahren

Comment

• Bron: www.autoweek.nl

Knap alsj't mij vraagt!!!!
        freude am fahren

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Eindelijk krijgt die kar zichtbare uitlaten.

Comment

• Ik begin die Golf 6 meer en meer te appreciëren! Knappe wagen in de juiste config. Die toebehoren zijn ook best knap. Maar ik zie de golf het liefst in een donkere kleur. Donkerblauw of zwart met dat bruin interieur. Zalig...
                Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                  Ik begin die Golf 6 meer en meer te appreciëren! Knappe wagen in de juiste config. Die toebehoren zijn ook best knap. Maar ik zie de golf het liefst in een donkere kleur. Donkerblauw of zwart met dat bruin interieur. Zalig...
                  Over de volledige lijn ben'k het hiermee eens!
                  freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten
                    iemand een idee welke korting je bij de dealer kan lospeuteren bij zowel trendline als highline?
                    heb een offerte laten opmaken voor een 1,4TSI 122pk DSG Highline met alles aan en op behalve de GPS die ik niet van doen heb; totaal nettoprijs 27.000euro (korting 6,00%)
                    kort nadien kreeg ik nog te horen dat de invoerder een bijkomend (licht) voordeel voorziet in het kader van de huidige kwakkelende verkoop

Comment

• Dat bruin interieur is idd knap, maar dat stuur in het bruin

Comment

• Van wanneer zou de Golf 6 verkrijgbaar zijn bij de leasingmaatschappijen?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• is die niet allang verkrijgbaar?

Comment

• Verkrijgbaar als in dat ie er staat en dat ie ermee kan vertrekken.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr Bekijk Berichten
                              Prijzen van de tdi 110 pk hebben ze precies wel redelijk scherp gehouden. De 1.4 Tsi 122 was in de Golf 5 nog 300 euro goedkoper dan de 1.9 tdi 105 pk (zonder DPF, met was nog 700 euro supplement). In de Golf 6 is dezelfde 1.4 TSI ineens meer dan 1100 euro duurder dan de 2.0 Tdi 110 pk (met DPF). Zal wel te maken hebben met de totaal onlogische Belgische fiscaliteit waar je voor een 2.0 ineens een viervoudige inschrijvingstaks betaalt tov een 1.9 zeker ?

Verschil Highline / Trendline interieur zit hem vooral in de sportzetels met alcantara , andere sierstrips ,standaard middenarmsteunen en leder multifunctioneel sportstuur. Voor de rest weinig verschil denk ik.
                              Ze hebben inderdaad de nieuwe TDi bewust goedkoper gemaakt omdat het voor België een wat minder interessante motor is. Zodra de 1.6 uitkomt zal deze motor dus ook in prijs verhogen. Voor wie graag een 2.0 rijdt is op dit moment kopen dus de beste keuze.

De meeruitrusting van de highline tov de trendline
                              Aluvelgen 16”
                              Radiatorrooster met horizontale lijsten in chroom
                              Centrale armsteun vooraan met opbergruimte
                              Decoratieve inlegplaatjes in “mat chroom”
                              Achterbank met centrale armsteun
                              Stuur, pook en handremgreep in leder
                              Sportzetels met bekleding in Alcantara met design “Dropmag”
                              Bestuurders- en passagierszetel regelbaar in hoogte
                              3 - spakig multifunctioneel stuur
                              Boordcomputer Plus (grotere weergave)
                              Dynamische mistlampen geïntegreerd in bumper vooraan
                              12Volt-stopcontact in de kofferruimte
                              Cruise Control of snelheidsregelaar
                              Opberglade onder de voorzetels
                              ...

Greetz

Comment

• Oh ja, en de donkere achterlichten horen ook enkel bij de highline.

Hier nog wat foto's, Reflexzilveren 5 deurs met Pack Sport Porto17" en een DeepBlack 3 deurs met Pack Sport Vancouver18"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart-VW Bekijk Berichten
                                  Oh ja, en de donkere achterlichten horen ook enkel bij de highline.

Hier nog wat foto's, Reflexzilveren 5 deurs met Pack Sport Porto17" en een DeepBlack 3 deurs met Pack Sport Vancouver18"

ha dat zijn de golf's die in garage Willems staan.

Comment

• Of zijt ge Bart niet van VW garage ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                      Of zijt ge Bart niet van VW garage ?

Shhhhht dadelijk moet iedereen extra korting hebben...

Grtz

Comment

• is er iemand die het verschil tss trendline en highline interieur kan weergeven via 2 foto's? (vooral dashboard dan)

Comment

• Leuk voor de VW liefhebbers oud vs nieuw

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Working...
                                          X