Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts




  • Hans.

    Comment


    • Wat is hier de prijs van en heeft hij vierwielaandrijving? Verdere specs?

      Comment


      • die kleur

        Comment


        • maakt hem onzichtbaar voor radar

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten



            Hans.
            Rare auto , is dit een uitgekleed basismodel voor het Duitse leger ?

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten



              Hans.

              Kan niet er komt geen R32 maar een R20

              Comment


              • De GTD komt eraan:

                VW Golf GTD: Premiere in Leipzig?

                02.03.09 – Die neue Top-Diesel-Version des VW Golf soll auf der AMI in Leipzig (28. März bis 5. April) ihre Weltpremiere feiern. Der Wolfsburger Kompakte wird voraussichtlich von einem 125 kW/170 PS starken Selbstzünder angetrieben und soll analog zum GTI den Namen GTD tragen. Der 2,0-Liter-Vierzylinder-Motor beschleunigt den Golf auf bis zu 220 km/h und absolviert den Spurt von null auf Tempo 100 in 8,2 Sekunden. Der Kunde wählt zwischen einer Sechsgang-Schaltbox und dem Doppelkupplungsgetriebe DSG. Optisch soll sich der GTD durch einen Heckdiffusor, spezielle Chromleisten sowie schwarze 17-Zoll-Leichtmetallräder vom Serienbruder unterscheiden. Der Einstiegspreis soll bei rund 27 200 Euro liegen. Volkswagen hat die Angaben bislang nicht bestätigt.

                Darüber hinaus zeigt VW in Leipzig die neue Generation des Polo. Der Kleinwagen feiert zunächst als Fünftürer seine Deutschlandpremiere und orientiert sich optisch unverkennbar am Golf VI. Die Preise sollen wie bisher bei rund 12 000 Euro beginnen. mid/sta

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                  Is de korting dan niet 4.5% ?

                  Websiteprijs = 23 627,15 €
                  - 4.5 % = -1 063,22 €
                  - premie = - 200,00 €
                  ---------------------
                  22 363,93 €
                  Kheb ook nog die garantie gekregen hé 2 jaar extra, dus tzal idd 4.5% geweest zijn. Mja maakt niet uit. Het was de meest gunstige prijs die ik kon krijgen

                  Ik heb de mijne normaal ook in April, maar meer naar eind april en ik hebbem eind januari besteld. Ze rekenen meestal 3 maanden gemiddeld

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                    zou esp geholpen hebben toen?
                    Ik ben er vrij zeker van. Maar we gaan 't natuurlijk nooit weten.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Ik ben er vrij zeker van. Maar we gaan 't natuurlijk nooit weten.
                      Hij kan het toch nog is gaan proberen, nu met ESP?
                      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                      '15 Volvo XC60 D3

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                        Kheb ook nog die garantie gekregen hé 2 jaar extra, dus tzal idd 4.5% geweest zijn. Mja maakt niet uit. Het was de meest gunstige prijs die ik kon krijgen

                        Ik heb de mijne normaal ook in April, maar meer naar eind april en ik hebbem eind januari besteld. Ze rekenen meestal 3 maanden gemiddeld
                        14/2 besteld , voorzien voor 1ste week van mei , 6.5% korting

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                          Hij kan het toch nog is gaan proberen, nu met ESP?
                          Toch niet .

                          Comment


                          • Man Man, kzit vol ongeduld te wachten op mijn Golfke :p

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                              De GTD komt eraan:

                              VW Golf GTD: Premiere in Leipzig?

