Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten
    weet iemand wanneer die 1.6 cr bestelbaar is? en zijn daar al reviews/testen over?
    De 1.6 crtdi is reeds te bestellen (enkel in trendline 9O pk) in de golfVI , de levering is voorzien in juli.
    Als golf plus zijn er reeds testwagens
    Momenteel is de 1.6 een kleine 1OOO € duurder dan de nog leverbare 2.O 11O pk (stockmodellen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
      De 1.6 crtdi is reeds te bestellen (enkel in trendline 9O pk) in de golfVI , de levering is voorzien in juli.
      Als golf plus zijn er reeds testwagens
      Momenteel is de 1.6 een kleine 1OOO € duurder dan de nog leverbare 2.O 11O pk (stockmodellen)
      1 van die stockmodellen kocht ik voor mn vriendin, prima golfje. And nothing beats cubic inches, geef mij maar een goed van kinderziektes genezen 2.0.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
        Sinds wanneer regelt de garage de platen? Dat doe je toch zelf en via de verzekeraar?
        Ja sorry, wat ik bedoelde is dat de papieren dan binnen zullen zijn om de plakken enzo aan te vragen. Slecht uitgedrukt van mij. Allessinds in de week van 11 tot 16 mei zullen de papieren binnenkomen en dan volgt de wagen. Alleen hebben ze nog niet gezegd wanneer exact de wagen zal komen. Dat blijft dus nog een raadsel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zeno2 Bekijk Berichten
          Daar win je toch niets mee?!
          Als je hem nu annuleert ben je nog verder van huis. En de 2.0l/110 pk kan je niet meer bestellen.
          De wachttijden zullen met de intrede van de 1.6 tdi -waar iedereen zit op te wachten- alleen maar oplopen volgens mij.

Ik denk trouwens dat de meesten geen voorschot hebben betaald.
          Ik heb bij elke aankoop van een wagen al voorschot betaald. Ondertussen de 4de toch al. Ik dacht dat dit logisch was, wij doen dat bijna met alle grote aankopen.
          En idd iets mee winnen doe je daar niet mee. Maar ik kan hier ook nog maanden staan wachten hé. Ik rij nu momenteel met een vervangwagen rond van familie, en ik denk ni da die blij gaan zijn als ik steeds ga moeten zeggen tis weer eens uitgesteld zonder een exacte rede. Op de duur gaan die mij ook in twijfel nemen enz.

En eerst dacht ik een 1.6 te kopen, maar die verkopers van meerdere garages zeiden, jama diene zal maar pas beschikbaar (waarmee ik bedoel bestelbaar) komen in het voorjaar, wat dus blijkbaar ook een dikke leugen is??

Comment

• Het is nu toch het voorjaar? Dus die zal wel (ver) bestelbaar zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Het is nu toch het voorjaar? Dus die zal wel (ver) bestelbaar zijn.
              twas najaar sorry ze zeiden bestellen rond september oktober en leverbaar tege eind 2009. Tis dus blijkbaar ietske vroeger. Nuja tzal afwachten worden hé, misschien komt alles nog wel goe :p

Comment

• De GOLF GTD kan worden geconfigureerd op de Duitse website. Wel nog een prijzig beestje...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                  De GOLF GTD kan worden geconfigureerd op de Duitse website. Wel nog een prijzig beestje...
                  Inderdaad zit op de ronde prijs van 30 000euro met 18" velgen, zicht en licht en xenon...
                  Eventueel daar nog de navi bij en je zit op 32000 ongeveer...

Zit in dezelfde prijsklasse als de GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                    Inderdaad zit op de ronde prijs van 30 000euro met 18" velgen, zicht en licht en xenon...
                    Eventueel daar nog de navi bij en je zit op 32000 ongeveer...

Zit in dezelfde prijsklasse als de GTI
                    Ergens wel logisch, ok hij is underpowered tov de GTI maar hij wordt wel gepromoot als de 'diesel-GTI' dus...

wel jammer dat je de Detroit velgen niet kan kiezen...

Comment

• Net nog eens gebeld naar de garage en normaal wordt ie volgende week geleverd.
                      Als dat klopt dan is het maar een week later dan werd gezegd bij het bestellen, daar kan ik niet over klagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten

wel jammer dat je de Detroit velgen niet kan kiezen...
                        Dat vind ik nu net een zegen

Met een beetje opties kom ik aan 33k en dan heb ik nog niets eens DSG en GPS genomen... niettemin verkies ik hem boven een 120d (die nog net iets duurder is).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                          Dat vind ik nu net een zegen

Met een beetje opties kom ik aan 33k en dan heb ik nog niets eens DSG en GPS genomen... niettemin verkies ik hem boven een 120d (die nog net iets duurder is).
                          DSG zou ik ook niet op de GTD nemen, en voor leder ben ik ook niet echt te vinden...
                          Dus ik ben iets goedkoper af Waarom zou je deze boven een 120D verkiezen?

