Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart-VW Bekijk Berichten
    Truffel leder... echt mooi! Gaat een mooie golf zijn!
    Ik was in ieder geval aangenaam verrast, toen ik woensdag een kijkje ging nemen! Ik had het wel donkerder verwacht, eerlijk gezegd. Toen ik de wagen besteld heb, heb ik een staal gezien van het leder en toen was het eerder melkchocoladebruin. Toen ik het in het echt zag, was het eerder een heel donker “okergeel”. In ieder geval, ik vind het een geslaagde combinatie en dat is wat telt J (en het is ook eens wat anders dan een zwart of beige interieur).

Indien er interesse zou zijn, post ik asap wel enkele foto’s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door starkiller Bekijk Berichten
      Ik was in ieder geval aangenaam verrast, toen ik woensdag een kijkje ging nemen! Ik had het wel donkerder verwacht, eerlijk gezegd. Toen ik de wagen besteld heb, heb ik een staal gezien van het leder en toen was het eerder melkchocoladebruin. Toen ik het in het echt zag, was het eerder een heel donker “okergeel”. In ieder geval, ik vind het een geslaagde combinatie en dat is wat telt J (en het is ook eens wat anders dan een zwart of beige interieur).

Indien er interesse zou zijn, post ik asap wel enkele foto’s

Doen!

Comment

• Is het een algemeen probleem dat de Nederlandse handleiding niet beschikbaar is/was? Mijn garage (Thoen Aalst) heeft momenteel bij geen enkele Golf 6 een Nederlandstalige handleiding meegekregen...

Ze zijn weliswaar aangevraagd en ze zullen nageleverd worden, maar ik vind het toch wel jammer dat ik momenteel geen handleiding heb...

Op zich is dit geen ramp, maar voor mij is het "part of the fun" bij de levering van een nieuwe wagen (ja, er zijn dus nog mensen die een handleiding lezen)

Comment

• Bij mijn garage (Deboutte Beringen) hebben ze gewoon Nederlandse handleidingen.
          Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 150 pk Ambition

Comment

• Stand van zaken,

Ik heb dit weekend een voorstel gedaan aan garage Claessens in wilrijk.

Mijn voorstel:
            Als je mij een Golf 6 Highline 110pk diesel, 5deurs, 5 versnellingen, alcantara zwart, metaalkleur pareleffect zwart, optie Sportpack Vancouver en optie cool & sound radiocd 310, optie wintermodule, optie pack city.

23627.16 - 200€ premie = 23427.16 - 495 (ter waarde van 2 jaar garantie gegeven als gewone korting nu) = 22932,15 -4% = 22014.86€

Dan heb ik een korting van 200€ premie, een korting van 495€ ipv de garantie en nog eens 4% op de totale wagen. En dan kom je op dat rode bedragje voor een lekkere wagen Hij ging het bespreken met zijn Salesmanager dus ik verwacht elke moment een telefoontje. (Totale korting is dan +- 1600€ en dat noem ik een korting).

Ik laat zeker nog de uitslag horen.

Groetjes
            GunSmoke

Comment

• gisterenavond reed er ééntje voor mij. en wat mij opviel is het "ouderwetse" design van de lichten. de brandcyclus zelf bedoel ik. zo 2 (4) rode bollen waar andere merken er meer diepgang in steken dood met led's te werken of ze gewoon helderder te maken.
              besefte eerst niet dat er een VI voor mij hing omdat het niet "nieuw" oogde
              wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                gisterenavond reed er ééntje voor mij. en wat mij opviel is het "ouderwetse" design van de lichten. de brandcyclus zelf bedoel ik. zo 2 (4) rode bollen waar andere merken er meer diepgang in steken dood met led's te werken of ze gewoon helderder te maken.
                besefte eerst niet dat er een VI voor mij hing omdat het niet "nieuw" oogde
                Same idea, heb er ook al een paar zien rijden toevallig, en het is echt een grijze mus in het verkeer, nuja, een Golf is ook een grijze mus. Maar de "basis" blijft weer perfect om er een mooie hatch van te maken (18/19", xenon, bumpers in kleur meegespoten).

Een golf + die paar dingen en hij is verdomd knap, maar zo een heb ik voorlopig nog niet zien rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
                  Same idea, heb er ook al een paar zien rijden toevallig, en het is echt een grijze mus in het verkeer, nuja, een Golf is ook een grijze mus. Maar de "basis" blijft weer perfect om er een mooie hatch van te maken (18/19", xenon, bumpers in kleur meegespoten).

Een golf + die paar dingen en hij is verdomd knap, maar zo een heb ik voorlopig nog niet zien rijden.
                  Ballonbanden van 19' zou ik er niet opleggen , heeft meer nadelen dan voordelen denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                    Stand van zaken,

Ik heb dit weekend een voorstel gedaan aan garage Claessens in wilrijk.

Mijn voorstel:
                    Als je mij een Golf 6 Highline 110pk diesel, 5deurs, 5 versnellingen, alcantara zwart, metaalkleur pareleffect zwart, optie Sportpack Vancouver en optie cool & sound radiocd 310, optie wintermodule, optie pack city.

