Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iemand dat al weet of de Golf 6 minder lawaai maakt dan de Golf 5 Bluemotion? Ik had ergens gelezen dat dit een van de dingen was waaraan ze gewerkt hebben maar hoor het liever van 'gebruikers' dan van de 'boekskes'

thanks !
    Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
      Iemand dat al weet of de Golf 6 minder lawaai maakt dan de Golf 5 Bluemotion? Ik had ergens gelezen dat dit een van de dingen was waaraan ze gewerkt hebben maar hoor het liever van 'gebruikers' dan van de 'boekskes'

thanks !
      fluisterstil.

Comment

Iemand dat al weet of de Golf 6 minder lawaai maakt dan de Golf 5 Bluemotion? Ik had ergens gelezen dat dit een van de dingen was waaraan ze gewerkt hebben maar hoor het liever van 'gebruikers' dan van de 'boekskes'

thanks !
        Ik heb een tijd geleden met een trendline 1,6 tdi 105 gereden.
        Eerste wat me opviel was dat deze auto zooooooooo stil is binnen.
        Echt fantastisch

Comment

• Ge moet de motor wel starten hé, anders is hij altijd stil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
            Ge moet de motor wel starten hé, anders is hij altijd stil
            Ah, wist ik niet
            Last edited by ; 12/05/2011, 16:47.

Comment

• hahaha

wel goed om te weten, volgens mij heb ik echt gehoorschade van die golfs !! :'(
              Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

hahaha

wel goed om te weten, volgens mij heb ik echt gehoorschade van die golfs !! :'(
                pompverstuivers vervangen door common rail dus inderdaad stillere motoren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten
                  bluemotion is toch 1,5 cm verlaagd? dus hardere vering, veronderstel ik?

ik ben gisteren gaan kijken voor een highline (zowel gewone als variant) en kreeg bovenop de salonkorting 7% "fleetkorting".

ik vond de verkoper niet echt vriendelijk, en ik wist meer over het model dan hijzelf.

daarom: kent iemand een goeie garage VW/audi in gent?
                  De clerck in Gent, nieuwe vaart 101
                  Heel tevreden van
                  2013- Volvo V60 D3 R-Design
                  2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Gisteren per mail een prijsofferte aangevraagd voor de Xenons op mijn Golf 6 + de nieuwe LED achterlichten.

Heb de offerte gevraagd bij mijn VW garage waar ik ga en deze is ACM in mechelen en bij deze ben ik serieus verschoten.

Eerst zeiden ze dat momenteel de software voor mijn gewone golf nog niet compatibel is met de xenons. Dus daar kon ik nog inkomen uiteraard al weet ik niet dat dit wel correct is want ik ken er niet veel van.

Dan kwamen ze met de prijs, voor de Xenons: 2627€ (exclusief stekkers en kabels die eventueel nodig zijn)
                    prijs achterlichten LED: 634€

Dit alles zonder montage want dan komt er per uur 61.74€ bij. En ze hebben +- 12 uur tijd nodig voor de totale 4 lichten te steken.
                    Dus alles tesamen als "Richtprijs" +-4000€ zonder de kabelkes enal...

Ik vind dit persoonlijk nogal vrij duur klinken :p Heeft nog iemand hier ervaringen mee of is dit echt pure afripperij?

Comment

• 4000€ om wat lichten te laten steken

Kunt misschien beter de huidige inruilen en ne nieuwe mét xenons bestellen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                        Kunt misschien beter de huidige inruilen en ne nieuwe mét xenons bestellen?

Prijs is trouwens maar normaal vind ik. Vriend van me werkt bij BMW, heeft al eens de kostprijs van zo'n Xenon unit laten vallen en 't werd mij snel duidelijk dat een klein accident toch rap veel geld kost. Als de lichtblokken geraakt zijn (hoogteregeling, koplampsproeiers, ...), heel die reutemeteut... = $$$$

Comment

Gisteren per mail een prijsofferte aangevraagd voor de Xenons op mijn Golf 6 + de nieuwe LED achterlichten.

Heb de offerte gevraagd bij mijn VW garage waar ik ga en deze is ACM in mechelen en bij deze ben ik serieus verschoten.

