Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Spannend! De Golf V GT TDI vond ik alvast een voltreffer, dus de verwachtingen zijn hoog gespannen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
      Kheb deze morgend slechter nieuws gehad, mijn zal pas den 13de april van de band rollen en zal hem dus maar eind april gaan hebben. Ze hadden mij eerst gezegd begin april
      Crisis zeggen ze dan :p :p :p
      Spijtig!
      Ik heb daarentegen goed nieuws gekregen! Kan hem volgende zaterdag gaan afhalen!

config:

Golf 6 Highline
      5 deurs
      TSI 1.4l 118 kW 160 pk
      DSG-7 versnellingsbak
      Kleur: Deep-Black (Pareleffect)
      Binnenbekleding: Alcantara Zwart
      Optionele uitrusting:
      RSD 510, Acoustic park system voor en achter, cruise control, automatische koplampen, elektronische airco, bandenspanningscontrole, verduisterde zijruiten en achterklep, Aluvelgen Seattle 17'' , DSG peddels aan het stuur, perimetrisch en volumetrisch alarm, verwarmbare voorzetels, verwarmbare ruitensproeiers, koplampsproeiers
      Last edited by ; 23/03/2009, 18:58.

Comment

• Dikke config, combinatie motor - DSG ga je je zeker niet beklagen !

Comment

Kheb deze morgend slechter nieuws gehad, mijn zal pas den 13de april van de band rollen en zal hem dus maar eind april gaan hebben. Ze hadden mij eerst gezegd begin april
          Crisis zeggen ze dan :p :p :p
          Damn, kheb de mijne nog een week later dan jij besteld.
          April zeiden ze.

Wanneer heb je de uwe besteld Bonné? is ook een TSI met 160pk van mij, zonder DSG.

Oorspronkelijk geplaatst door Bonné Bekijk Berichten
          ergens begin januari, den 10e denk ik.
          Had ik dus al eens gevraagd
          Last edited by ; 23/03/2009, 23:33.

Comment

• Nieuwe prijzen van de Golf 1.6 tdi 90 pk staan op de configurator van VW :
            1.6 tdi Trendline 3 deurs 90 pk : vanaf € 19.120,00
            2.0 tdi Trendline 3 deurs 110 pk vanaf € 18.200,00

De 1.6 di is dus 920 euro duurder dan de 2.0 tdi. Rare prijspolitiek bij VW ! Hoeveel gaat die 1.6 105 pk dan wel niet kosten ?

Comment

• Ik vind het toch best prijzig allemaal. Ik heb een Highline 2.0 tdi 136 pk geconfigureerd en zat al aan 28.000 € zonder korting

@ fernandel: komt er wel een 105 pk? In de vorige generatie was er in die categorie toch ook maar een 90,105 en 136 pk. Lijkt me straf dat ze een extra motor zouden voorzien. Is de 110 pk niet gewoon de nieuwe 105 pk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
                Ik vind het toch best prijzig allemaal. Ik heb een Highline 2.0 tdi 136 pk geconfigureerd en zat al aan 28.000 € zonder korting

@ fernandel: komt er wel een 105 pk? In de vorige generatie was er in die categorie toch ook maar een 90,105 en 136 pk. Lijkt me straf dat ze een extra motor zouden voorzien. Is de 110 pk niet gewoon de nieuwe 105 pk?
                De fiscaal vriendelijkere 1.6 tdi 105 pk zou de 2.0 tdi 110 pk vervangen. Die zal waarschijnlijk nog eens 1000 euro duurder zijn dan de 90 pk.......

Comment

Ik vind het toch best prijzig allemaal. Ik heb een Highline 2.0 tdi 136 pk geconfigureerd en zat al aan 28.000 € zonder korting
                  €28.000? djees welke opties heb jij genomen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bonné Bekijk Berichten
                    Zal dan toch met leder en navigatie enzo zijn.

