Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
    Veiligheidsopties zoals ESP , Xenon verlichting en extra airbags achteraan zijn uiteraard altijd aan te bevelen. Ook een eco-tuning waarbij de wagen zuiniger wordt met eventueel verlies van enkele pk lijkt me zeker zijn geld waard.
    lang leve meer betalen voor minder PK's!

Comment

Veiligheidsopties zoals ESP , Xenon verlichting en extra airbags achteraan zijn uiteraard altijd aan te bevelen. Ook een eco-tuning waarbij de wagen zuiniger wordt met eventueel verlies van enkele pk lijkt me zeker zijn geld waard.
      Rijd jij rond met een A3 met half afgeplakte grill?
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Van de 105 pk gebruik ik er waarschijnlijk hoogstens maar 60 denk ik.Dus ik zou die niet missen in ruil voor extra zuinigheid.

Comment

Van de 105 pk gebruik ik er waarschijnlijk hoogstens maar 60 denk ik.Dus ik zou die niet missen in ruil voor extra zuinigheid.
          Het koppelverlies daarentegen...

Comment

• Vraagje waar ik niet direct een antwoord op vindt. Je hebt de mogelijkheid om de optie "dynamische voormistlichten" te nemen. Wat wordt hier onder verstaan? Dat deze werken als bochtverlichting, rechts afslaan rechtse mistlicht aan en omgekeerd? Of heb je daarvoor dan ook nog het zicht -en lichtpakket nodig?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
              waarom led lichte? zo kunt ge ook beginne waarom opties op nen auto en waarom auto's tunen allejaa
              dwazen aap

Comment

• Voila, mijn Golf Vi 1.4 tsi Highline United Grijs - 160 pk'tjes is besteld

Levering einde maart.

Pack Business
                Pack Premium
                Licht en zichtmodule
                ESP
                Alarm

Nu nog wachten op de levering!

Op het autosalon naar de nieuwe astra gaan kijken maar deze kon me echt wel niet bekoren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfred_ Bekijk Berichten
                  Vraagje waar ik niet direct een antwoord op vindt. Je hebt de mogelijkheid om de optie "dynamische voormistlichten" te nemen. Wat wordt hier onder verstaan? Dat deze werken als bochtverlichting, rechts afslaan rechtse mistlicht aan en omgekeerd? Of heb je daarvoor dan ook nog het zicht -en lichtpakket nodig?
                  Goeie vraag, ik heb dit systeem ook. Ik heb indertijd dat licht en zichtpakket gekocht, en vroeg mij idd tijdje geleden af waarom mijn mistlichten links en rechts aansprongen in een bocht of als ik mijn pinkers gebruikte... nu weet ik dus ook waarom. Ikzelf vind het eerder irritant dan handig. bij mij werkt het systeem ook als het niet mistig is. en bij mijn weten waren mistlampen dan in principe verboden. Dus het is in mijn ogen een raar of niet fijn afgesteld systeem.
                  Maar ik denk dat als je de optie dynamische voorlichten kan nemen, je geen licht en zichtpakket nodig hebt. Maar als je bv licht en zichtpakket neemt die optie er dus ineens mee inzit.?

En de rede dat ik LEDlichten wil is omdat ze zuiniger zijn en mooier dan de standaardlichten, de rede dat ik Xenonlampen zou willen is omdat die van VW superknap zijn, het bi-xenon is en omdat dat op de baan zen meerwaarde bied.
                  Wat ferdinand daar van vind dat laat mij koud aangezien IK er mee moet rondrijden en niet gij? Meer als rede genoeg denk ik. Vandaar dat het ook opties zijn en je als mens zelf mag kiezen waar je je geld insteekt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                    Het koppelverlies daarentegen...
                    Mja voor een koppel te zijn moette me 2 zijn en ik peis ni da ferdinand rap aan 2 zal geraken Dus veel verlies zal hij ni maken é .... misschien gezichtsverlies??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfred_ Bekijk Berichten
                      Vraagje waar ik niet direct een antwoord op vindt. Je hebt de mogelijkheid om de optie "dynamische voormistlichten" te nemen. Wat wordt hier onder verstaan? Dat deze werken als bochtverlichting, rechts afslaan rechtse mistlicht aan en omgekeerd? Of heb je daarvoor dan ook nog het zicht -en lichtpakket nodig?
                      Blijkbaar zijn er weinigen die dit exact weten. Vandaag navraag gedaan bij de dealer, en dit zou volledig losstaan van het zicht en lichtpakket. Bochtenverlichting zou dus altijd aanwezig zijn als je de voormistlichten neemt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                        Gisteren per mail een prijsofferte aangevraagd voor de Xenons op mijn Golf 6 + de nieuwe LED achterlichten.

