Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
02.03.09 – Die neue Top-Diesel-Version des VW Golf soll auf der AMI in Leipzig (28. März bis 5. April) ihre Weltpremiere feiern. Der Wolfsburger Kompakte wird voraussichtlich von einem 125 kW/170 PS starken Selbstzünder angetrieben und soll analog zum GTI den Namen GTD tragen. Der 2,0-Liter-Vierzylinder-Motor beschleunigt den Golf auf bis zu 220 km/h und absolviert den Spurt von null auf Tempo 100 in 8,2 Sekunden. Der Kunde wählt zwischen einer Sechsgang-Schaltbox und dem Doppelkupplungsgetriebe DSG. Optisch soll sich der GTD durch einen Heckdiffusor, spezielle Chromleisten sowie schwarze 17-Zoll-Leichtmetallräder vom Serienbruder unterscheiden. Der Einstiegspreis soll bei rund 27 200 Euro liegen. Volkswagen hat die Angaben bislang nicht bestätigt.
Darüber hinaus zeigt VW in Leipzig die neue Generation des Polo. Der Kleinwagen feiert zunächst als Fünftürer seine Deutschlandpremiere und orientiert sich optisch unverkennbar am Golf VI. Die Preise sollen wie bisher bei rund 12 000 Euro beginnen. mid/sta
Kheb ook nog die garantie gekregen hé 2 jaar extra, dus tzal idd 4.5% geweest zijn. Mja maakt niet uit. Het was de meest gunstige prijs die ik kon krijgen
Ik heb de mijne normaal ook in April, maar meer naar eind april en ik hebbem eind januari besteld. Ze rekenen meestal 3 maanden gemiddeld
Kheb ook nog die garantie gekregen hé 2 jaar extra, dus tzal idd 4.5% geweest zijn. Mja maakt niet uit. Het was de meest gunstige prijs die ik kon krijgen
Ik heb de mijne normaal ook in April, maar meer naar eind april en ik hebbem eind januari besteld. Ze rekenen meestal 3 maanden gemiddeld
14/2 besteld , voorzien voor 1ste week van mei , 6.5% korting
02.03.09 – Die neue Top-Diesel-Version des VW Golf soll auf der AMI in Leipzig (28. März bis 5. April) ihre Weltpremiere feiern. Der Wolfsburger Kompakte wird voraussichtlich von einem 125 kW/170 PS starken Selbstzünder angetrieben und soll analog zum GTI den Namen GTD tragen. Der 2,0-Liter-Vierzylinder-Motor beschleunigt den Golf auf bis zu 220 km/h und absolviert den Spurt von null auf Tempo 100 in 8,2 Sekunden. Der Kunde wählt zwischen einer Sechsgang-Schaltbox und dem Doppelkupplungsgetriebe DSG. Optisch soll sich der GTD durch einen Heckdiffusor, spezielle Chromleisten sowie schwarze 17-Zoll-Leichtmetallräder vom Serienbruder unterscheiden. Der Einstiegspreis soll bei rund 27 200 Euro liegen. Volkswagen hat die Angaben bislang nicht bestätigt.
Darüber hinaus zeigt VW in Leipzig die neue Generation des Polo. Der Kleinwagen feiert zunächst als Fünftürer seine Deutschlandpremiere und orientiert sich optisch unverkennbar am Golf VI. Die Preise sollen wie bisher bei rund 12 000 Euro beginnen. mid/sta
Nu had ik wel gehoopt dat het eerder een concurrent voor de BMW 123d zou worden. VW moet toch beter kunnen dan dit? Niettemin wel benieuwd wat deze zal brengen. Ik vermoed dat ze de 170pk variant dan ook in het vooronder van de Scirocco zullen lepelen?
Nu had ik wel gehoopt dat het eerder een concurrent voor de BMW 123d zou worden. VW moet toch beter kunnen dan dit? Niettemin wel benieuwd wat deze zal brengen. Ik vermoed dat ze de 170pk variant dan ook in het vooronder van de Scirocco zullen lepelen?
Ze zouden beter eerst hun 1600 tdi op de markt brengen. Of een Golfke nu in 8, 9 ,10 of 11 seconden naar 100 gaat heeft toch geen enkel belang.
Ik begrijp echt niet waarom ze hier zo gefixeerd zijn op acceleratietijden. Of een Golfke er nu 3 of 4 keer zo lang over doet dan een Bugatti Veyron om tot 100 km/u te komen is toch bijzaak ? Veel belangrijker lijkt me of ik 800,900 of 1000 km kan doen met een tankske diesel.
Ik begrijp echt niet waarom ze hier zo gefixeerd zijn op acceleratietijden. Of een Golfke er nu 3 of 4 keer zo lang over doet dan een Bugatti Veyron om tot 100 km/u te komen is toch bijzaak ? Veel belangrijker lijkt me of ik 800,900 of 1000 km kan doen met een tankske diesel.
Zoals je zegt: lijkt U veel belangrijker.
Voor de eene is de autonomie het belangrijkste, voor de andere de sportieve prestaties.
Er zijn ook mensen die geen Veyron kunnen betalen die ook graag goed vooruit gaan.
Zoals je zegt: lijkt U veel belangrijker.
Voor de eene is de autonomie het belangrijkste, voor de andere de sportieve prestaties.
Er zijn ook mensen die geen Veyron kunnen betalen die ook graag goed vooruit gaan.
Bij mij gaat de voorkeur naar een beetje van beiden, er mogen wat pktjes onder de motorkap zitten om toch lekker te kunnen bollen, maar de wagen moet er voor mij ook netjes uitzien naar mijn smaak. Maar zeker ook niet overdreven zowel op vlak van design als vermogen.
Kortom de gouden middenweg.
Comment