Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heb deze zaterdag de nieuwe Golf besteld.

Golf 6 Highline
    5 deurs
    TSI 1.4l 118 kW 160 pk
    DSG-7 versnellingsbak
    Kleur: Deep-Black (Pareleffect)
    Binnenbekleding: Alcantara Zwart
    Optionele uitrusting:
    acoustic park system voor en achter, cruise control, automatische koplampen, electronische airco, bandenspanningscontrole, verduisterde zijruiten en achterklep, Aluvelgen Seattle 17'' , DSG peddels aan het stuur, perimetrisch en volumetrisch alarm, verwarmbare voorzetels, verwarmbare ruitensproeiers, koplampsproeiers

Levering: Maart 2009

Nu twijfel ik nog over de kleur.. Heb in de GTI topic het schaduwblauw eindelijk eens op foto gezien en het heeft nog wel iets mooi.. wat denken jullie dat de mooiste kleur is voor een golf met 17 aluvelgen + de verduisterde zijruiten??
    En Met of zonder badge?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bonné Bekijk Berichten
      Heb deze zaterdag de nieuwe Golf besteld.

Golf 6 Highline
      5 deurs
      TSI 1.4l 118 kW 160 pk
      DSG-7 versnellingsbak
      Kleur: Deep-Black (Pareleffect)
      Binnenbekleding: Alcantara Zwart
      Optionele uitrusting:
      acoustic park system voor en achter, cruise control, automatische koplampen, electronische airco, bandenspanningscontrole, verduisterde zijruiten en achterklep, Aluvelgen Seattle 17'' , DSG peddels aan het stuur, perimetrisch en volumetrisch alarm, verwarmbare voorzetels, verwarmbare ruitensproeiers, koplampsproeiers

Levering: Maart 2009

Nu twijfel ik nog over de kleur.. Heb in de GTI topic het schaduwblauw eindelijk eens op foto gezien en het heeft nog wel iets mooi.. wat denken jullie dat de mooiste kleur is voor een golf met 17 aluvelgen + de verduisterde zijruiten??
      En Met of zonder badge?
      Kan je misschien ook zeggen wat je hem betaald hebt? Wat je korting is geweest? waar je hem gekocht hebt? dat zou mij zeer veel helpen hoor.

Mij prijzen ze overal die shark blue aan, redelijk mooi kleurke, beter dan grijs en het is goed tegen het vuil omdat je er bijna niets op ziet...
      Als je volgens mij het meest sportieve wil is het in mijn ogen het pareleffect zwart, want ik heb zo'n poloke en daar past echt alles bij van velgjes enzo...
      Of eventueel het wit vind ik zelf ook wel mooi op sportief vlak, enige nadeel is, wit is momenteel een kleine hype maar dat zal volgens de garages waar ik ben geweest snel gedaan zijn want ze verkopen terug veel minder witte wagens.

Succes met je aankoop en hopelijk heb ik binnenkort ook 1tje als ik een deftige garage en korting vind

Comment

• Net nog naar garage vissers geweest op de A12 in puurs, ook daar willen ze geen extra korting geven op de Nieuwe Golf 6, ben ik precies dan de enige die ze geen korting willen geven? :p Andere garages dat ik gedaan heb waren ACM (mechelen) en Claessens (Wilrijk).

Leuke adresjes waar ze eventueel wel een deftige korting geven zijn welkom hoor...

Greetz

Comment

• ik zie dat je in de buurt van antwerpen zoekt... ga zeker eens horen in hemiksem. kleinere garage op het verlengde van de sint-bernardse steenweg maar nog een familiebedrijf en in tegenstelling tot de meeste VW garages geen gangsters. Feyaerts in Buggenhout is ook heel goed maar is misschien te ver?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
            Net nog naar garage vissers geweest op de A12 in puurs, ook daar willen ze geen extra korting geven op de Nieuwe Golf 6, ben ik precies dan de enige die ze geen korting willen geven? :p Andere garages dat ik gedaan heb waren ACM (mechelen) en Claessens (Wilrijk).

Leuke adresjes waar ze eventueel wel een deftige korting geven zijn welkom hoor...