Heb de offerte gevraagd bij mijn VW garage waar ik ga en deze is ACM in mechelen en bij deze ben ik serieus verschoten.

Eerst zeiden ze dat momenteel de software voor mijn gewone golf nog niet compatibel is met de xenons. Dus daar kon ik nog inkomen uiteraard al weet ik niet dat dit wel correct is want ik ken er niet veel van.

Dan kwamen ze met de prijs, voor de Xenons: 2627€ (exclusief stekkers en kabels die eventueel nodig zijn)
                        prijs achterlichten LED: 634€

Dit alles zonder montage want dan komt er per uur 61.74€ bij. En ze hebben +- 12 uur tijd nodig voor de totale 4 lichten te steken.
                        Dus alles tesamen als "Richtprijs" +-4000€ zonder de kabelkes enal...

Ik vind dit persoonlijk nogal vrij duur klinken :p Heeft nog iemand hier ervaringen mee of is dit echt pure afripperij?
                        HAHA, i laugh in your face!!!

Paar maanden geleden nog zitten strijden dat xenon achteraf wel kon geplaatst worden enz, dikke zeverij. Hier staat ge dan met u zielige rekening!

Hier is nu nogmaals het bewijs geleverd dat gij NIX van auto's afkent. Veel blabla maar allemaal dikke zeverij dat gij verkoopt!

Voor diegene die geintresseerd zijn, het begint op pagina 63 van dit topic.
                        BMW 118D E87 M-pack

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk Berichten

Paar maanden geleden nog zitten strijden dat xenon achteraf wel kon geplaatst worden enz, dikke zeverij. Hier staat ge dan met u zielige rekening!

Hier is nu nogmaals het bewijs geleverd dat gij NIX van auto's afkent. Veel blabla maar allemaal dikke zeverij dat gij verkoopt!

dude, chill

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten
                            dude, chill
                            Aight
                            BMW 118D E87 M-pack

Comment

Aight
                              fo sho

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lander25 Bekijk Berichten
                                dit had je beter niet gedaan, ik heb ook een bluemotion in bestelling sinds mei, ze hadde me ook voorgesteld om de gewone 1.6 te nemen wegens vertragingen.
                                Vorige week kreeg ik het goede nieuws dat de bluemotion toch in september geleverd wordt, normaal deze week. Ben ik blij dat ik niet verandert heb.
                                Toen ik mijn VW Golf ging bestellen, was het de bedoeling dat ik een Bluemotion zou krijgen. Had ik mijn bestelling destijds niet laten aanpassen, dan had ik nu nóg 'maar' met een Bluemotion TECHNOLOGY rondgereden ...

Comment

Amai , beleefde mensen hier

Comment

Comment

• weet er eigenlijk iemand hoe dat zit met die bluemotion kwa uitvoering.

In NL, DE etc heeft die donkere achterlichten en 15inch velgen.
                                      Maar op de BE site kunnen we nog steeds vinden dat deze verschrikkelijke schijven heeft zoals de vorige 104gr versie. Ik zou graag eens de echte uitrusting zien van de 99gr versie. Of is deze dan toch identiek aan de 104gr versie.

Ze plaatsen ook een foto op de site met vermelding "99gr bleumotion". Deze heeft wel velgen en de r-line voorbumper.

Iemand?

Comment

is idd een goeie!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MoonDust Bekijk Berichten
                                          weet er eigenlijk iemand hoe dat zit met die bluemotion kwa uitvoering.

In NL, DE etc heeft die donkere achterlichten en 15inch velgen.
                                          Maar op de BE site kunnen we nog steeds vinden dat deze verschrikkelijke schijven heeft zoals de vorige 104gr versie. Ik zou graag eens de echte uitrusting zien van de 99gr versie. Of is deze dan toch identiek aan de 104gr versie.

Ze plaatsen ook een foto op de site met vermelding "99gr bleumotion". Deze heeft wel velgen en de r-line voorbumper.

Iemand?
                                          Als je de sportieve wieldeksels niet mooi vindt dan kan je die gemakkelijk vervangen door exemplaren van een ouder model Golf. Deze zijn volop te koop op internet voor zachte prijzen. Zeer handig in gebruik en om te reinigen.

Comment

Working...
                                          X