Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
    haha
    Ik heb hem idd al ff Maar kheb er wel 3 maand en 2 weken op moeten wachten hoor :p

Ik moet idd nog fotokes maken, maar eerst moet hij nekeer grondig gedetailed worden want hij is vrij vuil voor de moment

Misschien morgenavond wassen als het weer een beetje meezit

Comment

• vraagje;

de trendline ( dus ook bluemotion ) hebben standaard een zwart kunstoffen stuur zonder metalen 'O' in. Als je een lederen multifunctioneel stuur neemt, heb je dan wel het metalen stukje?

Dus met leder functioneel stuur ( en metalen stukje )

Comment

• knappe set foto's van die man:

22.12.2008 - The day I brought home my brand new VW Golf VI 2.0 TDi 110hp :)

Golf VI 2.0TDI 110pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
          vraagje;

de trendline ( dus ook bluemotion ) hebben standaard een zwart kunstoffen stuur zonder metalen 'O' in. Als je een lederen multifunctioneel stuur neemt, heb je dan wel het metalen stukje?
          Ik vermoed niet dat ze een nog een lederen multifunctioneel stuur hebben zonder metalen inlegstukje.. dus hoogstwaarschijnlijk zit dit erin hoor.

Comment

• Ik heb 2.000 km op de teller (Highline 2.0 tdi/110pk) en een gemiddeld verbruik van 4.6l/100km. Dat is echt wel boven de verwachtingen. Ik schat 65% autostrade.

De nieuwe Blue Motion 1.6 tdi zou volgens de reklame 4.0 liter verbruiken, een minverbruik van slechts 0.6 l/100km. Uiteindelijk ben ik zeer blij voor de 2 liter gekozen te hebben, te meer omdat de Blue Motion duurder uitvalt dan ik gedacht had, waardoor een je infeite slechts een gedeelte terugwint van de 15 procent staatskorting. De rest zit in de meerprijs.

De Blue Motion versie is als basisversie te vergelijken met een trendline (uitgaande van de ofifciele carconfigurator).
            Wil je het comfort van een Highline dan moet je nogal wat uitrustingen tegen meerprijs nemen zoals mistlampen, centrale armsteun, snelheidsregelaar (!), stuur in leder, enz.
            ESP is blijkbaar wel standaard geworden.
            Last edited by ; 07/06/2009, 14:16.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zeno2 Bekijk Berichten
              Ik heb 2.000 km op de teller (Highline 2.0 tdi/110pk) en een gemiddeld verbruik van 4.6l/100km. Dat is echt wel boven de verwachtingen. Ik schat 65% autostrade.

De nieuwe Blue Motion 1.6 tdi zou volgens de reklame 4.0 liter verbruiken, een minverbruik van slechts 0.6 l/100km. Uiteindelijk ben ik zeer blij voor de 2 liter gekozen te hebben, te meer omdat de Blue Motion duurder uitvalt dan ik gedacht had, waardoor een je infeite slechts een gedeelte terugwint van de 15 procent staatskorting. De rest zit in de meerprijs.

De Blue Motion versie is als basisversie te vergelijken met een trendline (uitgaande van de ofifciele carconfigurator).
              Wil je het comfort van een Highline dan moet je nogal wat uitrustingen tegen meerprijs nemen zoals mistlampen, centrale armsteun, snelheidsregelaar (!), stuur in leder, enz.
              pack city en rcd310 en je hebt alle luxe die je nodig hebt. Daar nog eens de 15%, 210 Euro en nu de Bluemotion-korting van 1000 Euro af.
              De prijs valt zeer goed mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
                pack city en rcd310 en je hebt alle luxe die je nodig hebt. Daar nog eens de 15%, 210 Euro en nu de Bluemotion-korting van 1000 Euro af.
                De prijs valt zeer goed mee.

pack city
                - acoustic park system
                - snelheidsregelaar
                - autom in/uitschakelen koplampen
                - Coming/Leaving Home
                - autom. dag/nachtstand binnenspiegel
                - buitenspiegel klapt naar beneden bij achterit rijden.

Dan heb je nog geen middenconsole, multifunct. stuur, mistlampen, electr. ruiten achteraan. Ik moet de juiste berekening eens doen met mijn gekozen opties, maar de Blue Motion lijkt me niet goedkoper uit te vallen. En niet te vergeten, de motor is slechts een 1.6.

Comment

pack city
                  - acoustic park system
                  - snelheidsregelaar
                  - autom in/uitschakelen koplampen
                  - Coming/Leaving Home
                  - autom. dag/nachtstand binnenspiegel
                  - buitenspiegel klapt naar beneden bij achterit rijden.

