Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nog mooie afbeelding gevonden van een gelijkaardige wagen:

Oorspronkelijk geplaatst door Vesken Bekijk Berichten
    Ik heb mijn wagen vorige week besteld:

VW Golf 6 5-deurs
    Zwart Deepblack
    1.4 TSI 160 PK
    DSG-7
    Pack City
    Pack Cool & Sound radio RCD 510
    Pack Sport Highline met de alu VANCOUVER velgen
    Electrisch glazen schuifdak
    Multifunctiestuur met TIP/DSG
    (en nog een trekhaak)

Levering december 2009 ... 'k peis dat ik er ga content van zijn

>> Wie rijdt al met de 160 pk?? Tevreden?? Verbruik??
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Met wat rijd je nu?
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• VW Golf 3 1.4 benzine van 1997. Geïnteresseerd?? Voor 2000 euro mag je hem direct komen halen

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
        Met wat rijd je nu?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vesken Bekijk Berichten
          Nog mooie afbeelding gevonden van een gelijkaardige wagen:
          Dat is net dezelfde als de mijne

Comment

• Ik ben mij juist prijs gaan laten maken voor een nieuwe golf VI

-Golf Trendline 119CO²/km
            5 deuren
            CRTDI 1.6L 77kw 105pk DPF 5 versnellingen
            Graphietblauw
            Stof "ME2" Titaanzwart + pack sport trend

Opties:
            -Pack Cool&sound + radio RCD 510
            Pack city
            -afneembare trekhaak
            -Xenon koplampen

Een heel aardige prijs gekregen en ze zijn bereid de mijne voor een goede prijs over te nemen.

Nu is het twijfelen tussen 3 mogelijkheden:
            1 - Direct bestellen
            2 - Wachten tot autosalon
            3 - Het niet doen

Ik had liever de CRTDI 2.0 110 pk gehad, maar die leveren ze blijkbaar niet meer enkel uit stock.
            Ze hadden een stock staan met 2.0CRTDI 110pk en met volledig sportpakket, 18" velgen, ... echt knappe wagen maar daar is hij vrijwel standaard qua opties en vragen ze 25000€

Mvg,
            Jonathan
            BMW 118D E87 M-pack

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk Berichten
              Ik ben mij juist prijs gaan laten maken voor een nieuwe golf VI

5 deuren
              Graphietblauw

Opties:
              Pack city
              -afneembare trekhaak
              -Xenon koplampen

Een heel aardige prijs gekregen en ze zijn bereid de mijne voor een goede prijs over te nemen.

1 - Direct bestellen
              3 - Het niet doen

Ik had liever de CRTDI 2.0 110 pk gehad, maar die leveren ze blijkbaar niet meer enkel uit stock.
              Ze hadden een stock staan met 2.0CRTDI 110pk en met volledig sportpakket, 18" velgen, ... echt knappe wagen maar daar is hij vrijwel standaard qua opties en vragen ze 25000€

Mvg,
              Jonathan
              Goh ligt eraan wat je graag wenst, die 1.6 CRTDI zou wel een juweeltje zijn qua verbruik en soepelheid... Qua bouwkwaliteit is de Golf wel op een heel hoog niveau, merk dit verschil nu ook echt duidelijk... Vriendin van me heeft een A3 en deze golf staat zeker gelijk, zelfs een stapje hoger en dit zijn haar woorden

Comment

5 deuren
                Graphietblauw

Opties:
                Pack city
                -afneembare trekhaak
                -Xenon koplampen

1 - Direct bestellen
                3 - Het niet doen

Mvg,
                Jonathan
                Kwil nu nix zeggen maar, veel opties neem je zelf ook niet hé:
                - Xenon: Dit kan je later aan laten passen
                - Radio 510: deze kan je achteraf laten steken
                - Pack city: dit kan je niet echt achteraf doen
                - Trekhaak, kan je overal laten steken

En op die auto van 25000€, daar zou ik zoveel nooit aan geven.

