Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
    het genot van een DSG hebt je voortdurend als je onderweg bent, dag en nacht
    de Xenons zijn in onze fel verlichte België haast nuttig...
    eerst even denken hoe vaak je het verschil daadwerkelijk zal ondervinden met de gewone (goede...) uitrusting ?
    Ik koos direct voor xenons ipv DSG.
    Het verschil is toch redelijk groot qua verlichting!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk Berichten
      Wat je met een 1.6 zéker niet mag doen, is schakelen wanneer de indicator erom vraagt !!! Tussen 2.200 en 2.400 t/min opschakelen is ideaal.
      Als je plankgas optrekt gaat die indicator pas aan vanaf 4000t/min

Maar als je hem volgt terwijl je een oprit van de autosnelweg oprijdt, zit je aan 80km/h in 5e...en dan is hij niet vooruit te branden naar 120km/h.
      Last edited by Garf; 30/11/2009, 13:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MoonDust Bekijk Berichten
        Enkel jammer dat je bij vw om de bluemotion geen regensensor en zulke dingen kan steken. Die policy versta ik toch niet.
        Toen het pack City door het pack Urban *moest* vervangen worden kwam dit volgens de garage door de te grote belasting op het electrische systeem (met startstop). Maaruh, de extra opbergruimtes uit die pack kan je nu ook niet meer in optie kiezen, das dus maar een dubieuze uitleg.

Kan het zijn dat met die opties de 104g CO2 niet meer gehaald wordt of zo, wegens extra gewicht? Of dat men niet teveel varianten van deze "alleen voor Belgie" versie wil?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Garf Bekijk Berichten
          Als je plankgas optrekt gaat die indicator pas aan vanaf 4000t/min

Maar als je hem volgt terwijl je een oprit van de autosnelweg oprijdt, zit je aan 80km/h in 5e...en dan is hij niet vooruit te branden naar 120km/h.
          4.000 t/min ? Zo ver heb ik nog nooit doorgetrokken 3.000 is 't maximum, maar in 5de zit ik dan al aan de 160 km/h

Comment

4.000 t/min ? Zo ver heb ik nog nooit doorgetrokken 3.000 is 't maximum, maar in 5de zit ik dan al aan de 160 km/h
            In 2e, 3e en 4e doortrekken eh

Als je aan 80km/h rijdt in 5e zit ie zo grofweg rond de 1500 t/min. Gasrespons is dan niet veel soeps. Nochtans komt volgens de specs het maximumkoppel er vanaf 1500 al in. Dat snap ik eigenlijk niet goed.

Comment

• Argh, net de Golf van mijn moeder proberen in te schrijven.

Blijkt nu dat die limited edition 1.8TFSI nog niet gekend is in België en er dus geen PVG voor bestaat.

Mag ik dus morgen nog eens naar de keuring ook

Nu hoop ik dat het enkel om een administratieve keuring gaat, en dat er dus geen volledige technische keuring moet gebeuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                Argh, net de Golf van mijn moeder proberen in te schrijven.

Blijkt nu dat die limited edition 1.8TFSI nog niet gekend is in België en er dus geen PVG voor bestaat.

Mag ik dus morgen nog eens naar de keuring ook

Nu hoop ik dat het enkel om een administratieve keuring gaat, en dat er dus geen volledige technische keuring moet gebeuren
                Das ook straf da Nuja, heb ook al eens gezocht naar die speciale versie, echter ook op de duitse site vind ik er niet meteen iets over ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vesken Bekijk Berichten
                  Ik heb mijn wagen vorige week besteld:

VW Golf 6 5-deurs
                  Zwart Deepblack
                  1.4 TSI 160 PK
                  DSG-7
                  Pack City
                  Pack Cool & Sound radio RCD 510
                  Pack Sport Highline met de alu VANCOUVER velgen
                  Electrisch glazen schuifdak
                  Multifunctiestuur met TIP/DSG
                  (en nog een trekhaak)

