Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kroel Bekijk Berichten
    Aan de buitenzijde zit nergens een sleutelgat. Hoe open ik de deuren als de batterij van mijn sleutel plat is?

Staat misschien in de handleiding maar die heb ik nog niet.
    Bij mijn nieuwe Scirocco moet ik dan in nood (Als de afstandsbediening niet werkt) het kapje van de klink van de bestuurderskant lostrekken en dan is er een sleutelgat zichtbaar.(Staat ook duidelijk uitgelegd in de handleiding).
    Dus ik denk dat het met de Golf VI misschien ook zo is?
    Last edited by ; 18/05/2009, 14:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MarcL Bekijk Berichten
      Met mijn nieuwe Scirocco moet ik dan in nood het kapje van de klink aan de bestuurderskant lostrekken en dan is er een sleutelgat zichtbaar.
      aha! das goe mogelijk
      hoop ik toch, ik zie mezelf al buitengesloten enkele honderden kilometers van huis omdat die sleutel plots geen zin meer heeft.
      ik vraag het nog eens aan mijn garagist, moet er binnenkort toch zijn.

nog iets, ik heb een 3-deurs, de passagierszetel keert mooi terug in positie na het instappen achteraan. de bestuurderszetel niet... is dat normaal?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MarcL Bekijk Berichten
        Bij mijn nieuwe Scirocco moet ik dan in nood (Als de afstandsbediening niet werkt) het kapje van de klink van de bestuurderskant lostrekken en dan is er een sleutelgat zichtbaar.(Staat ook duidelijk uitgelegd in de handleiding).
        ja dat is ook bij de Golf zo, op het uiteinde van de klink kan je een kapje omhoog wippen en zie het sleutelgat.

Comment

• Vandaag in de krant reclame gezien voor de Golf Bluemotion

1.6 TDi 105pk
          104 g/km dus 15% korting
          4.0l/100km verbruik (dat wil ik wel eens nog zien in real life )

In ieder geval, dat gaat wel verkopen denk ik! Eindelijk een 1.6TDi in de Golf.

Comment

• Toch spijtig dat ze net niet even veel pk in combinatie met die uitstoot uit zo'n 1.6 blokje krijgen zoals BMW

Comment

• Hoi medeforummers

@ UNDA: ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Toch even het volgende:
              - wagen afsluiten door één keer op de afsluitknop op de afstandsbediening = wagen vergrendeld met "safe"-functie (deuren kunnen niet van binnenuit geopend worden)
              - wagen afsluiten door twee keer na mekaar op deze knop te duwen wagen is gewoon vergrendeld en kan van binnenuit geopend worden.

Het automatisch openen en sluiten van deuren kan geprogrammeerd worden als men dat wenst. (anti-car-jacking systeem)

Hopelijk ben je hier iets mee

Ciao!

TT

Comment

• Sleutelgat gevonden.

En dat met die zetels is ook opgelost, ik deed het verkeerd. Eerst zetel in positie schuiven, daarna pas rugleuning rechtzetten

Nu heb ik ondervonden dat er maar 1 achteruitrijlicht werkt, de rechter. Normaal zijn er toch 2 of...?

Comment

• zat net even door de optielijst van de GTD te bladeren

Beifahrerdrehsitz ohne Seitenairbag mechanische Sitzbetätigung 4.670,00 €

draaistoelen?
                  2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                    zat net even door de optielijst van de GTD te bladeren

Beifahrerdrehsitz ohne Seitenairbag mechanische Sitzbetätigung 4.670,00 €

draaistoelen?
                    Wellicht helemaal, onderaan de optie lijst gevonden? Daar staan de opties voor de hulpbehoevende medemens voor mensen met een handicap dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DEA565 Bekijk Berichten
                      Hoi medeforummers

@ UNDA: ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Toch even het volgende:
                      - wagen afsluiten door één keer op de afsluitknop op de afstandsbediening = wagen vergrendeld met "safe"-functie (deuren kunnen niet van binnenuit geopend worden)
                      - wagen afsluiten door twee keer na mekaar op deze knop te duwen wagen is gewoon vergrendeld en kan van binnenuit geopend worden.

Het automatisch openen en sluiten van deuren kan geprogrammeerd worden als men dat wenst. (anti-car-jacking systeem)

Hopelijk ben je hier iets mee

Ciao!

TT
                      Bedankt voor de info

Comment

• Op zoek naar vakantie in Australië - Nieuw Zeeland? Ontdek geweldige vakantiebestemmingen op Feartracker.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                          Weet iemand waarom ze bij D'ieteren (nog) geen Xenon aanbieden voor de Golf VI (minstens waarom dit nog niet in de configurator is opgenomen) ?
                          Bij de introductie van de VI werd er een pack aangeboden met oa leder en xenons voor ongeveer 2000 €, doch op de prijslijsten van 2009 was deze optie verdwenen.

Comment

• Zo hadden de achterlichten wel mogen zijn voor mij! Veel minder saai dan die op de huidige Golf VI en ook in stijl met de nieuwe Polo!

Bron: www.autoweek.nl
                            freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                              Zo hadden de achterlichten wel mogen zijn voor mij! Veel minder saai dan die op de huidige Golf VI en ook in stijl met de nieuwe Polo!

Bron: www.autoweek.nl
                              erg mooie lichten, mss dat ik ze ergens kan kopen en dan mss op men gti kan steken als ik hem heb :o

Comment

• Waarom is de DSG-6 wel verkrijgbaar op de 2.0 TDI met 140pk én niet op die met 136pk??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zeno2 Bekijk Berichten
                                  Wat vinden jullie overigens van de chromen pijpjes op de dubbele uitlaat.?
                                  Op het Autoweek forum zijn ze nogal zeer enthousiast, en het staat wel goed moet ik zeggen. Kost voor beiden te samen een goede 35 Euro. Het zijn er van BMW :

Wat vinden jullie van deze uitlaten(allee sierstukken) ? hebben hier al is in de topic gestaan maar ben er over aant nadenken ze plaatsen..
                                  Of zijn er mss nog andere opties dat jullie weten?
                                  Last edited by ; 27/05/2009, 23:57.

Comment

• Ze ogen iets te klein. Tijd om er een Milltek onder de plaatsen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      Ze ogen iets te klein. Tijd om er een Milltek onder de plaatsen
                                      Pics?? ik zoek ook nog iets voor mijn golfke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                                        Pics?? ik zoek ook nog iets voor mijn golfke
                                        Blijkbaar nog niet beschikbaar voor de Golf VI. Bereid u wel voor om €2.000 of zo neer te tellen als je het goed wil doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                                          Toch spijtig dat ze net niet even veel pk in combinatie met die uitstoot uit zo'n 1.6 blokje krijgen zoals BMW
                                          BMW heeft géén 1.6 diesel. de motor van de Mini is afkomstig van PSA.
                                          Het koppel van de Golf 1.6 TDI is idd vrij zwakjes te noemen, als je vergelijkt wat bijvoorbeeld Fiat uit een 1.6 Multijet haalt.

Comment

Working...
                                          X