Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Euhhh een 2.0 onder de 2000 toeren stil.? Bedoel je dan weinig vermogen OF stil kwa geluid?
    Want ik haal uit mijn 110pk diesel wel genoeg kracht onder de 2000 toeren hoor.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
      Euhhh een 2.0 onder de 2000 toeren stil.? Bedoel je dan weinig vermogen OF stil kwa geluid?
      Want ik haal uit mijn 110pk diesel wel genoeg kracht onder de 2000 toeren hoor.
      Staat er niet 'lui'

      Comment


      • Maart 2009 : basisprijs 2.0 tdi 110 pk trendline 119g co = € 19.230.00

        September 2009 : basisprijs 1.6 tdi 105 pk blue motion 104 = € 21.730.00

        Het lijkt er sterk op dat d'Ieteren de 15% staatspremie die je bij aankoop van een Blue Motion krijgt eerst bij de basisprijs heeft bijgerekend. Ik kan moeilijk aannemen dat een 1.6 2500 euro duurder in productie is dan een 2.0 tdi bij een voor de rest gelijk gebleven basisuitrusting (op ESP na dat schandalig genoeg enkel standaard is op de Blue Motion). Van boerenbedrog gesproken.

        Comment


        • De (gewone) 1.6 CRTDI Trendline kost evenveel en dat zónder ESP, Boordcomputer Plus of Hill Hold. Nu ja, hij is elke cent waard

          Comment


          • Je zal betalen voor het Blue Motion label zeker.?

            De besparing ôp verbruik + verzekering + misschien nog andere dingen zullen wel meer zijn dan die 2500€ zeker.
            Iets wat ECO is betaal je meestal meer hé vandaar dat ze dus vanuit de overheid ook een premie geven om die meerkost de counteren zodat die prijs nog competitief is met normale goederen. "DENK IK"

            Comment


            • R-line gamma op de golf VI

              Alle informatie over de auto op AutoScout24: beoordelingen, advies voor koop en verkoop, calculator voor autofinanciering, verzekeringen en leasing

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                Je zal betalen voor het Blue Motion label zeker.?

                De besparing ôp verbruik + verzekering + misschien nog andere dingen zullen wel meer zijn dan die 2500€ zeker.
                Iets wat ECO is betaal je meestal meer hé vandaar dat ze dus vanuit de overheid ook een premie geven om die meerkost de counteren zodat die prijs nog competitief is met normale goederen. "DENK IK"
                Net niet, aangezien een gewone Trendline evenveel kost ...

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk Berichten
                  Damn, zo'n Passat CC met R-line

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    Damn, zo'n Passat CC met R-line
                    feit
                    passat CC vind ik echt knap. maarja

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                      Maart 2009 : basisprijs 2.0 tdi 110 pk trendline 119g co = € 19.230.00

                      September 2009 : basisprijs 1.6 tdi 105 pk blue motion 104 = € 21.730.00

                      Het lijkt er sterk op dat d'Ieteren de 15% staatspremie die je bij aankoop van een Blue Motion krijgt eerst bij de basisprijs heeft bijgerekend. Ik kan moeilijk aannemen dat een 1.6 2500 euro duurder in productie is dan een 2.0 tdi bij een voor de rest gelijk gebleven basisuitrusting (op ESP na dat schandalig genoeg enkel standaard is op de Blue Motion). Van boerenbedrog gesproken.
                      Correctere vergelijking:

                      Maart 2009 : basisprijs 2.0 tdi 110 pk trendline 119g co = € 19.230
                      September 2009 : basisprijs 1.6 tdi 105 pk trendline = € 19.990

                      De Bluemotion is duurder door de betere standaarduitrusting.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door chase Bekijk Berichten
                        Correctere vergelijking:

                        Maart 2009 : basisprijs 2.0 tdi 110 pk trendline 119g co = € 19.230
                        September 2009 : basisprijs 1.6 tdi 105 pk trendline = € 19.990

                        De Bluemotion is duurder door de betere standaarduitrusting.
                        Klopt (ondertussen) als een bus, hoewel mijn 1.6 CRTDI Trendline toen ik heb besteld heb nog 21.730€ kostte (evenveel als een BM met minder uitrusting)
                        Last edited by ; 05/10/2009, 17:00.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door chase Bekijk Berichten
                          Correctere vergelijking:

                          Maart 2009 : basisprijs 2.0 tdi 110 pk trendline 119g co = € 19.230
                          September 2009 : basisprijs 1.6 tdi 105 pk trendline = € 19.990

                          De Bluemotion is duurder door de betere standaarduitrusting.
                          Het blijft in elk geval schandalig dat een 1.6 tdi 760 euro meer kost dan een 2.0 tdi in deze tijd van 0 inflatie. De 2.0 tdi 119 had trouwens reeds vele voorzieningen die nu ook in de Blue Motion technology zitten (verlaging , beter beklede bodem , langere vijfde versnelling , lage rolweerstandsbanden , schakelaanduiding , ..) Dat prijsverschil is gewoon zakkenvullerij van d'Ieteren dus.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                            zakkenvullerij van d'Ieteren dus.
                            Heb jij 't dan ooit anders geweten.