                              02.03.09 – Die neue Top-Diesel-Version des VW Golf soll auf der AMI in Leipzig (28. März bis 5. April) ihre Weltpremiere feiern. Der Wolfsburger Kompakte wird voraussichtlich von einem 125 kW/170 PS starken Selbstzünder angetrieben und soll analog zum GTI den Namen GTD tragen. Der 2,0-Liter-Vierzylinder-Motor beschleunigt den Golf auf bis zu 220 km/h und absolviert den Spurt von null auf Tempo 100 in 8,2 Sekunden. Der Kunde wählt zwischen einer Sechsgang-Schaltbox und dem Doppelkupplungsgetriebe DSG. Optisch soll sich der GTD durch einen Heckdiffusor, spezielle Chromleisten sowie schwarze 17-Zoll-Leichtmetallräder vom Serienbruder unterscheiden. Der Einstiegspreis soll bei rund 27 200 Euro liegen. Volkswagen hat die Angaben bislang nicht bestätigt.

                              Darüber hinaus zeigt VW in Leipzig die neue Generation des Polo. Der Kleinwagen feiert zunächst als Fünftürer seine Deutschlandpremiere und orientiert sich optisch unverkennbar am Golf VI. Die Preise sollen wie bisher bei rund 12 000 Euro beginnen. mid/sta
                              Nu had ik wel gehoopt dat het eerder een concurrent voor de BMW 123d zou worden. VW moet toch beter kunnen dan dit? Niettemin wel benieuwd wat deze zal brengen. Ik vermoed dat ze de 170pk variant dan ook in het vooronder van de Scirocco zullen lepelen?

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                                Nu had ik wel gehoopt dat het eerder een concurrent voor de BMW 123d zou worden. VW moet toch beter kunnen dan dit? Niettemin wel benieuwd wat deze zal brengen. Ik vermoed dat ze de 170pk variant dan ook in het vooronder van de Scirocco zullen lepelen?
                                Ze zouden beter eerst hun 1600 tdi op de markt brengen. Of een Golfke nu in 8, 9 ,10 of 11 seconden naar 100 gaat heeft toch geen enkel belang.

                                Comment


                                • Bij een Golf GTD toch wel mag ik hopen?

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door dbr Bekijk Berichten
                                    Ze zouden beter eerst hun 1600 tdi op de markt brengen. Of een Golfke nu in 8, 9 ,10 of 11 seconden naar 100 gaat heeft toch geen enkel belang.
                                    Op dit forum is dit een belangrijke maatstaf.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                      Op dit forum is dit een belangrijke maatstaf.
                                      Ik begrijp echt niet waarom ze hier zo gefixeerd zijn op acceleratietijden. Of een Golfke er nu 3 of 4 keer zo lang over doet dan een Bugatti Veyron om tot 100 km/u te komen is toch bijzaak ? Veel belangrijker lijkt me of ik 800,900 of 1000 km kan doen met een tankske diesel.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door dbr Bekijk Berichten
                                        Ik begrijp echt niet waarom ze hier zo gefixeerd zijn op acceleratietijden. Of een Golfke er nu 3 of 4 keer zo lang over doet dan een Bugatti Veyron om tot 100 km/u te komen is toch bijzaak ? Veel belangrijker lijkt me of ik 800,900 of 1000 km kan doen met een tankske diesel.
                                        Zoals je zegt: lijkt U veel belangrijker.
                                        Voor de eene is de autonomie het belangrijkste, voor de andere de sportieve prestaties.
                                        Er zijn ook mensen die geen Veyron kunnen betalen die ook graag goed vooruit gaan.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Glen Bekijk Berichten
                                          Zoals je zegt: lijkt U veel belangrijker.
                                          Voor de eene is de autonomie het belangrijkste, voor de andere de sportieve prestaties.
                                          Er zijn ook mensen die geen Veyron kunnen betalen die ook graag goed vooruit gaan.
                                          Bij mij gaat de voorkeur naar een beetje van beiden, er mogen wat pktjes onder de motorkap zitten om toch lekker te kunnen bollen, maar de wagen moet er voor mij ook netjes uitzien naar mijn smaak. Maar zeker ook niet overdreven zowel op vlak van design als vermogen.
                                          Kortom de gouden middenweg.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X