Levering december 2009 ... 'k peis dat ik er ga content van zijn

>> Wie rijdt al met de 160 pk?? Tevreden?? Verbruik??
                  Lap ... ging normaal geleverd worden week 50 ... blijkt nu twee weekjes vertraging op te lopen ... Met kerstavond sluit de garage, dus de kans zit er nog in dat ik hem pas begin 2010 mag inrijden ... boehoehoe ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                    Das ook straf da Nuja, heb ook al eens gezocht naar die speciale versie, echter ook op de duitse site vind ik er niet meteen iets over ...
                    Ab heute bei ausgesuchten VW Händlern bestellbar: VW Golf 6 1.8 TSI 118kW/160PS: Er wird nicht im Internetkonfigurator erscheinen. Ein paar Details: "Akt…

283 pagina's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten

Nogmaals, 't is geen speciale versie maar gewoon een tekort aan productiecapaciteit van de 1.4tsi. Daarom werd tijdelijk de 1.8tsi (zonder compressor) in de Golf gelepeld. De motor zit normaal ook in de A3, A4, Passat....

Wel debiel dat omwille van een andere motorisering die in België niet bekend is er nog een aparte keuring nodig is.

Comment

• Even een vraagje :

passen de 16' Milwaukee-velgen op een VW Golf VI ? Qua steek zou dat geen probleem mogen zijn, maar op een VW Passat liggen er 195'ers op, terwijl dat bij een Golf 205'ers zouden moeten zijn.

De velgen zijn - zo goed als - nieuw en kosten 300€. Interessant ?

Comment

Even een vraagje :

passen de 16' Milwaukee-velgen op een VW Golf VI ? Qua steek zou dat geen probleem mogen zijn, maar op een VW Passat liggen er 195'ers op, terwijl dat bij een Golf 205'ers zouden moeten zijn.

De velgen zijn - zo goed als - nieuw en kosten 300€. Interessant ?

Smaller gaat altijd, volgens mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                            Smaller gaat altijd, volgens mij.
                            205 is breder dan 195

Comment

• Hallo

wij zijn aan het kijken voor een nieuw wagen. Zal een nieuw Polo of Golf worden. Zou graag eens weten wat nu de kortingen zijn op de Golf. Iemand al een idee wat er van salonkorting zou zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                                Hallo

wij zijn aan het kijken voor een nieuw wagen. Zal een nieuw Polo of Golf worden. Zou graag eens weten wat nu de kortingen zijn op de Golf. Iemand al een idee wat er van salonkorting zou zijn?
                                Ben ook aan het wachten op een telefoontje vandaag met de salonkorting,zou vandaag geweten zijn.Zal het posten zodra ik het weet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
                                  Ben ook aan het wachten op een telefoontje vandaag met de salonkorting,zou vandaag geweten zijn.Zal het posten zodra ik het weet
                                  ook voor mij zou dit interessante informatie zijn, dus alvast bedankt voor het sharen

Comment

• Ben ook wel eens benieuwd wat ze gaan geven tov vorig jaar... toen was het twv 400€ dacht ik Extra garantie. Vond dit toen een nogal onnozele salonconditie. Gelukkig heb ik iets anders gekregen in de plaats :p
                                    Audi deed toen wel leuke saloncondities met speciale packs

Comment

205 is breder dan 195
                                      Weet ik, dacht dat hij 195'ers op de Golf wou leggen, ipv 205.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                                        Weet ik, dacht dat hij 195'ers op de Golf wou leggen, ipv 205.
                                        Dus ?

Die 'hij' waar je het over hebt, ben 'ik'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Garf Bekijk Berichten
                                          In 2e, 3e en 4e doortrekken eh

Als je aan 80km/h rijdt in 5e zit ie zo grofweg rond de 1500 t/min. Gasrespons is dan niet veel soeps. Nochtans komt volgens de specs het maximumkoppel er vanaf 1500 al in. Dat snap ik eigenlijk niet goed.
                                          Omdat de PeeKaas een stuk hogerop in toeren liggen.

Comment

Working...
                                          X