Dan heb je nog geen middenconsole, multifunct. stuur, mistlampen, electr. ruiten achteraan. Ik moet de juiste berekening eens doen met mijn gekozen opties, maar de Blue Motion lijkt me niet goedkoper uit te vallen. En niet te vergeten, de motor is slechts een 1.6.
                  liever de 1.6 ipv de 2.0 voor mij

Een bluemotion voor een 20600 Euro ( van alle opties erbij en kortingen eraf ). Valt goed mee volgens mij.

Comment

Ik heb 2.000 km op de teller (Highline 2.0 tdi/110pk) en een gemiddeld verbruik van 4.6l/100km. Dat is echt wel boven de verwachtingen. Ik schat 65% autostrade.

Idem verbruik hier met die van mijn vrouw, en met de think blue korting enz heb ik geen spijt van de 2.0 motor, 110pk. Vlot stil en zuinig en snel.
                    Motor is trouwens identiek aan de 140pk versie.

Comment

• Heb met mijn eerste tank 720km gedaan, wel stevig doorgereden. Is wel een 136pk versie. Is nog in rodage maar zal dit wss wel nr 1000km kunnen brengen als ik mij aan de snelheidsbeperkingen begin te houden.

Comment

• Auto Bild en AMS hebben met de Golf GTD gereden. Vooral AMS is zeer positief.

Ik ben eigenlijk volledig verkocht. Nu nog mijn spaarvarken breken (en mijn vriendin overtuigen, wat niet evident zal zijn )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nicooo Bekijk Berichten
                          Heb met mijn eerste tank 720km gedaan, wel stevig doorgereden. Is wel een 136pk versie. Is nog in rodage maar zal dit wss wel nr 1000km kunnen brengen als ik mij aan de snelheidsbeperkingen begin te houden.
                          Ik denk dat ik juist 600 km haal boordcomputer geeft toch gemiddeld 8,5l aan.. wel naft en 160 pk.
                          Wel voel ik al goe wat verschil qua power tov het begin.. af en toe verschiet ik toch terug

Comment

• Mijn gemiddeld vebruik na 1500km is 5.5l

Ik heb wel de sportversie met 18duim velgen. En een Diesel 2.0 met 110pk

Heb 1 ritje naar de Zee gedaan en voor derest woon en werkverkeer, dus kortere ritten. Het verbruik is echt super tov andere wagens die ik reeds heb gehad.

Maar ik denk dat als je idd een Naftje hebt en een 160pk versie dat je wel eens aan de 8.5liter kan zitten, zeker als je misschien af en toe eens lekker optrekt

PS. Volle dieselbak doe ik +- 850km mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bonné Bekijk Berichten
                              Ik denk dat ik juist 600 km haal boordcomputer geeft toch gemiddeld 8,5l aan.. wel naft en 160 pk.
                              Wel voel ik al goe wat verschil qua power tov het begin.. af en toe verschiet ik toch terug
                              Welkom in de wereld van benzine Je moet er iets voor over hebben Ik kan erover meespreken, maar het is het mij toch waard ze En is een normaal verbruik, en dat valt eigenlijk nog best mee ..

Comment

• Fotogallerij van de nieuwe Golf GTD:
                                freude am fahren

Comment

• Wanneer komen die Xenonlichten apart verkrijgbaar??? Weet iemand de prijs al?

Zou deze graag op mijn Golf VI steken

Comment

• Vraag voor techneuten :

Als ik me laat uitbillen met de wagen in vitesse dan geeft de display 0 liter verbruik aan.
                                    Als ik me echter laat uitbollen met de wagen uit vitesse (dus handgeschakelde versnellingsbak in neutraal) dan verbruikt de wagen blijkbaar 0,6 liter volgens de display.

Vanwaar komt dit merkwaardige verschil?

Comment

• Hoi Zeno 2

Volledig normaal.
                                      Als je de versnellingsbak in neutraal zet dan draait de motor op stationair regime. (= verbruik)
                                      Als de wagen in versnelling staat en je geeft geen gas en de motor draait hoger dan stationair toerental dan gebruik je eigenlijk de motorrem ( = geen verbruik)

Hopelijk heb je hier iets aan...

Ciao!

TT

Comment

• Inderdaad, als je de motor uit versnelling haalt moet de motor diesel inspuiten om op stationair toerental te blijven. Als je echter uitbolt met de motor gekoppeld aan de wielen drijven de wielen de motor aan ipv de motor de wielen. Het motormanagment weet dit en draait de brandstofkraan dus dicht.

Comment

• Hallo,

Hebben jullie enig idee of er bij de trendline standaard voetmatjes voor- en achteraan zitten? "Bijkomende vloermatjes voor- en achteraan" wordt als optie gegeven, maar ligt er dan helemaal niets in de standaard trendline?

Thanks

Comment

Working...
                                          X