Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
19" heeft geen enkel voordeel tov 15 ' , verbruik gaat omhoog , veercomfort wordt minder , wegligging gaat er zeker niet op vooruit, meer kans op aquaplaning, veel meer rolgeluiden op slecht (Belgisch dus) wegdek. Uitzicht is discutabel , standaardvelg is mestal veel diiscreter en dus mooier.
19" heeft geen enkel voordeel tov 15 ' , verbruik gaat omhoog , veercomfort wordt minder , wegligging gaat er zeker niet op vooruit, meer kans op aquaplaning, veel meer rolgeluiden op slecht (Belgisch dus) wegdek. Uitzicht is discutabel , standaardvelg is mestal veel diiscreter en dus mooier.
15" op een Golf VI?! Dan nog liever wieldeksels.
De velgen op die zwarte Golf zijn imo ook een maatje te groot maar ze hebben wel een prachtig design.
De levering van mijn Golfje werd voor de verandering nog maar eens uitgesteld : eind september is medio oktober geworden. Normaal gezien wordt hij in week 41 gebouwd en in week 43 afgeleverd. Net op tijd om er op vakantie mee te vertrekken ...
Gisteren een Golf VI - 136 PK (tuning door garage naar 170 Pk) Highline bestelt . ESP is nog steeds een optie en dat voor een wagen van 27000 eur .
Schandalig !!! Juist vandaag knap artikel in Het laatste Nieuws over ESP .
Vandaag een Golf VI TSI gezien, het is eens iets anders dan de duizenden TDI's.
Er zijn nog mensen die nog een golf naft kopen .(buiten de gti natuurlijk)
Vandaag een Golf VI TSI gezien, het is eens iets anders dan de duizenden TDI's.
Er zijn nog mensen die nog een golf naft kopen .(buiten de gti natuurlijk)
Gisteren de godganse dag op de baan geweest richting Brussel en amper 2 nieuwe Golfjes gezien. Ik heb niet kunnen zien welke versie, het ging allemaal te snel.
Een was united grey en de andere shark blue (voor de eerste keer in het echt gezien) .
Eens de Blue Motion beschikbaar zal dat wel veranderen.
Vandaag een Golf VI TSI gezien, het is eens iets anders dan de duizenden TDI's.
Er zijn nog mensen die nog een golf naft kopen .(buiten de gti natuurlijk)
Heb met zo eentje test gereden en ik vond die heel goed rijden. Stille motor bij relaxed rijden, vlot in toeren klimmen vanaf 1500-2000, sportieve prestaties over de hele lijn en vooral betaalbaar qua rijtax en verbruik.
2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
2014 Opel Astra OPC
2015 Audi TT TDI S-Line
Verleden week met enkele vrienden in een Golf tdi 119g co over en weer naar Italie gereden. Ondanks een sprortieve rijstijl (overal perfect de snelheidsbeperkingen gerespecteerd , in Duitsland de richtgeschwindigkeit van 130 aangehouden) een verbruik van 4.6 l/100 km (boordcomputer 4.3). Zeer geruisloze wagen , enkel bandengeruis hoorbaar op grof wegdek maar dat was waarschijnlijk te wijten aan de onnodig brede 205/55/16 banden. Wagen reed veel aangenamer en comfortabeler dan mijn huidige A3 1.9 tdi. In Duitsland maakten achterliggers er ons regelmatig door lichtflitsen op attent wanneer we boven de ideale zuinige snelheid dreigden te gaan hetgeen ik zeer aangenaam vond.
Ik heb een 110pk versie diesel en mijn verbruik ligt rond de 5.4 gemiddeld over 5700km tot nu toe.
Is wel voor 90% woon-werk verkeer en dat ongeveer 15km met enkel een stukje autostrade.
Ik weet het ik had evengoed een naftje kunnen nemen. Maar wij gaan 2 jaarlijks op reis ook en dan komt het totaal aantal gereden jaarlijkse km's toch op zo'n 15000km ongeveer en dat is wel genoeg voor een diesel.
De dag dat de diesel even duur is aan de pomp koop ik ook alleen nog een naft. Maar momenteel is diesel nog steeds goedkoper en vraag mij ook af waarom :p
De rede dat ik ook meer verbruik is door mijn brede en grote banden :p de 18" vancouvers die je kon nemen.
Continental sportbanden, maar weet niet vanbuiten de waarden en tot nu toe nog geen Golfkes gezien met dezelfde velgenkeuze lekker uniek dus :p
VW Golf 6 5-deurs
Zwart Deepblack
1.4 TSI 160 PK
DSG-7
Pack City
Pack Cool & Sound radio RCD 510
Pack Sport Highline met de alu VANCOUVER velgen
Electrisch glazen schuifdak
Multifunctiestuur met TIP/DSG
(en nog een trekhaak)
Levering december 2009 ... 'k peis dat ik er ga content van zijn
>> Wie rijdt al met de 160 pk?? Tevreden?? Verbruik??
VW Golf 6 5-deurs
Zwart Deepblack
1.4 TSI 160 PK
DSG-7
Pack City
Pack Cool & Sound radio RCD 510
Pack Sport Highline met de alu VANCOUVER velgen
Electrisch glazen schuifdak
Multifunctiestuur met TIP/DSG
(en nog een trekhaak)
Levering december 2009 ... 'k peis dat ik er ga content van zijn
>> Wie rijdt al met de 160 pk?? Tevreden?? Verbruik??
Ik zit met de 2.0tsi in de gti op een gemiddeld van 8 a 8.5l bij redelijk sportief rijgedrag...
Zodra de snelweg er is, en 120km/uur op cruise control zakt hij naar een 6.5 a 7 liter
Ik zit met de 2.0tsi in de gti op een gemiddeld van 8 a 8.5l bij redelijk sportief rijgedrag...
Zodra de snelweg er is, en 120km/uur op cruise control zakt hij naar een 6.5 a 7 liter
Comment