Ikzelf heb:
                VW GOLF VI HIGHLINE, 110pk diesel.
                -sportpack 18duim velgen vancouver
                -winterpack
                -citypack
                -radio 310
                koste mij 23.300€

Dus voor 25000€ stockmodel moet je zeker OF meer opties hebben OF van de prijs redelijk wat afkrijgen...

Comment

• Inderdaad die 25 is wat aan de hoge kant, want ik heb maar 'iets' meer betaald voor de GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                    Inderdaad die 25 is wat aan de hoge kant, want ik heb maar 'iets' meer betaald voor de GTI
                    Dude, hoeveel korting heb je dan gekregen?

Mag via PM.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• En niet vergeten , blijven onderhandelen om ESP er bij te krijgen .

Comment

• Ik betaal voor mijn VW Golf 1.6 CRTDI met 105 pk een kleine 18.500€ ...

Nu moet ik toegeven dat ik het aantal opties beperkt heb gehouden (middenarmsteun, lederen stuur, metaalkleur, Pack Cool & Sound 310). Lichtmetalen velgen laat ik er nadien wel op zetten.

Hopelijk halen ze nu wel hun deadline, want het begint lang te duren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk Berichten
                          Ik betaal voor mijn VW Golf 1.6 CRTDI met 105 pk een kleine 18.500€ ...

Nu moet ik toegeven dat ik het aantal opties beperkt heb gehouden (middenarmsteun, lederen stuur, metaalkleur, Pack Cool & Sound 310). Lichtmetalen velgen laat ik er nadien wel op zetten.

Hopelijk halen ze nu wel hun deadline, want het begint lang te duren
                          Dat lijkt er idd meer op dan die 25000€
                          Waarschijnlijk zit hier bv leder op en een GPS. De meeste stockmodellen hadden bij ACM waar ik de mijne heb gekocht deze 2 opties al. En dat maakt hem DUUR :p
                          Terwijl ze bij audi het leder gratis geven als actie, zo zie je maar...

Als ik zou moeten beslissen, zorg dat je een maximum bedrag in je ogen hebt, en probeer daar zowieso aan te geraken.
                          bv. nieuw 24000 met weinig opties of stockwagen aan 24000€ met veel opties, dit valt het beste te vergelijken en je bent zeker dat je niet in het zak bent gezet.

Comment

• Krijg je trouwens geen Think Blue korting meer ? Zonder kortingen kost de mijne ook om en bij de 23.000€.

De eerste reviews van de 1.6 zijn alvast niet laaiend enthousiast : stil en zuinig, maar lui en zonder veel karakter. Onder de 1.800 toeren valt er blijkbaar niet veel te beleven, terwijl hij zijn maximumkoppel al bij 1.500 toeren aflevert

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk Berichten
                              Krijg je trouwens geen Think Blue korting meer ? Zonder kortingen kost de mijne ook om en bij de 23.000€.

De eerste reviews van de 1.6 zijn alvast niet laaiend enthousiast : stil en zuinig, maar lui en zonder veel karakter. Onder de 1.800 toeren valt er blijkbaar niet veel te beleven, terwijl hij zijn maximumkoppel al bij 1.500 toeren aflevert
                              Is en blijft een 1600 he, nothing beats cubic inches

Comment

• Hoeveel krijg jij nog voor je wagen en welke wagen is het??

Grt

Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk Berichten

...

Mvg,
                                Jonathan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten

Ikzelf heb:
                                  VW GOLF VI HIGHLINE, 110pk diesel.
                                  -sportpack 18duim velgen vancouver
                                  -winterpack
                                  -citypack
                                  -radio 310
                                  koste mij 23.300€

Dus voor 25000€ stockmodel moet je zeker OF meer opties hebben OF van de prijs redelijk wat afkrijgen...
                                  Op een auto van meer dan 20.000 euro moet zeker ESP zitten. Anders zit je met een uiterst verouderd model. Op een stock auto zonder ESP moet je minimum 15% korting eisen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vesken Bekijk Berichten
                                    VW Golf 3 1.4 benzine van 1997. Geïnteresseerd?? Voor 2000 euro mag je hem direct komen halen
                                    Ik lees dit nu pas.

