Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Blue Motion

De Blue Motion is pas in het najaar te bestellen,oktober - november!(45e week van het jaar)
    Last edited by ; 13/04/2009, 22:23.

Comment

• Ivm die dakhemel, ik heb bij mijn Highline volledig zwart genomen. Is de dakhemel dan niet zwart???? Ik heb nergens iets gelezen van een andere kleur dat aanwezig zou zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
        Ivm die dakhemel, ik heb bij mijn Highline volledig zwart genomen. Is de dakhemel dan niet zwart???? Ik heb nergens iets gelezen van een andere kleur dat aanwezig zou zijn.
        Ik denk dat de dakhemel dan gewoon 'zilver' zal zijn...
        Bij de golf weet ik het eigenlijk niet maar 'normaal' kan je in de opties altijd wel ergens kiezen voor dakbekleding anthraciet of zwart...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
          Bij de golf weet ik het eigenlijk niet maar 'normaal' kan je in de opties altijd wel ergens kiezen voor dakbekleding anthraciet of zwart...
          Ik heb gewoon binnenbekleding gekozen alles zwart :p Dus ik veronderstel dat alles dan wel zwart zal zijn hé, allé ik hoop dat toch want dat was mijn bedoeling :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
            hmm, nooit bij stilgestaan maar kzou die eigenlijk ook wel graag zwart hebben...
            naar mijn weten kon ik dat niet kiezen uit de opties

Comment

• Als je de carconfigurator doet is het allessinds zo dat er geen info staat bij het alcantara zwart icoontje.
              Maar bij alle andere ledersoorten staat dat het dak lichtgrijs is, dus ik "veronderstel" dat alle daken wel grijs zullen zijn, en dat is voor mij dus wel een serieuze tegenvaller... ik had dit helemaal niet verwacht.
              Maargoed als ik hem heb vertel ik hier meer over. Of zijn er mensen die het alcantara zwart hebben en ons hier meer info over kunnen geven?

Comment

Als je de carconfigurator doet is het allessinds zo dat er geen info staat bij het alcantara zwart icoontje.
                Maar bij alle andere ledersoorten staat dat het dak lichtgrijs is, dus ik "veronderstel" dat alle daken wel grijs zullen zijn, en dat is voor mij dus wel een serieuze tegenvaller... ik had dit helemaal niet verwacht.
                Maargoed als ik hem heb vertel ik hier meer over. Of zijn er mensen die het alcantara zwart hebben en ons hier meer info over kunnen geven?
                Ik heb dan weliswaar geen alcantara... maar ik kan wel uit ondervinding spreken.

Ik heb een Deepblack Golf VI met Vienna truffel interieur. Toen ik hem besteld heb, heb ik niet specifiek gevraagd naar een zwarte hemel. Mijn wagen werd in ieder geval geleverd met een zwarte hemel. Ook al heb ik er niet expliciet naar gevraagd, ik ben toch blij dat het een zwarte hemel is. Het lederen interieur komt veel beter tot zijn recht!

Comment

• aangezien bij alcantara zwart er niet specifiek bijstaat dat het een grijze dakhemel is ga ik er van uit (of hoop ik) dat de dakhemel eveneens zwart zal zijn.

langs de andere kant, bij vienna truffel staat er grijze dakhemel wat tegenstrijdig is met wat starkiller schrijft...

wordt dus een verrassing

Comment

Ivm die dakhemel, ik heb bij mijn Highline volledig zwart genomen. Is de dakhemel dan niet zwart???? Ik heb nergens iets gelezen van een andere kleur dat aanwezig zou zijn.
                    Ik denk het niet.

Comment

• Ik ga vandaag ACM nog eens lastigvallen met de vraag wanneer ik mijn Golf mag verwachten, zal dan intussen ook eens vragen hoe het zit met de dakbekleding

Comment

• Heb net even gebeld, heb weer het slechte nieuws gekregen dat ik mij Golfke maar de eerste of 2de week van Mei zal hebben en niet einde april...

Zeer frustrerend als je weet dat anderen wel op tijd hun wagen krijgen maarjah, je kan er niets aan veranderen uiteraard.

Ik heb niets gevraagd ivm de dakhemel omdat ik er eerlijk gezegd niet aan gedacht heb tijdens mijn belleke, omdat ik veel te pissed was dat ik weer eens langer moet wachten...

Comment

• Dakhemel zal wel grijs zijn , dit is tenminste zo bij de wagen van mijn collega (ook een volledig zwarte Highline) . Maakt ook weinig uit denk , ik kijk toch nooit naar boven tijdens het rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                            OK, maar hoe zien de ATLANTA velgen er dan uit ?
                            Die witte in het midden heeft atlanta velgen, zien er op eerste zicht hetzelfde uit maar blinken meer en zijn bicolor in vergelijking met de cleveland.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fernandel Bekijk Berichten
                              Dakhemel zal wel grijs zijn , dit is tenminste zo bij de wagen van mijn collega (ook een volledig zwarte Highline) . Maakt ook weinig uit denk , ik kijk toch nooit naar boven tijdens het rijden.
                              Ah dus als gij nooit in de zetels zit vanachter kunde evegoe zetels zonder stof pakken, ge zitter toch niet in.
                              Elke keer ge in uw auto stapt ziede automatisch een deel van uw dakhemel, mensen die vanachter zitten zien uw dakhemel, ...
                              offcors is het wel belangrijk in welke kleur dit is, als het een lichte kleur is zal dit veel meer opvallen dan wanneer het een donkere en dezelfde kleur is als al derest. Het is voor zo'n details dat je het doet vind ik. Elke wagen heeft hetzelfde principe maar je koopt hem voor de verschillen in details...
                              Maar dat hij grijs kan zijn zou dus idd wel eens kunnen, dan ga ik op dag van aankoop toch even mijn beklag doen dat ik een volledig zwarte had besteld en eens zien oe ze dan gaan reageren hé maar ik zal al blij zijn als ik hem heb

Comment

• seg,
                                bel gewoon naar uw garage! wie weet kunnen ze het zelf nog wijzigen. Ik zou het me alleszins nog lang beklagen indien ik dit niet zou hebben...

Comment

• Ben er 100% van overtuigd dat de dakhemel grijs zal zijn.. Is zo bij mijn beide collega's die een zwarte Highline als firmawagen hebben. Klagen daarover zal geen enkel resultaat hebben denk ik. Aangezien ik vaak passagiers mee neem is een beklede achterbank wel handig.

Comment

Ben er 100% van overtuigd dat de dakhemel grijs zal zijn.. Is zo bij mijn beide collega's die een zwarte Highline als firmawagen hebben. Klagen daarover zal geen enkel resultaat hebben denk ik. Aangezien ik vaak passagiers mee neem is een beklede achterbank wel handig.
                                    En die moeten dan wel op die lelijke dakhemel zien

Comment

• Zwarte dakhemel is netjes

Comment

• Mijn Octavia dakhemel is ook grijs , nog geen nadeel ondervonden inzake geluidsdemping en zo. Kleur is bijzaak voor mij.

Comment

Mijn Octavia dakhemel is ook grijs , nog geen nadeel ondervonden inzake geluidsdemping en zo. Kleur is bijzaak voor mij.
                                          Ge zegt het eindelijk goed "Voor U", voor de meesten hier denk ik dat dit wel zeer belangrijk is, het hoort bij het uitzicht van een wagen wat voor velen zeer belangrijk is.
                                          En logisch dat de kleur geen effect heeft op de geluidsdemping, dat zou grappig zijn

Comment

Working...
                                          X