Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
    Ik zal er een goede 25 000 km op een jaar mee doen...

Zou de benzine dan nog te doen zijn?

grtz
    Veel hangt af van je rijstijl

Ik rij met een 2.0 Tfsi (Audi) en een gemiddeld verbruik van 7,5l is perfect mogelijk.

Bij een namiddag zot doen bv., verbruik je 15l

Het grote verschil met een diesel, is dat de uitersten, qua verbruik, bij een benzine veel verder uit elkaar liggen.

Ik doe 35000km/j.

Grtz.
    Nick
    Last edited by ; 03/05/2009, 18:59.

Comment

• Vandaag bij ACM langsgeweest en rara de papieren waren binnen :p ik vroeg waarom ze mij niet gebeld hadden en dan was hun uitleg ja maar we hadden ze maar vandaag net binnengekregen en we dachten u morgen te bellen :p
      Maargoed, dan kreeg ik het nieuws dat de wagen zelf er maandag zal zijn, dan fleurde ik helemaal op
      Eindelijk hebbek em volgende week

-1 happy men-

Comment

• Bloody hell, zo'n volledig uitgeruste Golf VI GTD 3-deurs kost in Duitsland net geen 40.000 EUR. Daar had je toch een nieuwe Golf V R32 voor, en die had al zoveel standaard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
          Vandaag bij ACM langsgeweest en rara de papieren waren binnen :p ik vroeg waarom ze mij niet gebeld hadden en dan was hun uitleg ja maar we hadden ze maar vandaag net binnengekregen en we dachten u morgen te bellen :p
          Maargoed, dan kreeg ik het nieuws dat de wagen zelf er maandag zal zijn, dan fleurde ik helemaal op
          Eindelijk hebbek em volgende week

-1 happy men-
          Bye bye A5. Die ga je echt missen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Bloody hell, zo'n volledig uitgeruste Golf VI GTD 3-deurs kost in Duitsland net geen 40.000 EUR. Daar had je toch een nieuwe Golf V R32 voor, en die had al zoveel standaard.
            Koop je beter een Focus RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
              Veel hangt af van je rijstijl

Ik rij met een 2.0 Tfsi (Audi) en een gemiddeld verbruik van 7,5l is perfect mogelijk.

Bij een namiddag zot doen bv., verbruik je 15l

Het grote verschil met een diesel, is dat de uitersten, qua verbruik, bij een benzine veel verder uit elkaar liggen.

Ik doe 35000km/j.

Grtz.
              Nick
              Je hebt dus de 2.0tfsi in de A5 liggen, en je maakt 35000km/jaar?
              Is het dan niet veel voordeliger om voor een diesel te gaan bij deze km's?

Comment

voordeliger =/= rijplezier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Bye bye A5. Die ga je echt missen
                  Ik ga dienen A5 idd missen, maar het is wel zo dat als ik daar mee wil rijden dat geen probleem is hé. Ik moetet maar vragen en ik bol der mee rond
                  Tzal dan alleen nimeer zoals nu alle dagen zijn

Comment

Ook niet vergeten dat een gelijkwaardige diesel duurder is in aanschaf ook, en liefst nog met wat meer pk's dan de benzine om het gelijk opgaand te houden. En het blijft een diesel.

Comment

• Weet iemand waarom ze bij D'ieteren (nog) geen Xenon aanbieden voor de Golf VI (minstens waarom dit nog niet in de configurator is opgenomen) ?

Comment

• Xenon op Golf VI

Vriend had Golf VI besteld MET xenon. D'ieteren heeft paar weken voor levering laten weten dat xenons niet konden geleverd worden voor einde van 2009. Hij heeft dan andere opties mogen kiezen voor meer waarde...

Maar het is toch echt onbegrijpelijk dat een nieuwe auto als de Golf VI zelfs nu NOG STEEDS NIET beschikbaar is met xenon... Precies of het is iets gloednieuws op de markt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimCDL Bekijk Berichten
                          Vriend had Golf VI besteld MET xenon. D'ieteren heeft paar weken voor levering laten weten dat xenons niet konden geleverd worden voor einde van 2009. Hij heeft dan andere opties mogen kiezen voor meer waarde...

Maar het is toch echt onbegrijpelijk dat een nieuwe auto als de Golf VI zelfs nu NOG STEEDS NIET beschikbaar is met xenon... Precies of het is iets gloednieuws op de markt...
                          In Duitsland, UK, kan het wel hoor... Wel €1.200

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                            In Duitsland, UK, kan het wel hoor... Wel €1.200
                            Is het dan met die projectielenzen zoals in de GTI? Of zien de lichtblokken er gewoon uit zoals de non-xenons?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                              Is het dan met die projectielenzen zoals in de GTI? Of zien de lichtblokken er gewoon uit zoals de non-xenons?
                              Voor zover ik kan oordelen op foto, zien ze er hetzelfde uit zoals in de GTI

Comment

• basis GTI in Duitsland: €26.650
                                basis GTD in Duitsland: €27.475...

Comment

• Niet bepaald een koopje.

Comment

• Even een veiligheidsvraagje ... op vroegere volkswagens konden de deuren niet ontgrendeld worden door gewoon de ruit in de slaan en op het knopke van de centrale vergrendeling te duwen. Blijkbaar krijg je tegenwoordig de auto's wel op die makkelijke manier open omdat VW dat omwille van veilgheid bij een ongeval heeft afgeschaft ??? Kan dat eigelijk niet gewoon terug door de VW dealer aangepast worden in de boordcomputer dat de deuren alleen met de sleutel / afstand bediening los kunnen ?

Comment

• Ik heb eindelijk mijn Golf

Zaaalig

Wel al meteen een probleem, op de eerte kasseistrook begon er iets te trillen, blijkbaar het venstertje van de boordcomputer...
                                      Hopelijk moet daarvoor niet het hele dashboard los.

Comment

• Aan de buitenzijde zit nergens een sleutelgat. Hoe open ik de deuren als de batterij van mijn sleutel plat is?

Staat misschien in de handleiding maar die heb ik nog niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kroel Bekijk Berichten
                                          Aan de buitenzijde zit nergens een sleutelgat. Hoe open ik de deuren als de batterij van mijn sleutel plat is?

Staat misschien in de handleiding maar die heb ik nog niet.
                                          nieuwe batterijen steken/ reservesleutel nemen

Comment

Working...
                                          X