De mijne kost 22300€ en kheb bena alle opties behalve navigatie en leder, heb de zwakste diesel wel en geen dsg. Maar voor derest heb ik ook wel veel.
                    Volgens mij config je zeer strange

En 10 januari besteld, ja dan ben je idd wat sneller dan ik, ik heb de mijne eind jan besteld. Scheelt em 15 a 20 tal dagen, dus kan ongeveer wel kloppen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fernandel Bekijk Berichten
                      Nieuwe prijzen van de Golf 1.6 tdi 90 pk staan op de configurator van VW :
                      1.6 tdi Trendline 3 deurs 90 pk : vanaf € 19.120,00
                      2.0 tdi Trendline 3 deurs 110 pk vanaf € 18.200,00

De 1.6 di is dus 920 euro duurder dan de 2.0 tdi. Rare prijspolitiek bij VW ! Hoeveel gaat die 1.6 105 pk dan wel niet kosten ?

zal nog wel een foutje zijn in de CC. tijdens updates gaat er wel vaker iets fout...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bonné Bekijk Berichten
                        2.0 tdi 136 pk
                        5 deurs
                        Highline

Zonder opties of niks extra bovenop de Highline zit ik al aan 24.554

Pack Cools & Sound met GPS 2625 €
                        Pack Sport Higline Vancouver 18" 837 € (kwestie van em iets meer sjonnie te make )

Totaal 28.800 €

Bon, dan heeft em wel heel wat opties maar zonder de opties zit je met de Highline toch aan bijna 25.000 €. Is toch al heel wat

Comment

2.0 tdi 136 pk
                          5 deurs
                          Highline

Zonder opties of niks extra bovenop de Highline zit ik al aan 24.554

Pack Cools & Sound met GPS 2625 €
                          Pack Sport Higline Vancouver 18" 837 € (kwestie van em iets meer sjonnie te make )

Totaal 28.800 €

Bon, dan heeft em wel heel wat opties maar zonder de opties zit je met de Highline toch aan bijna 25.000 €. Is toch al heel wat
                          Akkoord, maar je hebt wel een Highlineversie met de beste dieselmotor.
                          Ik denk als je bij andere merken gaat, en je neemt daar de duurste versie + duurste dieselmotor met ongeveer hetzelfde vermogen, dat je niet al te grote verschillen gaat hebben. Meer betalen zal je idd wel doen omdat het VW is, maar zoveel meer ben ik zeker van van niet.
                          Als je Trendline neemt of een lagere motorversie dan ga je automatisch veel meer besparen en dat is ook zo bij andere merken. Al is 28000€ natuurlijk op zich wel "veel" voor een kleinere wagen... (in mijn ogen bijna full option)

Comment

• Wat vinden jullie overigens van de chromen pijpjes op de dubbele uitlaat.?
                            Op het Autoweek forum zijn ze nogal zeer enthousiast, en het staat wel goed moet ik zeggen. Kost voor beiden te samen een goede 35 Euro. Het zijn er van BMW :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zeno2 Bekijk Berichten
                              Wat vinden jullie overigens van de chromen pijpjes op de dubbele uitlaat.?
                              Op het Autoweek forum zijn ze nogal zeer enthousiast, en het staat wel goed moet ik zeggen. Kost voor beiden te samen een goede 35 Euro. Het zijn er van BMW :

staat zeer properkes als get mij vraagt, al vind ik bij zo'n brede poep dat er 1 uitlaatje links en eentje rechts mocht staan, het ook wel zeer nice zou zijn, al vraagt dit dan wel aanpassingen uiteraard...

Comment

• Er komt ook een 2.0TDI biturbo met 204pk aan. Ze konden niet achterblijven natuurlijk op de 123D.

bron: autobild
                                Last edited by ; 27/03/2009, 11:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                                  Er komt ook een 2.0TDI biturbo met 204pk aan. Ze konden niet achterblijven natuurlijk op de 123D.
                                  Zalig, bron?

Comment

staat zeer properkes als get mij vraagt, al vind ik bij zo'n brede poep dat er 1 uitlaatje links en eentje rechts mocht staan, het ook wel zeer nice zou zijn, al vraagt dit dan wel aanpassingen uiteraard...
                                    Dit is ook zo ... bij de GTI

Comment

• Eerste foto's van de Golf GTD: http://www.autoweek.nl/autonieuws/11...os-VW-Golf-GTD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                                        Dit is ook zo ... bij de GTI
                                        En gelukkig enkel bij de GTI. Geeft iets extra aan de GTI.

Comment

• VW enthüllt auf der AMI in Leipzig den neuen Golf GTD. Erste Infos gibt's schon vorab: Mit 170 PS schafft der Golf GTD 222 km/h, 8,1 Sekunden vergehen bis Tempo 100. Verbrauch: 5,3 Liter!

Want!

En hopelijk testen 'de boekskes' nu eens de GTI vs de GTD. Kan nog mooi uitdraaien voor de GTD qua hernemingen...

Comment

Working...
                                          X