Op de GTI zou ik DSG dan weer wel overwegen... hmmmm moeilijke keuze

Vanaf hoeveel km is het te waanzinnig om voor een benzine te gaan. Ik rij dagelijks ongeveer een 60km ... Zou een GTI dan nog te overwegen zijn? Of is het voordeel voor de GTD echt wel enorm?

grtz
                          Last edited by ; 30/04/2009, 18:32.

Comment

• Hmmm, moeilijke keuze. Het zou mij niet verwonderen dat het voor u interessanter is om een benzine aan te schaffen.

Ik ga er vanuit dat diesel en benzine alsmaar verder naar elkaar toe gaan evolueren qua prijs.

Ik verkies GTD boven 120d omwille van imago, looks, ruimte, opties en de prijs. Dat gezegd zijnde laat een 120d met M-sport pack me allerminst koud.

Comment

• Ik zal er een goede 25 000 km op een jaar mee doen...

Zou de benzine dan nog te doen zijn?

grtz

Comment

• nieuwe prijzen (op de cc) voor de golf VI (+1.2%)

Comment

Ik zal er een goede 25 000 km op een jaar mee doen...

grtz
                                  Alles eens goed uitrekenen he, verbruik + taksen + BIV + ...
                                  denk dat aan 25k km/jaar de diesel (misscien jammer genoeg ) er het gunstigste zal uitkomen...

Comment

Ik zal er een goede 25 000 km op een jaar mee doen...

grtz
                                    Vooral de afstanden zijn ook belangrijk. Als je steeds lange afstanden doet en veel autostrade dan neem je beter een Diesel, zeker als hij een DPF heeft.
                                    Als je steeds korte stadsritjes maakt aan lagere snelheid dan zou ik opteren voor naft.

Maar als je 25000km bolt dan zal het wel het eerste zijn denk ik. Dus als jet mij vraagt best ook de Diesel.

Comment

• Ik heb inderdaad altijd benzine gehad, maar de laatste wagen was een diesel... en ik mis het toch wel een beetje...

Maar er zal inderdaad gerekend moet worden, van die 60km per dag is een 40km ervan autostrade...

hmmzzzz inschrijving is voor de GTD en GTI (2500euro) hetzelfde, wegentaks (366euro) zal ook hetzelfde zijn...

Dus geldt alleen het verbruik, gaat daar de GTI zomeer meer verbruiken dan een GTD bij normaal gebruik (dus niet constant tegen de rode zone rijden) Misschien mensen met een Golf V GTI, wat is jullie verbruik?

Comment

Ik heb inderdaad altijd benzine gehad, maar de laatste wagen was een diesel... en ik mis het toch wel een beetje...

Maar er zal inderdaad gerekend moet worden, van die 60km per dag is een 40km ervan autostrade...

hmmzzzz inschrijving is voor de GTD en GTI (2500euro) hetzelfde, wegentaks (366euro) zal ook hetzelfde zijn...

Dus geldt alleen het verbruik, gaat daar de GTI zomeer meer verbruiken dan een GTD bij normaal gebruik (dus niet constant tegen de rode zone rijden) Misschien mensen met een Golf V GTI, wat is jullie verbruik?
                                        Ge kunt de VI moeilijk gaan vergelijken met de V é. Tis meer een keuze naar wat gij zelf vind. Als ge 40km autostrade rijd dan zijde altijd goeikoper met een Diesel. NU... maar binnen x-aantal jaar zal die prijs wel stijgen, en sneller dan de naft waarschijnlijk. Maar momenteel zedde beter me nen diesel als het puur op de centen aankomt. Prestaties zulde beter afzijn me nen deftigen naft offcorse die trekken altijd beter e aan u de keuze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kroel Bekijk Berichten
                                          Wat GunSmoke007 schrijft is heel goed mogelijk.

De Golf is sowieso aan mij verkocht, wat kan hun dat schelen dat ik wat langer moet wachten.
                                          Als ze ondertussen een groot deel van hun arbeiders economisch werkloos kunnen zetten onder het mom van "de crisis" dan is dat mooi meegenomen. Laat de staat maar uitkeren...
                                          De staat keert uit met het geld van de burgers. Een aangezien wij allemaal Europeanen zijn dus ook met jouw geld. Jij krijgt dus een Golf die meer kost dan wat op jouw factuur staat.

Comment

Working...
                                          X