Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Golf VI

Bedankt voor je reactie.
    We rijden al 10 jaar met een vw golf en zijn heel tevreden over de wagen zelf. Geen zware kosten er aan gehad, enkel slijtagekosten. Na een ouderdom van 15 jaar en een recyclagepremie van 1.500 EUR vonden wij het interessant om nu te veranderen. T'is gewoon omdat we tevreden zijn dat we terug ne vw zouden kopen. Audi denken wij is veel hoger van prijs maar we zullen toch eens informeren op salon. Qua 3-deurs of 5-deurs is het voor ons om het even.

Comment

• weet iemand of VW iets extra doet qua korting wanneer het over eenbedrijfswagen gaat?

Comment

• Een garage gaat meestal kijken hoeveel wagens je aankoopt of al aangekocht hebt. Dus als je als bedrijf bv jaarlijks of 2 jaarlijks wagens bij hun aankoopt dan zullen ze idd iets meer doen.
        Als je éénmalig een wagen koopt denk ik persoonlijk niet dat ze extra korting zullen geven. Tenzij je misschien een leasing aangaat en je er binnen x-aantal jaar weer staat voor een nieuwe ofzo.

Maar je kan natuurlijk altijd proberen hé. Je zal dit alleen weten door er na te vragen, want ook elke handelaar handelt op zijn eigen manier?

Comment

• Ik ben de golf6 bluemotion gaan laten uittellen, en kreeg 7,5%
          Ik heb laten tellen als paticulier en als zelfstandige. Als zelfstandig is het enige échte voordeel dat je de auto nu voor 90% kan inbrengen. En nog acties op de packs.

Nu heb ik horen vertellen dat de bluemotion echt niet fijn rijdt? Heel hard en onaangenaam?
          Iemand ervaring hiermee?
          Thx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door golf6BM Bekijk Berichten
            Ik ben de golf6 bluemotion gaan laten uittellen, en kreeg 7,5%
            Ik heb laten tellen als paticulier en als zelfstandige. Als zelfstandig is het enige échte voordeel dat je de auto nu voor 90% kan inbrengen. En nog acties op de packs.

Nu heb ik horen vertellen dat de bluemotion echt niet fijn rijdt? Heel hard en onaangenaam?
            Iemand ervaring hiermee?
            Thx!
            De BM heeft dezelfde ophanging en bandenmaat (voorlopig toch) als mijn Trendline en ik vind die allesbehalve oncomfortabel. VW's zijn nooit de zachtste auto's geweest. Ale je daar naar op zoek bent, kan je beter een Fransoos kopen

Comment

• bluemotion is toch 1,5 cm verlaagd? dus hardere vering, veronderstel ik?

ik ben gisteren gaan kijken voor een highline (zowel gewone als variant) en kreeg bovenop de salonkorting 7% "fleetkorting".

ik vond de verkoper niet echt vriendelijk, en ik wist meer over het model dan hijzelf.

daarom: kent iemand een goeie garage VW/audi in gent?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten

daarom: kent iemand een goeie garage VW/audi in gent?
                Ik was tevreden van de Nam.

Comment

• Normaal gezien 8 % korting op een 1.4tsi highline. Momenteel zou je ook nog gratis de 2 jaar extra garantie krijgen bij aankoop en dat met Pack Business (gratis) en pack Premium (1.500 €).
                  Ik geraak tot nu toe niet onder de 8% korting .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten
                    bluemotion is toch 1,5 cm verlaagd? dus hardere vering, veronderstel ik?
                    De mijne ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severus Bekijk Berichten
                      Normaal gezien 8 % korting op een 1.4tsi highline. Momenteel zou je ook nog gratis de 2 jaar extra garantie krijgen bij aankoop en dat met Pack Business (gratis) en pack Premium (1.500 €).
                      Ik geraak tot nu toe niet onder de 8% korting .
                      pack "premium"? daar heeft de dealer mij gisteren niks van gezegd...

Comment

• pack premium = Leder + Xenon + bandenspanningsmeter voor 1.500 €.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severus Bekijk Berichten
                          pack premium = Leder + Xenon + bandenspanningsmeter voor 1.500 €.
                          is toch enkel op de golf plus? op de site en de reclameboekjes staat dit toch nooit bij de gewone golf
                          BMW 118D E87 M-pack

Comment

• Tsja...staat wel op al mijn offertes die ik gekregen heb hoor...zelfs al op een bestelbon.

