Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Blijkbaar nog niet beschikbaar voor de Golf VI. Bereid u wel voor om €2.000 of zo neer te tellen als je het goed wil doen

Wat bedoel je met goed te doen??

Het is toch niet nodig om de volledige uitlaat te veranderen...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
      Wat bedoel je met goed te doen??

Het is toch niet nodig om de volledige uitlaat te veranderen...?
      Dat is nu net wel wat ik bedoelde Geen sierstukken hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Dat is nu net wel wat ik bedoelde Geen sierstukken hé
        maar ik wil niets veranderen aan de sound ofzo dus waarom zoude dan een hele nieuwe uitlaatlijn zette?

Comment

• ben ook aan het overwegen om deze sierstukken te bestellen. Zal mooi aftekenen met de zwarte kleur. Hoe monteer je eigenlijk zo iets? Gewoon erop schuiven of ...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nicooo Bekijk Berichten
            ben ook aan het overwegen om deze sierstukken te bestellen. Zal mooi aftekenen met de zwarte kleur. Hoe monteer je eigenlijk zo iets? Gewoon erop schuiven of ...?
            sierstukken vindk maar "zwakjes" verander heel den uitlaat, dan krijgt ge er een vet geluidje bij!

Comment

• niet iedereen vindt dat geluid zooooo belangrijk he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten
                niet iedereen vindt dat geluid zooooo belangrijk he
                dan kan je evengoed met een ferrari met een motor van een 2pk tje rijden toch?...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                  dan kan je evengoed met een ferrari met een motor van een 2pk tje rijden toch?...
                  Dat is wat jij wil! Een geluid dat de indruk geeft van een zware motor, maar eigenlijk...
                  Nee sound in een gewone golf of audi verbeteren vind ik maar nutteloos.. Porsche of ferrari is een andere zaak..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bonné Bekijk Berichten
                    Dat is wat jij wil! Een geluid dat de indruk geeft van een zware motor, maar eigenlijk...
                    Nee sound in een gewone golf of audi verbeteren vind ik maar nutteloos.. Porsche of ferrari is een andere zaak..
                    niet echt...
                    een uitlaat veranderd niet enkel het geluid... sportieve uitlaat = sportief geluidje...
                    je krijgt nooit het geluid van een ferrari of porche...

ik zou nooit sierstukken laten steken maar soit, sommigen zijn rap tevreden precies

Comment

• Gij vind sierstukken belachelijk, wel ik vind het belachelijk dat ge ne golf het geluid gaat geven dat hij niet verdiend. (Golf kan dit uiteraard wel verdienen want ik heb er zelf juist ene maar tis het idee erachter hé )

Koopt dan nen zwaardere moteur die vanzelf dat geluid maakt...

Tis simpel hé, gij vind geluid belangrijk wel idd dan verander je de gehele uitlaat. En sommigen doen het enkel voor het uitzicht van de wagen, waarom zouden die mensen een gehele nieuwe uitlaat steken dat kost VEEL meer en die mensen hebben er niets aan want ze kopen dan dingen die ze niet willen.

En moet je echt ALTIJD de gehele uitlaat veranderen om andere sound te hebben?? Ik dacht als je soms al vanaf de knalpot iets nieuws steekt dat je dan ook verschil hebt? En dat dat daarom geen 2000€ kost... ? Ben hier een leek in maar ik lees toch hier en daar wel dingen, maar ik kan totaal mis zijn...

Comment

Gij vind sierstukken belachelijk, wel ik vind het belachelijk dat ge ne golf het geluid gaat geven dat hij niet verdiend. (Golf kan dit uiteraard wel verdienen want ik heb er zelf juist ene maar tis het idee erachter hé )

Koopt dan nen zwaardere moteur die vanzelf dat geluid maakt...

Tis simpel hé, gij vind geluid belangrijk wel idd dan verander je de gehele uitlaat. En sommigen doen het enkel voor het uitzicht van de wagen, waarom zouden die mensen een gehele nieuwe uitlaat steken dat kost VEEL meer en die mensen hebben er niets aan want ze kopen dan dingen die ze niet willen.

En moet je echt ALTIJD de gehele uitlaat veranderen om andere sound te hebben?? Ik dacht als je soms al vanaf de knalpot iets nieuws steekt dat je dan ook verschil hebt? En dat dat daarom geen 2000€ kost... ? Ben hier een leek in maar ik lees toch hier en daar wel dingen, maar ik kan totaal mis zijn...
                        een sportief geluidje moet daarom niet luid zijn...
                        Maarja dat is dan weer persoonlijke mening he.
                        en mijn golfje is besteld
                        zal standaard al een zeer mooi geluid maken

Comment

een sportief geluidje moet daarom niet luid zijn...
                          Maarja dat is dan weer persoonlijke mening he.
                          en mijn golfje is besteld
                          zal standaard al een zeer mooi geluid maken
                          Euhhh waar heb ik LUID gezegd? Ik had het over het GELUID das toch iets helemaal anders é.
                          Ik zei dat sommige mensen zich niet intresseren in wat een geluid hun wagen maakt maar wel hoe hun wagen er uitziet of beter kan uitzien naar hun eigen smaak.

En welk Golfke ebde besteld? Ben benieuwd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tp71 Bekijk Berichten
                            BMW heeft géén 1.6 diesel. de motor van de Mini is afkomstig van PSA.
                            Het koppel van de Golf 1.6 TDI is idd vrij zwakjes te noemen, als je vergelijkt wat bijvoorbeeld Fiat uit een 1.6 Multijet haalt.
                            Ik weet dat het een PSA-blokje is, maar had BMW geen aanpassingen gedaan?

Comment

En welk Golfke ebde besteld? Ben benieuwd
                              Stiekem naar zijn onderschrift kijken en je ziet welke bom hij in het vooruitzicht heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                                Stiekem naar zijn onderschrift kijken en je ziet welke bom hij in het vooruitzicht heeft
                                haha idd

VW Golf VI GTI

Comment

• Wanneer kan je de Golf Bluemotion gaan bezichtigen in een garage?
                                  Hij staat al een tijdje op de carconfigurator...

Comment

haha idd

VW Golf VI GTI
                                    Pfoeh "Jaloers" :p

Ma ik ben toch al blij met mijne "gewone" Golf VI

Comment

Pfoeh "Jaloers" :p

Ma ik ben toch al blij met mijne "gewone" Golf VI
                                      enen tevreden van?
                                      of hebt ge hem nog nie?

Comment

enen tevreden van?
                                        of hebt ge hem nog nie?
                                        Hij heeft hem al, anders hadden we het hier wel uitgebreid gehoord, dan was het kot te klein

We wachten wel nog op de foto's...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zeno2 Bekijk Berichten
                                          Hij heeft hem al, anders hadden we het hier wel uitgebreid gehoord, dan was het kot te klein

We wachten wel nog op de foto's...
                                          haha

Comment

Working...
                                          X