Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• die mk6 is echt af!!! Interieur is om van te smullen, prachtige velgen & mooie tint

Comment

• Idd perfect zoals hij daar staat ... maar ... ik zou het prijskaartje eens willen zien. Zal heel wat minder zijn en voor die prijs koop ik me liever een 120d Coupé
        Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten
          Idd perfect zoals hij daar staat ... maar ... ik zou het prijskaartje eens willen zien. Zal heel wat minder zijn en voor die prijs koop ik me liever een 120d Coupé
          inderdaad liever een ruime 120d dan , veel comfortabeler

Comment

• Zwarte dakhemel is wel een must.

Comment

Idd perfect zoals hij daar staat ... maar ... ik zou het prijskaartje eens willen zien. Zal heel wat minder zijn en voor die prijs koop ik me liever een 120d Coupé
              Een kale 120d Coupé dan. Want heb er net één samengesteld, en die komt toch veel duurder uit.

Comment

Ik weet niet of je goed op de hoogte bent van de prijzen, maar tussen een Golfje en een 120d Coupe zit toch nog een serieus verschil hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fernandel Bekijk Berichten
                  inderdaad liever een ruime 120d dan , veel comfortabeler

120d ruimer? dacht het niet

Comment

Ik schat ergens tussen de 25K - 27.5K, rekening houdende met de looks van deze Golf en diegene die ik zelf rij.

Een 1 Coupé begint bij mijn weten pas ergens begin 30K - 32K.

Ik heb getwijfeld tussen een Golf VI en een BMW 1 hatch en het prijsverschil voor een identiek samengestelde wagen was toch aanzienlijk... Een BMW 1 is trouwens veel kleiner.

Enige minpunt aan die Golf VI van hierboven is de lichte dakhemel. Ik heb een zwarte en dit is, imho, stukken beter! Het had deze Golf VI in ieder geval afgemaakt.

Nu ik die Vancouver velgen zie, heb ik toch spijt dat ik ze niet genomen heb. Momenteel rij ik zelf met 16 duims velgen, standaard op Highline, omdat ik zinnens was om op de aftermarket markt een 18 - 19 duim velg te zoeken. De Vancouver velgen hoeven echter niet onder te doen.
                    Last edited by ; 10/04/2009, 16:07.

Comment

• Golf VI is World Car Of The Year 2009

59 juryleden uit 25 landen bogen zich over de vraag welk nu de beste auto van 2009 zou worden.
                      51 van hen kozen de Golf.

Comment

• Dikke Golf die zwarte!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                          Golf VI is World Car Of The Year 2009

59 juryleden uit 25 landen bogen zich over de vraag welk nu de beste auto van 2009 zou worden.
                          51 van hen kozen de Golf.
                          Sterk. 2009 is amper 4 maand ver

Comment

• kan iemand mij de afmetingen vertellen van die uitschuifbare opbervakken die bij de highline onder het zitvlak zitten?

Comment

• Onlangs met een Golf VI Highline meegereden, met alcantara sportzetels zoals de foto's hierboven, 5-deurs, 16 of 17" velgen, GPS, etc.

Was de 2.0 TDI CR 136, zeer vlotte, stille, beschaafde motor. De Golf is echt een waardige en comfortabele middenklasser geworden. Ik kan vergelijken omdat ik vroeger een Golf V 2.0 TDI 140 had maar PD motor, en da's kwa loopcultuur een wereld van verschil, hebben echt niks met mekaar meer te zien die motors..

Kost misschien wel wat, maar is 't m.i. wel meer dan waard tov z'n concurrenten.

100% kwa model, vind ik 't eerlijk gezegd wel een redelijk "saaie" wagen, zeker die achterlichten vind ik echt minder, maarja da's smaak. En een sobere wagen met een mooie velg onder en beetje verlaagd kan ineens wel zeer knap zijn .

Comment

• Het belangrijkste is uiteraard dat hij goed rijdt. Het uiterlijk lijkt me eerder bijkomstig , daar heb je toch niets aan als je in de auto zit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart-VW Bekijk Berichten
                                  Nog wat foto's...

Greetz
                                  Kan iemand zeggen welke velgen op de verschillende wagens liggen ?

Comment

• Op alle 3 zitten volgens mij de standaard Highline " Cleveland " velgen ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Unda Bekijk Berichten
                                      Op alle 3 zitten volgens mij de standaard Highline " Cleveland " velgen ....
                                      OK, maar hoe zien de ATLANTA velgen er dan uit ?

Comment

• . . . .
                                        Last edited by ; 13/04/2009, 15:33.

Comment

• Ik zie net op www.vw.be dat je een Golf VI 1.6 Tdi 90pk kan samenstellen op de Car configurator. Weet er hier iemand wanneer de Blue Motion te bestellen is? Of hft die 1.6 Tdi zowiezo een lage CO2 uitstoot?

Grtz.
                                          Nick

Comment

Working...
                                          X