Comment

Iemand ervaring hiermee?
                              De vering staat vrij strak maar is zeker niet onaangenaam, ik zou zelfs zeggen dat het een zeer comfortabele wagen is.

Voor zoiets kan je beter een testrit maken, dan af te gaan op 'horen zeggen'.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Garf Bekijk Berichten
                                De vering staat vrij strak maar is zeker niet onaangenaam, ik zou zelfs zeggen dat het een zeer comfortabele wagen is.

Voor zoiets kan je beter een testrit maken, dan af te gaan op 'horen zeggen'.

Ja, dat ben ik zeker van plan. Het probleem is dat ze in de garage geen Golf BM testwagen hebben. Ik mocht een ritje maken met de Golf van de verkoper, maar dat is een Trendline, weet nu niet of daar veel verschil in is qua rijgedrag.
                                Ik heb dat trouwens "horen zeggen" van een opel verkoper, dat is dus geen objectieve mening

Comment

Ja, dat ben ik zeker van plan. Het probleem is dat ze in de garage geen Golf BM testwagen hebben. Ik mocht een ritje maken met de Golf van de verkoper, maar dat is een Trendline, weet nu niet of daar veel verschil in is qua rijgedrag.
                                  Ik heb dat trouwens "horen zeggen" van een opel verkoper, dat is dus geen objectieve mening
                                  Als het een Trendline 119gr is, dan is de ophanging normaal gezien dezelfde. Qua rijgedrag gaat dat niet zoveel verschil uitmaken, volgens mij.

En een Opelverkoper gaat zijn product steeds hoger inschatten, hé

Comment

• Moest er iemand naar het sallon gaan.
                                    Zou leuk zijn als je dan een foto kon posten van de golf bluemotion 99 gr.
                                    Is me nogaltijd nie duidelijk wat deze nu standaard heeft.
                                    Die ene foto in de hoofding op de vw website toont namelijk de 99gr, de blauwe die je overal anders vind is de 104 gr. En volgens enkele sites is de 99gr voorzien van velgen,...
                                    Last edited by ; 12/05/2011, 16:47.

Comment

In april wist een VW verkoper me te zeggen dat de 119gr harder was, ik heb echter nooit een testrit gedaan. Gewone 20tdi van 128gr voor het vrouwtje, en zeer tevreden van.

Comment

• Garagekortingen

Wij hebben reeds naar 3 garages geweest voor offerte Golf Bluemotion
                                        Na een tweede bezoek bij 1ste garage kregen we 7% ipv eerst 5%
                                        De tweede garage blijft bij zijn % na ons 2e bezoek
                                        De derde waar we bij ons 1e bezoek 6% kregen, belde ons om de extra gratis garantie van 2jaar mede te delen en dat hij nog iets aan de prijs zal doen als we voor een 2e maal zullen gaan.

Ik lees hier van 8% dat men krijgt, zijn er garages die nog meer geven in West-Vlaanderen?
                                        Last edited by ; 14/01/2010, 15:51. Reden: toevoeging merk en type golf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Belleke44 Bekijk Berichten
                                          Wij hebben reeds naar 3 garages geweest voor offerte Golf Bluemotion
                                          Na een tweede bezoek bij 1ste garage kregen we 7% ipv eerst 5%
                                          De tweede garage blijft bij zijn % na ons 2e bezoek
                                          De derde waar we bij ons 1e bezoek 6% kregen, belde ons om de extra gratis garantie van 2jaar mede te delen en dat hij nog iets aan de prijs zal doen als we voor een 2e maal zullen gaan.

Ik lees hier van 8% dat men krijgt, zijn er garages die nog meer geven in West-Vlaanderen?
                                          Wij zijn ook aan het uitkijken om een golf bluemotion aan te schaffen. De enige garage waar we geweest zijn was lagrou in Diksmuide. Daar enkel offerte met de salonkortingen en overheidspremie gekregen maar nog niet echt gevraagd naar nog extra korting. Ben je daar al langs geweest? En zo ja, hoeveel korting heb je er gekregen? (mag ook via pm)

Comment

Working...
                                          X