Eerst zeiden ze dat momenteel de software voor mijn gewone golf nog niet compatibel is met de xenons. Dus daar kon ik nog inkomen uiteraard al weet ik niet dat dit wel correct is want ik ken er niet veel van.

Dan kwamen ze met de prijs, voor de Xenons: 2627€ (exclusief stekkers en kabels die eventueel nodig zijn)

Dit alles zonder montage want dan komt er per uur 61.74€ bij. En ze hebben +- 12 uur tijd nodig voor de totale 4 lichten te steken.

Ik vind dit persoonlijk nogal vrij duur klinken :p Heeft nog iemand hier ervaringen mee of is dit echt pure afripperij?
                          Pure waanzin. Zou ik zelfs nog niet overwegen.

Comment

• Die LED achterlichten bieden weinig voordeel op gebied van veiligheid denk ik. Enkel de reactietijd van de remlichten zal iets korter zijn. 634 euro lijkt me dus weggegooid geld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                              Die LED achterlichten bieden weinig voordeel op gebied van veiligheid denk ik. Enkel de reactietijd van de remlichten zal iets korter zijn. 634 euro lijkt me dus weggegooid geld
                              Moest alles aan een auto enkel rond veiligheid (mogen) draaien, dan is 60% weggegooid geld volgens jouw redenering denk ik

Comment

Gisteren per mail een prijsofferte aangevraagd voor de Xenons op mijn Golf 6 + de nieuwe LED achterlichten.

Freaky!
                                Ik snap niet dat je er zelf nog maar over denkt dat achteraf te laten inbouwen.
                                Op mijn Bimmer heb ik welgeteld 900 € betaald voor xenons en LED's achter. Af fabriek, dat wel, maar dan nog. Bij VW kom je zelfs dan al op het dubbele van die prijs uit.
                                Van die LED's merk je in feite niet veel tijdens het rijden. Van die xenons wel, maar ik vind het verschil met gewone koplampen in een land als het onze nogal meevallen. Xenons zijn hier eigenlijk helemaal niet nodig.
                                Ik ben tevreden dat die xenons en LED's heb, maar meer dan 1000 € had ik er niet aan gegeven.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Vanmiddag een reflex grijze 2.0TDI 110 pk besteld als nieuwe firmawagen.
                                  Er stond een showroommodel met sound en cool pack dus die is het geworden, er komen wel 18" velgen op de naam ben ik even kwijt ik dacht iets met een Z.
                                  Levering hopelijk zo snel mogelijk
                                  '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                                  '08 S60 2.4D
                                  http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                                  http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk Berichten
                                    Vanmiddag een reflex grijze 2.0TDI 110 pk besteld als nieuwe firmawagen.
                                    Er stond een showroommodel met sound en cool pack dus die is het geworden, er komen wel 18" velgen op de naam ben ik even kwijt ik dacht iets met een Z.
                                    Levering hopelijk zo snel mogelijk
                                    Hopelijk heb je een mooie korting gekregen, want dat type 2.0 is al een tijdje uit de catalogus verdwenen. Goeie keuze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                                      Moest alles aan een auto enkel rond veiligheid (mogen) draaien, dan is 60% weggegooid geld volgens jouw redenering denk ik
                                      Waarom zou je anders LED achterlichten kopen ? Uitzicht is bijna hetzelfde en geen kat die het verschil ziet. Xenon vooraan geeft uiteraard wel een belangrijk veiligheidsvoordeel en is zeker aan te raden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                                        Waarom zou je anders LED achterlichten kopen ? Uitzicht is bijna hetzelfde en geen kat die het verschil ziet. Xenon vooraan geeft uiteraard wel een belangrijk veiligheidsvoordeel en is zeker aan te raden.
                                        waarom led lichte? zo kunt ge ook beginne waarom opties op nen auto en waarom auto's tunen allejaa
                                        dwazen aap

Comment

• Veiligheidsopties zoals ESP , Xenon verlichting en extra airbags achteraan zijn uiteraard altijd aan te bevelen. Ook een eco-tuning waarbij de wagen zuiniger wordt met eventueel verlies van enkele pk lijkt me zeker zijn geld waard.

Comment

Working...
                                          X