23627.16 - 200€ premie = 23427.16 - 495 (ter waarde van 2 jaar garantie gegeven als gewone korting nu) = 22932,15 -4% = 22014.86€

Dan heb ik een korting van 200€ premie, een korting van 495€ ipv de garantie en nog eens 4% op de totale wagen. En dan kom je op dat rode bedragje voor een lekkere wagen Hij ging het bespreken met zijn Salesmanager dus ik verwacht elke moment een telefoontje. (Totale korting is dan +- 1600€ en dat noem ik een korting).

Ik laat zeker nog de uitslag horen.

Groetjes
                    GunSmoke
                    Bij mijn offerte werd de korting (4 % in jouw geval) gegeven op het aankoopbedrag zonder btw (en nadien btw bijgeteld) en niet op de nettoprijs (incl. btw). Een klein verschil.

Heb je ook gepraat over overname van je oude wagen (recyclagepremie)? (mocht je een oude wagen hebben uiteraard).

Comment

• Ik denk er momenteel aan een Golf V (jonge occasie) te kopen maar hoe meer ik internet raadpleeg hoe meer ik de indruk krijg dat dit een probleembak is en dan metname het tweemassavliegwiel en koppeling, Het internet staat vol van klachten hierover. Toch wel een dure grap (1000 Euro) indien dat vervangen moet worden. Het zou zelfs bij bepaalde series om fabricagefouten gaan.

Mijn vertrouwen in Volkswagen heeft een deuk gekregen. Ik heb 4 weken geleden met een jonge occasie V gereden waarbij de koppeling trilde op bepaalde momenten bij het schakelen, vandaar het opzoekingswerk op internet.. Als je al die jonge (en relatief) goedkope) occasies te koop ziet dan vrees ik dat er toch een hoop problemen te verwachten zijn.

Heeft de nieuwe VI crtdi trouwens ook nog zo een 2massavliegwiel?

Comment

• De dealer wil mij 6% geven op een Golf 6

Valt dat mee qua korting?

Comment

• Is een mooie korting.

Heb vandaag een Golf VI 136pk Highline (5-deurs) besteld met optie-packs (Cool&Sound, City, ESP en zwart metaalkleur)

Heb 6,5% gekregen, wel geen woord gesproken over 4 jaar garantie. Is wel de derde auto dat we bij Claessens kopen.

Succes!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zeno2 Bekijk Berichten
                            Ik denk er momenteel aan een Golf V (jonge occasie) te kopen maar hoe meer ik internet raadpleeg hoe meer ik de indruk krijg dat dit een probleembak is en dan metname het tweemassavliegwiel en koppeling, Het internet staat vol van klachten hierover. Toch wel een dure grap (1000 Euro) indien dat vervangen moet worden. Het zou zelfs bij bepaalde series om fabricagefouten gaan.

Mijn vertrouwen in Volkswagen heeft een deuk gekregen. Ik heb 4 weken geleden met een jonge occasie V gereden waarbij de koppeling trilde op bepaalde momenten bij het schakelen, vandaar het opzoekingswerk op internet.. Als je al die jonge (en relatief) goedkope) occasies te koop ziet dan vrees ik dat er toch een hoop problemen te verwachten zijn.

Heeft de nieuwe VI crtdi trouwens ook nog zo een 2massavliegwiel?
                            Interessante vraag, maar info over die nieuwe 1.6turbodiesel van VW is precies onvindbaar...
                            Last edited by ; 28/01/2009, 19:09.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kroel Bekijk Berichten
                              De dealer wil mij 6% geven op een Golf 6

Valt dat mee qua korting?
                              Oorspronkelijk geplaatst door Nicooo Bekijk Berichten
                              Is een mooie korting.

Heb vandaag een Golf VI 136pk Highline (5-deurs) besteld met optie-packs (Cool&Sound, City, ESP en zwart metaalkleur)

Heb 6,5% gekregen, wel geen woord gesproken over 4 jaar garantie. Is wel de derde auto dat we bij Claessens kopen.

Succes!
                              6% is toch niet veel?
                              en vooral niet tijdens een salon.
                              wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                6% is toch niet veel?
                                en vooral niet tijdens een salon.
                                Voor een nieuwe model bij VW is dit 'veel'. Meer zul je op een nieuw model niet krijgen. Ze hebben duidelijk gezegd dat ze nooit 'monsterkortingen' zoals Renault ofzo zouden geven. Ze profileren zich als VW--> zekerheid= een wagen die langer dan de crisis meegaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zeno2 Bekijk Berichten
                                  Bij mijn offerte werd de korting (4 % in jouw geval) gegeven op het aankoopbedrag zonder btw (en nadien btw bijgeteld) en niet op de nettoprijs (incl. btw). Een klein verschil.

