Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja tuurlijk zal er wel gemaild of getelefoneerd worden naar de verkoper
Gisteren moest ik er zijn voor onderhoud van mijn huidige golf en heb eens offerte gevraagd voor de nieuwe. Die nieuwe mag echter pas toekomen in juni omdat de huidige dan pas is afgeschreven maar ik zou graag profiteren van de saloncondities dus de komende maand bestellen. Ik ben nog een beetje de kat uit de boom aan het kijken en weet nog niet of het wel de golf wordt maar het is toch bijna 90% zeker.
Uw korting van 8% is die dan bovenop de mogelijke kortingen die je krijgt bij het salon?
thx voor de uitleg
Dat klopt wel inderdaad.
Maar toch, sinds de Golf V vind ik hem 'rond' en nogal 'flauw' worden, veelal door de vele rondingen in het design. Ik weet niet goed hoe het te verwoorden. Het valt vooral op door ze naast mekaar te bekijken vind ik...
De rondingen maken hem, tov de IV, vrouwelijk.
Dit vind ik dus net niet, als je op de gehele carosserie kijkt zie je veel meer strakke lijnen ipv rondingen.
bijvoorbeeld onderaan de kofferklep zit nu een horizontale lijn zoals op de foto, de achterbumper is ook niet meer gewoon afgerond zoals op de V maar heeft een horizontale lijn net onder de nummerplaat enz...
Dus naar mijn mening is hij net een minder vrouwelijke versie dan de V en dat maakt hem net iets mooier en iets sportiever naar mijn mening.
Dit vind ik dus net niet, als je op de gehele carosserie kijkt zie je veel meer strakke lijnen ipv rondingen.
bijvoorbeeld onderaan de kofferklep zit nu een horizontale lijn zoals op de foto, de achterbumper is ook niet meer gewoon afgerond zoals op de V maar heeft een horizontale lijn net onder de nummerplaat enz...
Dus naar mijn mening is hij net een minder vrouwelijke versie dan de V en dat maakt hem net iets mooier en iets sportiever naar mijn mening.
Vandaag order geplaatst voor Golf VI 1.2 TSI 105 pk met volgende opties
Pack Business (GPS,Clima,Metaal kleur)
Winter Pack
City Pack
Sport Pack
Armsteun
ESP
Vandaag order geplaatst voor Golf VI 1.2 TSI 105 pk met volgende opties
Pack Business (GPS,Clima,Metaal kleur)
Winter Pack
City Pack
Sport Pack
Armsteun
ESP
Levering maart 2010
Proficiat met uw rationele keuze. U heeft de allerbelangrijkste optie ESP er gelukkig bijgenomen.
Eigenlijk al iemand gevonden hoe die bluemotion eruit ziet en wat deze heeft als uitrusting?
Heeft deze ook de donkere achterlichten zoals in duitsland. Daar staat de bluemotion wel op de site.
Eigenlijk al iemand gevonden hoe die bluemotion eruit ziet en wat deze heeft als uitrusting?
Heeft deze ook de donkere achterlichten zoals in duitsland. Daar staat de bluemotion wel op de site.
Ik vind het ook zeer stom dat er nog geen foto's van beschikbaar zijn. Zou het ook eens graag zien. Men zei mij dat hij eruit ziet als de trendline, met dezelfde standaardwieldeksels dus en niet met lichtmetalen velgen zoals op de Duitse site veronderstel ik. Van de achterlichten heb ik geen weet...
Ik vind het ook zeer stom dat er nog geen foto's van beschikbaar zijn. Zou het ook eens graag zien. Men zei mij dat hij eruit ziet als de trendline, met dezelfde standaardwieldeksels dus en niet met lichtmetalen velgen zoals op de Duitse site veronderstel ik. Van de achterlichten heb ik geen weet...
Het zal dan de versie zijn die op de nederlands config tool staat.
Die is ook met de afschuwelijke schijven.
VW Golf 6 5-deurs
Zwart Deepblack
1.4 TSI 160 PK
DSG-7
Pack City
Pack Cool & Sound radio RCD 510
Pack Sport Highline met de alu VANCOUVER velgen
Electrisch glazen schuifdak
Multifunctiestuur met TIP/DSG
(en nog een trekhaak)
Levering december 2009 ... 'k peis dat ik er ga content van zijn
>> Wie rijdt al met de 160 pk?? Tevreden?? Verbruik??
Hallo, even een stand van zaken ... Heb mijn wagen twee weken geleden mogen afhalen en ik heb momenteel ongeveer 1000 km. Ik moet zeggen dat hij echt krachtig en muisstil rijdt. Ik ben een heel tevreden klant. Alles is dik in orde: kwaliteit, sportiviteit, motor, afwerking, ... prachtige wagen (maar mag je dat zeggen van je eigen wagen?? )
Eén minpuntje: wat het vooropgestelde gemiddelde verbruik betreft van 6 l/100 km, daar raak ik in de verste verte niet aan. Zelfs als ik echt moeite doe om voorzichtig te rijden, dan nog blijf ik ergens onder de 8 hangen. ... zal misschien wel aan de chauffeur liggen . Enfin, het kan alleszins mijn pret niet bederven.
Hallo, even een stand van zaken ... Heb mijn wagen twee weken geleden mogen afhalen en ik heb momenteel ongeveer 1000 km. Ik moet zeggen dat hij echt krachtig en muisstil rijdt. Ik ben een heel tevreden klant. Alles is dik in orde: kwaliteit, sportiviteit, motor, afwerking, ... prachtige wagen (maar mag je dat zeggen van je eigen wagen?? )
Eén minpuntje: wat het vooropgestelde gemiddelde verbruik betreft van 6 l/100 km, daar raak ik in de verste verte niet aan. Zelfs als ik echt moeite doe om voorzichtig te rijden, dan nog blijf ik ergens onder de 8 hangen. ... zal misschien wel aan de chauffeur liggen . Enfin, het kan alleszins mijn pret niet bederven.
Grt !!
6 liter voor een benzinemotor met 160 peekaa is een utopie !!! Ik zit met mijn TDI'tje (4.000 km) al aan 5.6 l/100 km Ik zou rekenen op een kleine 8 liter.
Grt !!
GloednIeuwe motor verbruikt in het begin altijd iets meer dacht ik. En het ijskoude weer doet je verbruik ook stijgen, het duurt langer vooralleer je motor op bedrijfstemp. is.
Idd ik verbruik met mijn gechipte 2liter diesel nu ook rond de 6 liter en normaal verbruik ik zoiets van een 5.4liter.
Sinds de chipping verbruik ik ook ietske meer dan ervoor, maar dit omdat je automatisch wat sneller gaat in toeren gaan omdat je niet ineens je rijstijl aanpast. En natuurlijk van 110pk naar 183pk dat zal er ook mee te maken hebben.
Maar al bij al heb ik nu 183pk en een verbruik van rond de 6 liter bij gewoon rijden.
Comment