Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wij hebben daarnet prijs laten opmaken voor een golf bluemotion. Met de saloncondities is deze wagen nog interessanter geworden. Wij hebben het pack business en pack urban aangevinkt aagevuld met nog een multifunctiestuur. Eenmaal thuisgekomen had ik toch nog graag lederen zetels genomen, maar had dit niet in de garage gevraagd.
Nu vraag ik mij af of het premium pack (leder, xenon) verkrijgbaar is op de bluemotion? Op de carfigurator staat dit namelijk niet dus ik vrees hiervoor, weet iemand dit? Of is leder niet verkrijgbaar op een bluemotion...
Wij hebben daarnet prijs laten opmaken voor een golf bluemotion. Met de saloncondities is deze wagen nog interessanter geworden. Wij hebben het pack business en pack urban aangevinkt aagevuld met nog een multifunctiestuur. Eenmaal thuisgekomen had ik toch nog graag lederen zetels genomen, maar had dit niet in de garage gevraagd.
Nu vraag ik mij af of het premium pack (leder, xenon) verkrijgbaar is op de bluemotion? Op de carfigurator staat dit namelijk niet dus ik vrees hiervoor, weet iemand dit? Of is leder niet verkrijgbaar op een bluemotion...
Op de bluemotion kan je helaas geen lederen zetels nemen. En dus ook het pack met leder niet. Anders wilde ik dit ook wel. Maar vind het niet zo erg. De stoelen heb ik getest en vind ze prima. Voor welke kleur ga je gaan?
Op de bluemotion kan je helaas geen lederen zetels nemen. En dus ook het pack met leder niet. Anders wilde ik dit ook wel. Maar vind het niet zo erg. De stoelen heb ik getest en vind ze prima. Voor welke kleur ga je gaan?
gr
Het zou bijna zeker een unitedgrijs worden. Welk kleur heb jij?
Beetje stom dat volkswagen -een volgens mij verkoopsucces- niet met alle mogelijke opties kan aanbieden. Dat je exterieur bvb geen 18inch velgen mag plaatsen omwille van de CO2 kan ik nog begrijpen maar dat je het interieur niet volledig naar je smaak kan inrichten kan ik niet echt begrijpen. Het voelt voor mij een beetje aan als voor wat hoort wat... Je kunt bijvoorbeeld ook niet de fiscale premie van 15% samen met een 90% kostenaftrek op de firma doen. Het is het één of het ander, zo slim zijn ze natuurlijk ook wel bij de staat...
Was ik daarstraks even aan het spelen met de configurator (iov schoonouders). De voorzijde en de flanken van de VI vindt ik best te pruimen maar ik blijf, eigenlijk reeds van in 't begin, wat struikelen over die achterkant.
Hier rechttegenover rijden ze een IV en die achterkant straalt 'gewicht' uit, homogeniteit, een blok van een wagen zeg maar. De huidige achterkant van de nieuwe VI vind ik zo spierloos, zo rond...eigenlijk te braaf voor een verder vrij stoere wagen. En ik vind geen enkele kleur die hem die extra spiermasse kan bezorgen. Zijn er nog mensen die dat gevoel hebben?
edit: als ik bvb de nieuwe astra beschouw staat die er achteraan veel gespierder op...
Een Golf is en blijft een Golf, terwijl Opel met de Astra (en met de andere modellen) bij elke modelwisseling een andere weg inslaan ... Deze kan je een mix van een Bravo en een Leon noemen.
Wat die achterkant van de Golf betreft : die had idd. een beetje minder banaal mogen zijn. De agressieve snuit en het interieur maken echter veel goed Wat wél moet gezegd worden, is dat de VI knapper is dan de V.
Het zou bijna zeker een unitedgrijs worden. Welk kleur heb jij?
Beetje stom dat volkswagen -een volgens mij verkoopsucces- niet met alle mogelijke opties kan aanbieden. Dat je exterieur bvb geen 18inch velgen mag plaatsen omwille van de CO2 kan ik nog begrijpen maar dat je het interieur niet volledig naar je smaak kan inrichten kan ik niet echt begrijpen. Het voelt voor mij een beetje aan als voor wat hoort wat... Je kunt bijvoorbeeld ook niet de fiscale premie van 15% samen met een 90% kostenaftrek op de firma doen. Het is het één of het ander, zo slim zijn ze natuurlijk ook wel bij de staat...
Ik ga voor deep black pareleffect.
Ook gedacht aan united grey, maar vond het uiteindelijk wat "vuil" maar das smaak.
Idd, kwa uitrusting is hij mooi, maar ik mis ook wel opties als licht en zicht pack.
standaard mocht daar wel de 15inch velg opgezeten hebben die ze in Duitsland hebben.
Ledere etc vinnek ook raar. Op de trendline kan je deze ook niet nemen.
Das nu eenmaal de policy van volkswagen / audi denk ik.
De koffer is een kopietje van de Touareg niet? of toch van een groter broertje. Persoonlijk vind ik de achterkant nog wel meevallen. In het echt is het minder erg dan op foto naar mijn mening.
Maar idd "supersportief" is het niet. Maar denk ook niet dat dat het handelsmerk van VW is...
Ik ga voor deep black pareleffect.
Ook gedacht aan united grey, maar vond het uiteindelijk wat "vuil" maar das smaak.
Idd, kwa uitrusting is hij mooi, maar ik mis ook wel opties als licht en zicht pack.
standaard mocht daar wel de 15inch velg opgezeten hebben die ze in Duitsland hebben.
Ledere etc vinnek ook raar. Op de trendline kan je deze ook niet nemen.
Das nu eenmaal de policy van volkswagen / audi denk ik.
Heb zelf de Golf 6 Highline in het zelfde zwart gewoon SUPER maar een ding moet je wel weten, veeeeeeeeeel kuisen :p en door het pareleffect lijkt het dat wanneer hij net gekuist is, de glinstertjes precies een laagje stof zijn van dichterbij. Maar van ver is het echt blinkie blinkie
Een Golf is en blijft een Golf, terwijl Opel met de Astra (en met de andere modellen) bij elke modelwisseling een andere weg inslaan ... Deze kan je een mix van een Bravo en een Leon noemen.
Wat die achterkant van de Golf betreft : die had idd. een beetje minder banaal mogen zijn. De agressieve snuit en het interieur maken echter veel goed Wat wél moet gezegd worden, is dat de VI knapper is dan de V.
De koffer is een kopietje van de Touareg niet? of toch van een groter broertje. Persoonlijk vind ik de achterkant nog wel meevallen. In het echt is het minder erg dan op foto naar mijn mening.
Maar idd "supersportief" is het niet. Maar denk ook niet dat dat het handelsmerk van VW is...
Dat klopt wel inderdaad.
Maar toch, sinds de Golf V vind ik hem 'rond' en nogal 'flauw' worden, veelal door de vele rondingen in het design. Ik weet niet goed hoe het te verwoorden. Het valt vooral op door ze naast mekaar te bekijken vind ik...
Spreken jullie hier over 8% op de basisprijs (excl. btw) of op de gehele prijs met de paketten en opties? Of in welk kader dien ik die korting te plaatsen.
(ik ben nogal redelijk onervaren in het afpingen en had er nog niet expliciet naar gevraagd gisteren )
particulier of als bedrijfswagen? Of maakt dit geen verschil...
Zal dan toch ook eens moeten toegaan hierop de komende weken als de beslissing om een golf te kopen definitief is.
Comment