Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
    Da werd eens tijd ja
    Volgende week ben ik in verlof en heb ik tijd zat dan zullen er idd eindelijk wat fotokes volgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      Die velgen zijn perfect. 18" is een tikkeltje te klein om perfect te zijn. Daarom wil ik op lange termijn ook 19"
      18,5 " ?

Comment

• 19" heeft geen enkel voordeel tov 15 ' , verbruik gaat omhoog , veercomfort wordt minder , wegligging gaat er zeker niet op vooruit, meer kans op aquaplaning, veel meer rolgeluiden op slecht (Belgisch dus) wegdek. Uitzicht is discutabel , standaardvelg is mestal veel diiscreter en dus mooier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
          19" heeft geen enkel voordeel tov 15 ' , verbruik gaat omhoog , veercomfort wordt minder , wegligging gaat er zeker niet op vooruit, meer kans op aquaplaning, veel meer rolgeluiden op slecht (Belgisch dus) wegdek. Uitzicht is discutabel , standaardvelg is mestal veel diiscreter en dus mooier.
          15" op een Golf VI?! Dan nog liever wieldeksels.

De velgen op die zwarte Golf zijn imo ook een maatje te groot maar ze hebben wel een prachtig design.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Die velgen zijn perfect. 18" is een tikkeltje te klein om perfect te zijn. Daarom wil ik op lange termijn ook 19"
            Johnny

Comment

• De levering van mijn Golfje werd voor de verandering nog maar eens uitgesteld : eind september is medio oktober geworden. Normaal gezien wordt hij in week 41 gebouwd en in week 43 afgeleverd. Net op tijd om er op vakantie mee te vertrekken ...

Comment

• Gisteren een Golf VI - 136 PK (tuning door garage naar 170 Pk) Highline bestelt . ESP is nog steeds een optie en dat voor een wagen van 27000 eur .
                Schandalig !!! Juist vandaag knap artikel in Het laatste Nieuws over ESP .

Levering 42 KW. .

Comment

• gewoon even zeggen dat onze Golf 2.0 l tdi 110 pk tot nu toe 4,6 liter /100 km verbruikt (na 9.000 km).

Wie doet beter?

Comment

• Vandaag een Golf VI TSI gezien, het is eens iets anders dan de duizenden TDI's.
                    Er zijn nog mensen die nog een golf naft kopen .(buiten de gti natuurlijk)
                    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                      Vandaag een Golf VI TSI gezien, het is eens iets anders dan de duizenden TDI's.
                      Gisteren de godganse dag op de baan geweest richting Brussel en amper 2 nieuwe Golfjes gezien. Ik heb niet kunnen zien welke versie, het ging allemaal te snel.
                      Een was united grey en de andere shark blue (voor de eerste keer in het echt gezien) .

Eens de Blue Motion beschikbaar zal dat wel veranderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                        Vandaag een Golf VI TSI gezien, het is eens iets anders dan de duizenden TDI's.
                        Heb met zo eentje test gereden en ik vond die heel goed rijden. Stille motor bij relaxed rijden, vlot in toeren klimmen vanaf 1500-2000, sportieve prestaties over de hele lijn en vooral betaalbaar qua rijtax en verbruik.
                        2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
                        2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
                        2014 Opel Astra OPC
                        2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Weinig TSI's idd, maar hoeft ook niet, dan blijf ik één van de weinigen die met een naft rijden, zo is mijn golfje toch een klein beetje speciaal

Voor mensen die echt een laag verbruik willen zou ik het trouwens afraden, ik heb nu bijna 7000km en om de 600km moet er 50L bij.

Blijf maar diesel kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zeno2 Bekijk Berichten
                            gewoon even zeggen dat onze Golf 2.0 l tdi 110 pk tot nu toe 4,6 liter /100 km verbruikt (na 9.000 km).

Wie doet beter?
                            Mijn eega heeft dezelfde waarden. Op bc zit ze regelmatig zelfs in de 3.9.....
                            Als ik ermee tank en het uitreken komt ik rond de 5.1 uit.

