Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Juist met de garage gebeld.
    Week 12 wordt hij gefabriceerd en week 14 geleverd! Dus begin april kan het beginne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bonné Bekijk Berichten
      Juist met de garage gebeld.
      Week 12 wordt hij gefabriceerd en week 14 geleverd! Dus begin april kan het beginne
      proficiat. En ... heb je ESP ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
        Maar geen Vancouver 18duim velgen in sportpack
        18" 7 dubbelspakige

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rousch 402R Bekijk Berichten
          Jouw wagen kost ook meer dan 22300 Euro
          Er zijn zoveel wagens zonder esp..

Maar een golf kopen voor 22300 euro en geen ESP nemen is tamelijk "I don't care, zolang hij er maar hip uitziet"
          Ietsje meer maar Dan zou het idd pas echt erg zijn moest er geen ESP opzitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            18" 7 dubbelspakige
            Nu dacht ik echt dat je alleen ESP zou nemen :p want al dat uiterlijk was toch zo onbelangrijk ??? :d Je lacht anderen uit dat ze het nemen maar je doet het zelf ook.

Waar gaan we toch naartoe :p

Comment

Nu dacht ik echt dat je alleen ESP zou nemen :p want al dat uiterlijk was toch zo onbelangrijk ??? :d Je lacht anderen uit dat ze het nemen maar je doet het zelf ook.

Waar gaan we toch naartoe :p
              Heb je soms stront in je ogen? Ik lach nergens mensen uit dat ze voor looks gaan, ik zou gewoon looks nooit laten prefereren op veiligheid als het op opties aankomt. Ik zou zeggen, leer lezen en interpreteren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zeno2 Bekijk Berichten
                proficiat. En ... heb je ESP ?

jep zat standaard bij de DSG

Comment

Juist met de garage gebeld.
                  Wanneer heb je die besteld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Vraag anders 'es aan KleineJoris wat 'ie vindt van de meerprijs van zo'n ESP-systeem.
                    zou esp geholpen hebben toen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rousch 402R Bekijk Berichten

Maar een golf kopen voor 22300 euro en geen ESP nemen is tamelijk "I don't care, zolang hij er maar hip uitziet"
                      Dat vind ik dus ook. Ik begrijp het gewoon niet dat sommige mensen die keuze maken. Maar ja er zijn zoveel dingen die ik niet snap. Ga bvb. eens door de A5 of de BMW E92 pagina's en je vindt gasten die 20" wielen met nog 1.5cm rubber onder "klassevol" noemen. En zo kunnen we nog lang doorgaan.

Koop geen wagen als jer er de nodige veiligheidsvoorzieningen niet kan bijnemen. Koop dan een jaar later een wagen of koop een ander merk/model dat je wel kan betalen met de nodige voorzieningen. Maar ja dat is puur mijn mening...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                        Niemand ontkent dat hier dat dat niet verplicht gaat worden maar ik geloof gewoon niet in een invloed op de tweedehandsmarkt van die maatregel. Nu geeft de grote meerderheid van de mensen geen zak om ESP, al dan niet terecht, en dat zullen ze in de toekomst ook niet doen.

Ik vind het wel grappig dat Gunsmoke hier de volle lading krijgt terwijl het merendeel van het forum voor dezelfde keuze zou gaan, een wagen is nog altijd voor velen een statussymbool
                        Een statussymbool ? Dan is er toch iets mis denk ik. Een auto moet je gewoon zo veilig , zuinig en comfortabel mogelijk van a naar b voeren. Of daar nu zwarte ruitjes of bandjes van 205 of 225 mm breed onder steken maakt voor mij geen verschil . Tenzij dat die bredere bandjes misschien meer lawaai maken en een meerverbruik veroorzaken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kroel Bekijk Berichten
                          Wanneer heb je die besteld?
                          ergens begin januari, den 10e denk ik.

Comment

Hey Allemaal,

Vrijdag mijn Golfke besteld se

Aankoop is gebeurd bij ACM en heb volgende condities gekregen:

Volkswagen Golf VI - 2.0 Diesel 110pk - 5 deurs - 5 versnellingen manueel - Pareleffect Zwart - Alcantara stof zwart. (Versie Highline)

De optiekes: Sport Pack Vancouver, Pack City, Pack cool & sound RCD310, Wintermodule.

Dit alles voor de prijs van 22370€.

Korting die ik dus gekregen heb is 5.5% (korting op de websiteprijs dus al dan niet met of zonder btw want dat is blijkbaar nogal een probleem blijkbaar ) en 200€ premie.

Kon ergens anders meer gekregen hebben maar dat was verderweg dus ben blij met deze condities.
                            Levering zou ergens in april moeten zijn, dus van zodra ik fototjes heb post ik ze zeker hier...
                            Is de korting dan niet 4.5% ?

Websiteprijs = 23 627,15 €
                            - 4.5 % = -1 063,22 €
                            - premie = - 200,00 €
                            ---------------------
                            22 363,93 €

Comment

ergens begin januari, den 10e denk ik.
                              f*ck
                              de mijne besteld 4 februari
                              in april geleverd zeiden ze, wordt dus prolly eind april...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Vraag anders 'es aan KleineJoris wat 'ie vindt van de meerprijs van zo'n ESP-systeem.
                                Sinds vorig jaar is ESP het belangrijkste op een auto ( is de grote reden waarom ik geen Nissan QQ heb gekocht, niet beschikbaar ).

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                zou esp geholpen hebben toen?
                                Het zal toch iets uitdoen, achteras beginnen uitbreken en slingeren van links naar rechts. Had ik ESP gehad dan had ik mss maar een beetje in het decor gezeten ...
                                Soit, vijgen na pasen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr Bekijk Berichten
                                  Een statussymbool ? Dan is er toch iets mis denk ik. Een auto moet je gewoon zo veilig , zuinig en comfortabel mogelijk van a naar b voeren. Of daar nu zwarte ruitjes of bandjes van 205 of 225 mm breed onder steken maakt voor mij geen verschil . Tenzij dat die bredere bandjes misschien meer lawaai maken en een meerverbruik veroorzaken.
                                  Dan zit je hier op 't forum niet aan 't juiste adres.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                    Dan zit je hier op 't forum niet aan 't juiste adres.
                                    Pfff ... en waarom? OK, dat het hier niet om de zuinigste of meest comfortabele wagens gaat weet ik ook wel, maar veiligheid, daar mag je niet op afdingen vind ik, vind ik...

Ik vind dat zelfs met overtuiging. Net zoals men ooit de driepuntsgordel van voor en vanachter heeft verplicht zou men beter àlle veiligheidssystemen verplichten. Als gordels niet verplicht waren zouden er zeker merken zijn die deze op de optielijst dierven plaatsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kroel Bekijk Berichten
                                      f*ck
                                      de mijne besteld 4 februari
                                      in april geleverd zeiden ze, wordt dus prolly eind april...
                                      goh dat weet je niet hoor. Bij mij was de retard vooral wegens dat men de de grote vraag naar DSG versnellingsbakken niet kon volgen.. heeft men me toch wijsgemaakt

Comment

goh dat weet je niet hoor. Bij mij was de retard vooral wegens dat men de de grote vraag naar DSG versnellingsbakken niet kon volgen.. heeft men me toch wijsgemaakt
                                        Ik las "retard" op zijn Engels en kon ff niet volgen

Comment

ahzo... hopelijk klopt het wat ze zeggen want ik hoef geen DSG

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Ik las "retard" op zijn Engels en kon ff niet volgen
                                          als je niet kan volgen dan ben je een retard... euh ik bedoel in retard

Comment

Working...
                                          X