Nee, ik heb geen interesse.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten

Xenon: niet achteraf plaatsen maar origineel, heb die aftermarkt kitjes al meermaals gehad en het zorgt alleen maar voor problemen op proffesioneel vlak.
                                      Radio 510: heb ik voor gekeken, komt mij iets goedkoper uit maar dan kan ik er geen achteruitkijk camera op aansluiten en kan ik gaan kantelende passagierspiegel plaatsen.
                                      Pack city: is een goed volledig pack dat niemand zich zou beklagen
                                      Trekhaak: ik weet het, zo duur is die ook niet eh

Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                                      Dat lijkt er idd meer op dan die 25000€
                                      Waarschijnlijk zit hier bv leder op en een GPS. De meeste stockmodellen hadden bij ACM waar ik de mijne heb gekocht deze 2 opties al. En dat maakt hem DUUR :p
                                      Terwijl ze bij audi het leder gratis geven als actie, zo zie je maar...

Als ik zou moeten beslissen, zorg dat je een maximum bedrag in je ogen hebt, en probeer daar zowieso aan te geraken.
                                      bv. nieuw 24000 met weinig opties of stockwagen aan 24000€ met veel opties, dit valt het beste te vergelijken en je bent zeker dat je niet in het zak bent gezet.
                                      deze heeft geen leder en GPS is een 5 deurs 2.0Crtdi en heeft een extra sportieve bumpers en spoiler en heeft 18" velgen ...
                                      Mijn maximum bedrag was 25000€, maar een 2.0Crtdi 136pk is moeilijk te verzekeren op mijn leeftijd

Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk Berichten
                                      Krijg je trouwens geen Think Blue korting meer ? Zonder kortingen kost de mijne ook om en bij de 23.000€.

Wel de prijs hierboven is met de korting van +- 2500€.

Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                                      Is en blijft een 1600 he, nothing beats cubic inches
                                      De verkoper stelde mij onmiddellijk zelf voor om te laten chippen bij Heinz
                                      BMW 118D E87 M-pack

Comment

5 deuren
                                        Graphietblauw

Opties:
                                        Pack city
                                        -afneembare trekhaak
                                        -Xenon koplampen

Voor alle duidelijkheid: (dit is toch geen geheim)
                                        Zoals de wagen hierboven staat omschreven zou hij mij +-21500€ kosten, hier zou dan nog ESP moeten bijkomen (was ik vergeten)

En ik zou nog +-11000e van de mijne zien terug te krijgen ...

reken zelf maar...
                                        BMW 118D E87 M-pack

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                                          Op een auto van meer dan 20.000 euro moet zeker ESP zitten. Anders zit je met een uiterst verouderd model. Op een stock auto zonder ESP moet je minimum 15% korting eisen.
                                          Waarom zou dit zo belangrijk moeten zijn? Ik heb GEEN ESP, mijn wagen kost 23000€ en ik ben er supertevreden van.
                                          Mensen die bv ESP willen die zullen idd later mijn wagen niet kopen. Maar bij mijn weten is er nog geen wet die ESP verplicht, ik dacht dat ze dit ergens wouden invoeren bij nieuwe wagens verplicht vanaf 2012ofzo?

Anyway, in mijn ogen is ESP geen vereiste. Maar die discutie liep hier al ergens op het forum. En daarom is het ook momenteel nog een optie zodat mensen zelf kunnen beslissen.
                                          Maar zeggen dat het een verouderd model is vind ik wel zever. Dan rijden er veel nieuwe oude modellen rond :p

Comment

Working...
                                          X