Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De 1.6 Cr Dti 105 pk kan je niet bestellen in de highline versie ..
    En het sportpack in de trendline-versie kan je niet van bij de bestelling combineren met
    het multifunctioneel stuur
    Kan je ook zien als j'm zelf probeert samen te stellen met de VW-car configurator ..
    (sport pack selecteer je op het moment van de binnenbekleding)

Dus de enige mogelijkheid zou achteraf laten plaatsen zijn voor een groot prijsverschil

Comment

• 2.0TDI 4Motion

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• 2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Comment

• Zo'n vette velgen !!!
          freude am fahren

Comment

• comfort 0,0

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door roberto0475 Bekijk Berichten
              De 1.6 Cr Dti 105 pk kan je niet bestellen in de highline versie ..
              En het sportpack in de trendline-versie kan je niet van bij de bestelling combineren met
              het multifunctioneel stuur
              Kan je ook zien als j'm zelf probeert samen te stellen met de VW-car configurator ..
              (sport pack selecteer je op het moment van de binnenbekleding)

Dus de enige mogelijkheid zou achteraf laten plaatsen zijn voor een groot prijsverschil
              Iets achteraf laten plaatsen is ALTIJD duurder, ze moeten u apart erbijnemen, de werkuren en het terug losmaken van reeds gefabriceerde onderdelen. Duurt allemaal wat langer dan wanneer hij gewoon rustig opgebouwd word lijkt me.
              Geen multistuur betekent ook geen bedrading erin en geen verlichting enz.... en met het multustuur heb je dit wel, dus toch beetje logisch dat je dan meer betaald? Toch zeker voor hetgene dat jij wil... je kan ook door Tuners iets aftermarket laten steken, maar dat zal ook geld kosten denk ik!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                comfort 0,0
                Dat denk ik ook met 19" en zo lekker laag Maar meestal als je 19" en verlaagd neemt steekt het comfort niet zo nouw denk ik ikzelf heb de 18" Vancouvers en originele sportophanging en weglegging en comfort zijn haalbaar hoor.

Zou hem ook nog graag verlaagd hebben, maar vind nergens terug of dit zou lukken.

ET waarde 51 en +- 3cm tussen band en bovenkant wielkast.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                  2.0TDI 4Motion

Die velgen zijn te groot .

Comment

• Die zijn inderdaad te groot , maar dat mag je niet zeggen hier........

Comment

• Persoonlijk zou ik zelf nooit voor 19" kiezen, maar ik vindt ze zeker niet te groot puur optisch dan!!! Verder zeer knap!!!

Comment

• Ja verder is em wel knap in het zwart

Comment

• Velgen zijn idd te groot. 17" is de goeie mix tussen comfort en looks. 18" is net wat het mag zijn

Comment

• Blijft de mooiste kleur.....Golf in zwart metaal...

velgen dan weer zijn die Vancouvers de knapste...weinigen hier laten zich verleiden voor den 14 Tsi......122 of 160 ps ......ik zou daar voor gaan ...geluid , prestaties en verbruik volgens tests zouden subliem zijn....

Comment

• ik zou 'm wel es in het wit willen zien met die velgen

Comment

• Een golf ziet er het best uit op 18', zelf vind ik 17' er al vet uitzien op een niet-gti of R32. Deze 2 laatsten schreeuwen om 18'. Die velgen zijn op zich wel nog 'cool' (mooi is niet het juiste woord) maar 19 is er misschien net over. ('botst' dat trouwens niet tegen je wielkassen bij een scherpe bocht???)

Comment

• vraag het hier es

Comment

• Zal een van de dagen foto's van mijn zwarte Golf + 18" vancouvers hier eens posten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                                      Zal een van de dagen foto's van mijn zwarte Golf + 18" vancouvers hier eens posten
                                      Da werd eens tijd ja

Comment

• Die velgen zijn perfect. 18" is een tikkeltje te klein om perfect te zijn. Daarom wil ik op lange termijn ook 19"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                                          Zal een van de dagen foto's van mijn zwarte Golf + 18" vancouvers hier eens posten

Ik kijk er naar uit.....

Comment

Working...
                                          X