Heb je ook gepraat over overname van je oude wagen (recyclagepremie)? (mocht je een oude wagen hebben uiteraard).
                                  Ik heb geen overname neen, ik heb ze enkel een ultiem voorstel gedaan. Als ze niet akkoord gaan, geen probleem, dan koop ik hem gewoon niet. ik vraag maar 4% korting, de premie van 200€ moette ze zowieso geven en dan nog die 495€ korting ipv als extra garantie optie dat moeten ze normaal oek zo kunnen geven. Want ik heb in de plaats 2 extra opties genomen... Dus eigenlijk vraag ik maar 4% korting, dus als ze dat niet willen doen hebben ze pech.

En een korting altijd op het totale bedrag vragen, je bent partikulier en geen handelaar!!!! Iedereen krijgt het op het totaalbedrag. Gewoon dreigen en zeggen, waarom doen jullie dit zo, ik wil zoveel of ik ga erges anders en ik kom hier nooit meer. Of iets van die aard. Je hebt het recht op een eerlijke behandeling vind ik...

Comment

• Ik kijk eigenlijk pas nu goed in detail op mijn bestelbon. Die korting van 6,5% is bij mij op het totaal voertuig+uitrustingen ZONDER btw alsook zonder die garantie ter waarde van 495 euro.

Vraagje: Die 200 euro dat je sowieso als korting krijgt staat niet op mijn bestelbon, is dat al automatisch denken jullie of niet dan? Of hebben ze me uiteindelijk wel wijs gemaakt dat ik 6,5% kreeg en dat dit een 'uitzonderlijke' deal was maar eigenlijk dat dit niet zo'n goeie deal is omdat ik niet die 200euro, extra garantie van 2 jaar t.w.v 495 euro en de korting is berekend op factuurbedrag zonder btw.

Thanks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nicooo Bekijk Berichten
                                      Ik kijk eigenlijk pas nu goed in detail op mijn bestelbon. Die korting van 6,5% is bij mij op het totaal voertuig+uitrustingen ZONDER btw alsook zonder die garantie ter waarde van 495 euro.

Vraagje: Die 200 euro dat je sowieso als korting krijgt staat niet op mijn bestelbon, is dat al automatisch denken jullie of niet dan? Of hebben ze me uiteindelijk wel wijs gemaakt dat ik 6,5% kreeg en dat dit een 'uitzonderlijke' deal was maar eigenlijk dat dit niet zo'n goeie deal is omdat ik niet die 200euro, extra garantie van 2 jaar t.w.v 495 euro en de korting is berekend op factuurbedrag zonder btw.

Thanks
                                      Rekenen ze dan btw aan op de oorspronkelijke katalogusprijs ? Die 200 euro moeten ze rechtstreeks in mindering brengen op je factuur Die krijg je trouwens niet van Volkswagen maar van de staat. Op een 110 pk tdi kost die extra garantie trouwens maar 299 euro. Op een 110 pk tdi zou 6.5 % korting uitzonderlijk zijn , op een 136 pk tdi lijkt me dit maar een gewone korting. Niet bijzonder hoog dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr Bekijk Berichten
                                        Rekenen ze dan btw aan op de oorspronkelijke katalogusprijs ? Die 200 euro moeten ze rechtstreeks in mindering brengen op je factuur Die krijg je trouwens niet van Volkswagen maar van de staat. Op een 110 pk tdi kost die extra garantie trouwens maar 299 euro. Op een 110 pk tdi zou 6.5 % korting uitzonderlijk zijn , op een 136 pk tdi lijkt me dit maar een gewone korting. Niet bijzonder hoog dus.
                                        Ten eerste, Volkswagen kan die premie WEL geven in korting, want zij vorderen deze terug van de overheid. (Het mag dus wel)
                                        Ten tweede, waar haal jij het vandaan dat je op een 110pk maar een garantie krijgt ter waarde van 299€, Het is een OPTIE die je gratis krijgt en deze blijft nog altijd voor alle versies hetzelfde (twv 495€, hebben ze mij overal gegeven op een 110pk bij 3 garages), dus als je dit ergens op papier hebt gelieve dit dan ff te laten zien!!!

Ten 3de, die korting op het bedrag EXCL btw heb je dit bij meerdere garages of bij eentje?? Eventueel bij dewelke kan ik misschien eens vergelijken.

Vandaag weet ik normaal allessinds meer of ze mijn voorstel hebben aanvaard of niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nicooo Bekijk Berichten
                                          Voor een nieuwe model bij VW is dit 'veel'. Meer zul je op een nieuw model niet krijgen. Ze hebben duidelijk gezegd dat ze nooit 'monsterkortingen' zoals Renault ofzo zouden geven. Ze profileren zich als VW--> zekerheid= een wagen die langer dan de crisis meegaat.
                                          Dit is deels ook een strategie weet je wel, ze zeggen dit omdat ze idd bijna zeker zijn dat mensen dan niet meer zullen vragen, al ken ik wel mensen die meer hebben gekregen. Maar dit was dan wel op wagens met een iets groter budget dan een Golf VI, al was het procentueel nog steeds hoger als je het uitrekende.

Comment

Working...
                                          X