Comment

• Verleden week met enkele vrienden in een Golf tdi 119g co over en weer naar Italie gereden. Ondanks een sprortieve rijstijl (overal perfect de snelheidsbeperkingen gerespecteerd , in Duitsland de richtgeschwindigkeit van 130 aangehouden) een verbruik van 4.6 l/100 km (boordcomputer 4.3). Zeer geruisloze wagen , enkel bandengeruis hoorbaar op grof wegdek maar dat was waarschijnlijk te wijten aan de onnodig brede 205/55/16 banden. Wagen reed veel aangenamer en comfortabeler dan mijn huidige A3 1.9 tdi. In Duitsland maakten achterliggers er ons regelmatig door lichtflitsen op attent wanneer we boven de ideale zuinige snelheid dreigden te gaan hetgeen ik zeer aangenaam vond.

Comment

• Ik peins dat gij een gevaar op de baan zijt........

Comment

• Ik heb een 110pk versie diesel en mijn verbruik ligt rond de 5.4 gemiddeld over 5700km tot nu toe.
                                  Is wel voor 90% woon-werk verkeer en dat ongeveer 15km met enkel een stukje autostrade.
                                  Ik weet het ik had evengoed een naftje kunnen nemen. Maar wij gaan 2 jaarlijks op reis ook en dan komt het totaal aantal gereden jaarlijkse km's toch op zo'n 15000km ongeveer en dat is wel genoeg voor een diesel.
                                  De dag dat de diesel even duur is aan de pomp koop ik ook alleen nog een naft. Maar momenteel is diesel nog steeds goedkoper en vraag mij ook af waarom :p

De rede dat ik ook meer verbruik is door mijn brede en grote banden :p de 18" vancouvers die je kon nemen.

Continental sportbanden, maar weet niet vanbuiten de waarden en tot nu toe nog geen Golfkes gezien met dezelfde velgenkeuze lekker uniek dus :p

Comment

• Ik heb mijn wagen vorige week besteld:

VW Golf 6 5-deurs
                                    Zwart Deepblack
                                    1.4 TSI 160 PK
                                    DSG-7
                                    Pack City
                                    Pack Cool & Sound radio RCD 510
                                    Pack Sport Highline met de alu VANCOUVER velgen
                                    Electrisch glazen schuifdak
                                    Multifunctiestuur met TIP/DSG
                                    (en nog een trekhaak)

Levering december 2009 ... 'k peis dat ik er ga content van zijn

>> Wie rijdt al met de 160 pk?? Tevreden?? Verbruik??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vesken Bekijk Berichten
                                      Ik heb mijn wagen vorige week besteld:

VW Golf 6 5-deurs
                                      Zwart Deepblack
                                      1.4 TSI 160 PK
                                      DSG-7
                                      Pack City
                                      Pack Cool & Sound radio RCD 510
                                      Pack Sport Highline met de alu VANCOUVER velgen
                                      Electrisch glazen schuifdak
                                      Multifunctiestuur met TIP/DSG
                                      (en nog een trekhaak)

Levering december 2009 ... 'k peis dat ik er ga content van zijn

>> Wie rijdt al met de 160 pk?? Tevreden?? Verbruik??
                                      Ik zit met de 2.0tsi in de gti op een gemiddeld van 8 a 8.5l bij redelijk sportief rijgedrag...
                                      Zodra de snelweg er is, en 120km/uur op cruise control zakt hij naar een 6.5 a 7 liter

Comment

• Nou, da's een meer dan behoorlijk verbruik, zeker voor de sportiefste van de klas .

Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                                        Ik zit met de 2.0tsi in de gti op een gemiddeld van 8 a 8.5l bij redelijk sportief rijgedrag...
                                        Zodra de snelweg er is, en 120km/uur op cruise control zakt hij naar een 6.5 a 7 liter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vesken Bekijk Berichten
                                          Nou, da's een meer dan behoorlijk verbruik, zeker voor de sportiefste van de klas .
                                          Ga je meer duwen en redelijk wild doen dan krijg je hem zeker in de 9 a 10 liter hoor, dus vergis je niet want je kan hem ook onzuinig gebruiken

Comment

Working...
                                          X