Greetz
            Heb zelf op de salonvoorwaarden van volkswagen gewacht maar op de golf 6 geven ze blijkbaar niets extra. Tot hiertoe op de highline 110 pk met redelijk wat optie's tot 5.5 %
            korting verkregen Bij garage rietje in kapellen ben ik met 3.5 % buiten gegaan ,Bij garage clissen in Kalmthout heb ik uiteindelijk 5.5 % verkregen, voor mezelf is dat niet ver maar voor jou mischien niet echt in de richting.Extra korting zit er blijkbaar niet in daar ik de forum 's ook al enige tijd volg en deze week waarschijnlijk beslis om hem te bestellen.

Groetjes en verder veel sucses

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joske235 Bekijk Berichten
              ik zie dat je in de buurt van antwerpen zoekt... ga zeker eens horen in hemiksem. kleinere garage op het verlengde van de sint-bernardse steenweg maar nog een familiebedrijf en in tegenstelling tot de meeste VW garages geen gangsters. Feyaerts in Buggenhout is ook heel goed maar is misschien te ver?
              Bedankt voor deze info, zal ik zeker ook eens naartoegaan. Voor mij is trouwens niets te ver, momenteel rijd ik rond met de A5 van mijn schoonzus, zij doet in paarden en heeft wagen zo goed als nooit nodig, dus een groot geluk voor mij. Dus het presseert niet echt. Alleen vind ik idd dat VW-garages vrij afrippend tewerk gaan, ze volgen de crisis niet en waarom? ALLE andere merken zijn goedkoper. Volgens mij gaan ze nu in 2009 daarmee sterk tegen de lamp lopen, en eerlijk gezegd hoop ik dat het zeer doet. Doet wel pijn in mijn vw-hartje maar kom we zijn allemaal maar mensen.

Zelf ken ik ook een neutrale garagist. Ik heb aan hem gevraagd om eventueel in binnen of buitenland een auto aan te schaffen en hem meteen aan mij door te verkopen, ik wacht nu zijn info af, heb hem gisterenavond alle eisen doorgestuurd ivm de wagen die ik wil.

Ik hou jullie ook zeker op de hoogte...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joske235 Bekijk Berichten
                Feyaerts in Buggenhout is ook heel goed maar is misschien te ver?
                Voor te kopen ok, maar voor de rest de grootste dieven die ik ooit ben tegengekomen als VW dealer.
                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• foto 27 en 28 : Bluemotionversie komt pas in oktober :

Der dritte Teil der großen Neuheiten-Vorschau für 2009: AUTO BILD schaut sich bei den SUV, Vans und den Greencars um. Den großen Allradlern steht ein Schicksalsjahr bevor, die Öko-Modelle haben gut lachen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zeno2 Bekijk Berichten
                    foto 27 en 28 : Bluemotionversie komt pas in oktober :

http://www.autobild.de/artikel/alle-...-3_825402.html
                    Als de staat daar effectief voor 15% in tussenkomt: toppertje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                      Extra korting van VW zul je dan niet meer moeten verwachten vrees ik. Wie koopt er dan trouwnes nog een 'normale' 1600 Tdi ? Die 15% tussenkomst van de staat is tegen dan misschien wel afgelopen ook....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                        Het is idd zo dat je 15% terugkrijgt, alleen is volgens mij de grote vraag, gaat het effectief tegen oktober 2009 nog van kracht zijn. Als tege dan het geld voor deze premies op is, dan zal je volgens mij niet veel meer kunnen krijgen of hebben ze deze wet reeds bijgepast. Ikzelf sta ook op grote twijfel om te wachten, maar oktober is wel nog lang...

Heb trouwens vandaag een mail gekregen van ACM dat ik nog eens moet terugkomen om verder te bespreken wat mogelijk is, kga der dus van op aan dat ze "eindelijk" eens willen praten. Had wel eerst gedreigt dat ik mijn onderhoud van mijn andere wagen "poloke" ergens anders ging laten doorgaan.

Erg dat het op die manier moet gaan maar misschien werkt het toch.

