Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI
Collapse
X
-
Last edited by Fredje07; 14/09/2009, 23:34.2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
2014 Opel Astra OPC
2015 Audi TT TDI S-Line
-
juist contact gehad met verzekeraar.
Voor de 1.6 105pk op mijn full om en franchise van 250€ zou het mij op 1500€ per jaar komen (300€ meer als op men ma haar naam voor minder kw's) lijkt me raar ma soit..
Vandaag ook nog is naar de garage geweest en ze geven nog 7500€ voor men huidige wagen (dit is in mijn ogen te weinig). ook kwamen ze af dat de premie van 2700€ weg valt omdat de bleumotions opnieuwe leverbaar zijn... dusprijs komt ook weer duurder uit.
Conclusie: Ik ga geen VW Golf VI kopen en zal wel wachten totdat ik men huidige focus gans afbetaald heb en dan hopelijk iets meer winst zal maken... we zien wel. En dan ga ik ook drect voor een 2.0TDi gaan... meerprijs voor verzekering en aankoop zijn niet zoooooo groot....BMW 118D E87 M-pack
Comment
-
Mja weet je, garages proberen er ook het maximum uit te krijgen.
Als ik van jou was, probeer uw wagen ZELF te verkopen 2dehands. En ga dan nog eens horen voor de Golf VI en dat van die Premie, blijven aandringen, desnoods liegen en zeggen dat ze bij garage X deze wel nog geven. En als ze bij garage Y het niet willen geven dat je dan daar gaat!!! zo heb ik ook mijn kortingen verkregen.
Normaal was het verplicht die extra 2 jaar garantie te krijgen als korting, die heb ik niet, maar wel meer andere opties... tis maar hoe lang je aandringt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk BerichtenMja weet je, garages proberen er ook het maximum uit te krijgen.
Als ik van jou was, probeer uw wagen ZELF te verkopen 2dehands. En ga dan nog eens horen voor de Golf VI en dat van die Premie, blijven aandringen, desnoods liegen en zeggen dat ze bij garage X deze wel nog geven. En als ze bij garage Y het niet willen geven dat je dan daar gaat!!! zo heb ik ook mijn kortingen verkregen.
Normaal was het verplicht die extra 2 jaar garantie te krijgen als korting, die heb ik niet, maar wel meer andere opties... tis maar hoe lang je aandringt.
Comment
-
Zijn er nog mensen die de golf VI bluemotion hebben besteld met pack city en deze week een mooi e-mailtje ontvingen waarin staat dat deze optie helaas toch niet beschikbaar zal zijn?
Het standaard minireservewiel wordt vervangen door de pechkit.
uw bestelstaat zal automatisch aangepast worden.
Het minireservewiel zal overigens niet als optie beschikbaar zijn.
Het city pack is niet beschikbaar door een beperking op de licht en zicht module
Het wordt vervangen door het 'URBAN'pack met de volgende inhoud:
APS vooraan-achteraan;
snelheidsregelaar;
controle van de bandendruk;
passagierszetel verstelbaar in de hoogte.
Het nieuwe 'URBANpack wordt u aangeboden tegen de prijs van 330 €eveneens automatisch worden aangepast.
BTW ( in plaats van 660 € BTWI voor het (cIty) pack). Uw bestelstaat zal
Wij kregen de opdracht van de concessiehouder om hierop een gepeperde reactie te geven die zij zouden doorsturen naar de hoofdzetel.
Ik vraag mij verder af of dit wel wettelijk is? Een e-mail versturen om even te zeggen dat je pech hebt dat zij hun berekeningen fout maakten, en dat ze de drie maand geleden gekozen opties wijzigen zonder uitdrukkelijke toestemming van de koper.
Ik vind in de wel zeer klein gedrukte lettertjes niets terug over de zogenaamde mogelijkheid om een reeds bestelde wagen toch aan te passen en dit zonder voorafgaande toestemming vd koper.
De brief is niet eens gericht naar de koper maar naar de garage. Er staat zelfs niet in dat zij dit moeten melden aan de kopers van de reeds bestelde wagens.
Ik ga hier in elk geval niet akkoord mee en had graag de mening geweten van andere mensen in hetzelfde schuitje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk BerichtenWelke opties heb je dan wel allemaal gekregen ?
Comment
-
Ik zou hier ook nooit mee akkoord gaan, en volgens mij is dit idd NIET wettelijk. Je hebt een contract vastgelegd met bepaalde opties. Als ze die niet kunnen leveren aan die prijs is dat hun probleem. Gewoon zeggen dat je niet akkoord gaat en ze zullen wel moeten. En als ze tijd rekken heb je nog steeds de kans om schadevergoeding te eisen want ze mogen niet blijven wachten met leveren.
Het is weer een niet zo mooie zet van VW precies, ze schieten daar tegenwoordig met scherp :p
Ikzelf ben zeer tevreden met mijn Golf VI, maar heb nu al 2 problemen ondertussen waar ze vrijdag gaan naar kijken :p
Zijnde:
-krakende ramen (mijn gedacht), alsek over niet goed geasfalteerde wegen rijd dan maakt de wagen een "krakend" geluid.
-bandenspanningsding dat opgeslagen is, en ik zie niks verschil aan mijn banden op eerste zicht, en ik kan ook niet teweten komen welke band het juist is :p Dus kan ze moeilijk zelf liggen aanpassen met bv meer luchtdruk want dan heb ik de kans dat ik op sommige teveel zet :p
Anyway we wachtn af tot vrijdag :p
Oorspronkelijk geplaatst door lories Bekijk BerichtenZijn er nog mensen die de golf VI bluemotion hebben besteld met pack city en deze week een mooi e-mailtje ontvingen waarin staat dat deze optie helaas toch niet beschikbaar zal zijn?
Wij kregen de opdracht van de concessiehouder om hierop een gepeperde reactie te geven die zij zouden doorsturen naar de hoofdzetel.
Ik vraag mij verder af of dit wel wettelijk is? Een e-mail versturen om even te zeggen dat je pech hebt dat zij hun berekeningen fout maakten, en dat ze de drie maand geleden gekozen opties wijzigen zonder uitdrukkelijke toestemming van de koper.
Ik vind in de wel zeer klein gedrukte lettertjes niets terug over de zogenaamde mogelijkheid om een reeds bestelde wagen toch aan te passen en dit zonder voorafgaande toestemming vd koper.
De brief is niet eens gericht naar de koper maar naar de garage. Er staat zelfs niet in dat zij dit moeten melden aan de kopers van de reeds bestelde wagens.
Ik ga hier in elk geval niet akkoord mee en had graag de mening geweten van andere mensen in hetzelfde schuitje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno2 Bekijk BerichtenHeb jij de echte 1,6 tdi Bluemotion (CO2 99g/km) besteld of de overgangs Bluemotion technology (CO2 104g/km) ?
(zie Autogids van deze week)
Man, ik zal blij zijn als ik mijn Golf heb. Ik ben dat Polootje van mijn madam grondig beu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk BerichtenIk dacht pack city ipv die extra 2 jaar garantie... het was allessinds een van de packs. En dan nog mijn 5% korting uiteraard :p
Comment
-
Ik 8 %
Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk Berichten5% is wel weinig, hé ? Ik heb 6,5 gekregen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk Berichten5% is wel weinig, hé ? Ik heb 6,5 gekregen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenJa dat is inderdaad wel redelijk eigen aan de 1.6, onder de 1700 toeren is die zo goed als dood... Erboven is hij wel normaal vlot
tegendeel bewezen.
Tsss verkopers ehBMW 118D E87 M-pack
Comment
Comment