                            1. Zo veel mogelijk trachten te verkopen aan prijzen ver boven 't gemiddelde onder 't mom van 'duits is beter. Dit uiteraard voor zo weinig mogelijk uitrusting. Vanzelfsprekend liefst van al met voldoende gefoefel.

                            2. Bij problemen en garantiegevallen zo snel mogelijk de staart intrekken en een legertje advocaten inschakelen om toch maar geen verantwoordelijkheid op te moeten nemen.

                            Blijkbaar trapt de gemiddelde belg daar nog steeds vlotjes in.

                            Comment


                            • Ook schandalig dat ze voor een GTI benzineversie , in wezen dezelfde wagen als een tdi, zoveel meer durven vragen.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                                Ook schandalig dat ze voor een GTI benzineversie , in wezen dezelfde wagen als een tdi, zoveel meer durven vragen.

                                Haha, GTI dezelfde wagen, getuigd over veel kennis!

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                  Heb jij 't dan ooit anders geweten.

                                  1. Zo veel mogelijk trachten te verkopen aan prijzen ver boven 't gemiddelde onder 't mom van 'duits is beter. Dit uiteraard voor zo weinig mogelijk uitrusting. Vanzelfsprekend liefst van al met voldoende gefoefel.

                                  2. Bij problemen en garantiegevallen zo snel mogelijk de staart intrekken en een legertje advocaten inschakelen om toch maar geen verantwoordelijkheid op te moeten nemen.

                                  Blijkbaar trapt de gemiddelde belg daar nog steeds vlotjes in.
                                  Denk jij dan dat het bij andere bedrijven er anders aan toegaat? Een bedrijf probeert nu eenmaal zoveel mogelijk winst te maken. En dat gaat altijd ten nadele van de klant, wat logisch is tov het bedrijf. Ze gaan niet voor uw schone oogskes werken hé.
                                  Een volkswagen is ook kwalitatief beter uitgerust kwa basismaterialen tov de concurrentie en daarom kost hij ook meer. Dat gezever over het is een duitser het is beter, dat is dan toch jouw fantasie. Want lang niet alle onderdelen zijn duits. De tijd dat een afgewerkt ding met allemaal componenten van 1 land of firma gemaakt worden zijn zeer schaars denk ik.

                                  Met een wagen moet je altijd een tikkeltje geluk hebben, ongeacht wat hij kost, waar je hem koopt en welk type het is.
                                  En als een bedrijf iets moet betalen naar de klant toe dan zullen ze idd nogal snel hun staart proberen in te trekken. Als jij dan als klant in je recht bent heb je infeite nix te verliezen hé. En als je garantie verlopen is moet je zowieso betalen.

                                  Comment


                                  • In de laatste Autoweek werd de nieuwe Astra (1.7 CTDI 125pk) met de Golf (1.6 CRTDI 105pk) vergeleken. Ondanks de grotere buitenmaten en de sterkere motor, was de Astra ruimer noch sneller

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk Berichten
                                      Haha, GTI dezelfde wagen, getuigd over veel kennis!
                                      In wezen is het dezelfde wagen. Wat plastic opsmuk hier en daar en een iets sterkere motor lijken me het enige verschil. Of je nu in 8 of 11 seconden aan 100 zit maakt ook niet zoveel uit in het dagelijkse verkeer. Met de 1.6 tdi kan ik de toegelaten maximum snelheid met 60% overschrijden en met de Gti 90% . In beide gevallen ben ik , terecht , mijn rijbewijs kwijt

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                                        In wezen is het dezelfde wagen. Wat plastic opsmuk hier en daar en een iets sterkere motor lijken me het enige verschil. Of je nu in 8 of 11 seconden aan 100 zit maakt ook niet zoveel uit in het dagelijkse verkeer. Met de 1.6 tdi kan ik de toegelaten maximum snelheid met 60% overschrijden en met de Gti 90% . In beide gevallen ben ik , terecht , mijn rijbewijs kwijt
                                        Waarom ben je verhuisd uit Lendelede?

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                                          In wezen is het dezelfde wagen. Wat plastic opsmuk hier en daar en een iets sterkere motor lijken me het enige verschil. Of je nu in 8 of 11 seconden aan 100 zit maakt ook niet zoveel uit in het dagelijkse verkeer. Met de 1.6 tdi kan ik de toegelaten maximum snelheid met 60% overschrijden en met de Gti 90% . In beide gevallen ben ik , terecht , mijn rijbewijs kwijt
                                          In wezen zijn alle wagens hetzelfde, ze hebben allemaal 4 wielen en een motor, enkel wat uiterlijke details verschillen. Schandalig dat een lamborghini meer kost dan een dacia.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X