Ben allessinds nog van plan om ook andere garages te bezoeken en het dan ook lekker allemaal uit te spelen. Al ben ik niet iemand die onredelijk is.

Ik laat jullie zeker nog weten wat ik krijg!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                          Voor te kopen ok, maar voor de rest de grootste dieven die ik ooit ben tegengekomen als VW dealer.
                          Heeft mij meermaals geholpen met mijn passat en nooit een euro moeten betalen... dit terwijl de auto zelfs niet bij hem gekocht was.

Comment

• Als ze zo gierig zijn met hun kortingen dan gaan ze niet veel verkopen, dat ze het maar eens goed voelen dan.

Comment

• Weet er iemand hoe het nu juist zit me die ESP op de golf VI?

alle autosites ( autowereld, autogids, etc..) geven esp als optie aan..
                              Op de carconfigurator ( volkswagensite) en in de garage stond dat nergens bij op de optielijst. Heb al naar de garage ( wel een audi garage, vroeger VW en audi, wel nog onderhoud VW) gebeld en die zeiden dat dat erop zat..
                              Het was wel een snelle telefoon ( druk) dus kan zijn dat hij verkeerd zat..
                              Nu ik wil wel zeker ESP want me 160 PK weet je maar nooit..
                              Dan toch ESP standaard?

Ohja, golf is highline uitvoering..

Comment

• Oké is al opgelost! . Heb nogmaals carconfig gedaan op VW-site. Enkel nu manuele versnellingsbak gekozen. Hierbij is ESP wel als optie verkrijgbaar.. Dus vermoedelijk is dit bij de DSG standaard..

Comment

• Als kortingen het enige is wat u interesseert is misschien de nieuwe Golf inderdaad geen auto voor u.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                                    Als kortingen het enige is wat u interesseert is misschien de nieuwe Golf inderdaad geen auto voor u.
                                    Dus jij vind het normaal dat je op een golf zo goed als geen korting krijgt (volkswagen algemeen) en bij alle andere merken wel, zowel goedkope als dure.
                                    Volgens mij is dat gewoon iets dat niet klopt, het is natuurlijk aan de klant om deze keuze te maken, maar volgens mij zijn ze niet goed bezig, ok ze verkopen weer het meeste in 2008. Maar wel omdat het grootste deel leasings zijn. Er gaat volgens mij eens een moment komen dat bedrijven ook goedkopere wagens gaan bevelen en dan is het volgens mij gedaan met zingen.

Langs de andere kant, het systeem van je krijgt alleen korting als je er naar vraagt werpt uiteraard ook vruchten af, in x-aantal % van de gevallen krijg je de volle pot en enkel de mensen die wat aandringen geef je dan een korting. Als je de korting aan iedereen geeft maak je minder winst. Maar langs de andere kant loop je het risico door geen korting te geven dat je minder verkoopt, tis dus maar te zien wat hun verkoopstrategie is hé

Comment

• Door deze politiek ondersteunt VW de marktwaarde van haar eigen 2de hands auto's e. Hoeveel verlies lijden sommigen wel niet die een auto verkopen van een merk die nu massa's kortingen geeft of zelfs de prijzen verlaagt?

De Golf is trouwens nieuw. Het is normaal dat je op het allernieuwste minder korting geeft. Nu zijn het bvb solden in de kledingzaken, maar de zomerspullen zijn nu nog niet in solden hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
                                        Door deze politiek ondersteunt VW de marktwaarde van haar eigen 2de hands auto's e. Hoeveel verlies lijden sommigen wel niet die een auto verkopen van een merk die nu massa's kortingen geeft of zelfs de prijzen verlaagt?

De Golf is trouwens nieuw. Het is normaal dat je op het allernieuwste minder korting geeft. Nu zijn het bvb solden in de kledingzaken, maar de zomerspullen zijn nu nog niet in solden hoor
                                        9000 euro voor een Golfke met 60000 km dat 4 jaar geleden 21000 koste is inderdaag een fenomenaal aanbod.

Comment

• Nog wat pics:

Bron: www.autoweek.nl

Als Highline vind'k de Golf VI eigenlijk best knap!!!
                                          freude am fahren

Comment

Working...
                                          X