Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MoonDust Bekijk Berichten
    idd, das een mooi pack.

Ik ging oorspronkelijk de rcd510 (radio cd) nemen.
    Nu word het de rns310.

Weten jullie of de informatie van de airco en parkeersensoren hierop ook getoond word zoals op de 510 systemen.

gr
    Ik ging die ook nemen de rcd510,maar verander ook naar dit pakket uiteraard

Airco ben ik zeker van dat ge die ziet op scherm,dus waarschijnlijk ook de sensoren he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten

Airco ben ik zeker van dat ge die ziet op scherm,dus waarschijnlijk ook de sensoren he
      idd, airco ben ik ook al tegengekomen.
      Sensoren nog niet.
      Last edited by ; 12/05/2011, 16:52.

Comment

• Das goed he

Comment

• Wij gaan ook voor de Golf VI,twijfel wel nog tussen 1.2 TSI 105pk of 1.4 TSI 122pk, iemand ervaring met beide. Het is jammer dat de meeste garages geen enkele benzine hebben om te test rijden.

Welke zouden jullie aanraden?

Comment

• Het zijn allebei klassewagens. De 1.2 tsi lijkt me meer dan voldoende in het huidige Belgische verkeer.

Comment

Net gevonden op de duitse site (pdf brochure):
              ----

Der
              ParkPilot warnt Sie beim Einparken
              mit akustischen und optischen Signalen
              vor Hindernissen vorn und hinten:
              Je näher Sie einem Widerstand kommen,
              umso schneller wird die Tonfrequenz.
              Optische Anzeige nur in Verbindung mit Radio
              „RCD 310“ oder „RCD 510“ bzw. Radio-Navigationssystem
              „RNS 310“ oder „RNS 510“.
              -----

Dus blijkbaar op alle toestellen, behalve op de RCD210

Comment

• Ik hoor sinds kort een irriterende rammel t.h.v. het handschoenkastje of de deurstijl

Binnenkort gaan we dus eens een ritje richting dealer maken. Nu ja, ik moet er toch zijn om het kaartje van mijn verlengde waarborg te gaan halen.

Gisteren heb ik voor het eerst het lampje van mijn ASR zien aanfloepen. Ik moet wel toegeven dat ik met opzet een beetje extra gas had gegeven

Dat 't maar rap lente is, dan kan ik lichtmetalen velgen gaan kopen

P.S. Een Astra zal NOOIT beter worden dan een Golf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                  Het zijn allebei klassewagens. De 1.2 tsi lijkt me meer dan voldoende in het huidige Belgische verkeer.
                  Een 1.2 is idd. voldoende, maar met een 1.4 heb je toch net iets meer reserve. Als je regelmatig op de autostrade rijdt, zou ik sowieso voor de 1.4 gaan ... Hoe zit het trouwens met de leveringstermijnen van de 1.4 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk Berichten
                    Een 1.2 is idd. voldoende, maar met een 1.4 heb je toch net iets meer reserve. Als je regelmatig op de autostrade rijdt, zou ik sowieso voor de 1.4 gaan ... Hoe zit het trouwens met de leveringstermijnen van de 1.4 ?
                    bedankt voor info zal 1.2 worden, aangezien het meestal stadsverkeer is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk Berichten
                      Ik hoor sinds kort een irriterende rammel t.h.v. het handschoenkastje of de deurstijl

Binnenkort gaan we dus eens een ritje richting dealer maken. Nu ja, ik moet er toch zijn om het kaartje van mijn verlengde waarborg te gaan halen.

Gisteren heb ik voor het eerst het lampje van mijn ASR zien aanfloepen. Ik moet wel toegeven dat ik met opzet een beetje extra gas had gegeven

Dat 't maar rap lente is, dan kan ik lichtmetalen velgen gaan kopen

P.S. Een Astra zal NOOIT beter worden dan een Golf
                      Moet het daarvoor lente zijn? Ik koop mij een dezer weken mijn velgen voor dat ik mijn auto heb

Comment

• ik twijfel een beetje over het kleur.
                        Last edited by ; 12/05/2011, 16:53.

Comment

• Ik heb een graphiet blue besteld

Comment

• Weet er iemand wat de exacte verschillen zijn tussen de echte Bluemotion en de 104gr trendline die tot hiertoe als bluemotion verkocht werd?

Iemand een foto van Reflexzilver en Silver Leaf( naast elkaar mss...)?

Comment

Ik heb een graphiet blue besteld
                              Ik had met een graphite blue test gereden. Wel mooi kleur
                              Last edited by ; 12/05/2011, 16:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Capitan Bekijk Berichten
                                Weet er iemand wat de exacte verschillen zijn tussen de echte Bluemotion en de 104gr trendline die tot hiertoe als bluemotion verkocht werd?

Iemand een foto van Reflexzilver en Silver Leaf( naast elkaar mss...)?
                                ja, zou ik ook wel willen weten.
                                Nergens te vinden op de vw site hoe die 99gr eruit ziet.
                                Al denk ik dat deze idem zal zijn aan de vorige die te koop was in belgie met wat motor tweaks zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MoonDust Bekijk Berichten
                                  ja, zou ik ook wel willen weten.
                                  Nergens te vinden op de vw site hoe die 99gr eruit ziet.
                                  Al denk ik dat deze idem zal zijn aan de vorige die te koop was in belgie met wat motor tweaks zeker.
                                  Had die geen aangepaste bumpersin Duitsland? Ik meen me te herrineren dat die er sportiever uitzag. Staan er ook geen 15" alu-velgen onder?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Capitan Bekijk Berichten
                                    Had die geen aangepaste bumpersin Duitsland? Ik meen me te herrineren dat die er sportiever uitzag. Staan er ook geen 15" alu-velgen onder?
                                    Normaal zou die r-line voor en achterbumper,gti achterspoiler,15 mm verlaagd en 15" alu velgen hebben,maar in Belgie denk ik het niet

Comment

• Tzal wel meer trekken op de NL versie van de bluemotion.
                                      Last edited by ; 12/05/2011, 16:54.

Comment

• [quote=El Capitan;3786564]Weet er iemand wat de exacte verschillen zijn tussen de echte Bluemotion en de 104gr trendline die tot hiertoe als bluemotion verkocht werd?

Iemand een foto van Reflexzilver en Silver Leaf( naast elkaar mss...)?[/q

Comment

• saloncondities

saloncondities : Pack Premium (Leder zetels, Xenon, bandendrukcontrole) voor 3.664 € - 2.164 € = 1.500 €
                                          Pack Business (Metaalkleur, Electr Climatronic, Radio-Nav RNS310 voor 2.034 € - 1.434 € = 600 €

Op mijn offerte voor een 1.4 tsi 160 pk met bovenstaande opties + Licht en zichtmodule + ESP krijg ik 6 % korting.

Comment

Working...
                                          X