Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• automatisch parkeersysteem

sinds de presentatie van de Golf VI zie ik er praktisch geen op straat die uitgerust is met dat nieuw systeem
    iemand ervaring ermee ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
      sinds de presentatie van de Golf VI zie ik er praktisch geen op straat die uitgerust is met dat nieuw systeem
      iemand ervaring ermee ?
      Zie je dat dan zo duidelijk aan de wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk Berichten
        Indd het gaat. Tfeit is dat ge mij bijna zot verklaarde en nu gaat ge der zelf 4000€ aan uitgeven, geef toe, niet echt logisch toch?
        Wat ik denk is dat gij dringend moet leren lezen, ik post het hier net dat ik zeer veel interesse had in deze "opties" maar dat het net in mijn ogen zo duur is voor enkel maar wat lichten.

Uw reactie daarop is gewoon niet normaal. Ge zegt dat ik niets van auto's ken en dat dat precies een strafbaar feit is? wel ik ken idd weinig van auto's maar ik heb wel zoals iedereen een smaak en een mening. En deze probeer ik te delen. niet meer en niet minder dan dat.

Die persoon van de garage zei dat ik niet de enige was die achter die lichten gevraagd heeft, dus zo zot zal ik dan nog wel niet zijn é. En hij raadde mij aan te wachten tot het standaard mogelijk is om op een gewone Golf 6 deze lichten achteraf te plaatsen en dan zou het al goedkoper worden. Goedkoop zelf is nog een ander ding maar dat zien we dan wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
          Zie je dat dan zo duidelijk aan de wagen
          uiteraard, ze hebben dan dikkere sensoren op zij van de voorbumper
          aan de weinige antwoorden zie ik dat de meeste dat links hebben laten liggen

Comment

• Eerlijk gezegd heb ik dat nog niet gezien.

Comment

• Heb deze website al even in de kijk en het is een leuk forum en vooral deze topic

Heb op 25 januari 2010 een nieuwe vw golf VI besteld

2.0 136pk
              5 deurs
              Deep black
              Higline versie
              zonder model en motor aanduiding
              Pack premium:
              --Truffel Leder
              --Verwarmde zetels
              --Xenon Lichten
              Sportpack :
              --18" vancouver velgen
              --Sportophanging
              --Getind ruiten van achter
              Pack city:
              --Parkeersensoren
              --inklapbare spiegels
              --automatische lichten
              -- en zo verder ........
              Pack business:
              --metaalkleur
              --Climatronic
              --RNS310
              --Multifunctionele leder stuur
              De RNS310 wil ik vervangen door RNS510
              ESP

4 Jaar garantie " 2 jaar+2jaar gratis erbij"
              Het eerste onderhoud ook gratis erbij !
              en de tijdelijk reserve wiel 18" voor 58 euro, dat is geen geld

Ze hebben me verteld dat het eind maart zal zijn, maar geloof er niet echt iets van

Heeft er iemand enkele foto's van een deep black met truffel leder ?

Grtjs
              Last edited by ; 08/02/2010, 17:46.

Comment

• Mooie optie lijst gaat zeker en vast een prachtige wagen zijn

Comment

• 25 jan besteld en eind maart zou je hem hebben.
                  Is het vroeger, zoveel te beter e.

Ik vraag me trouwens af. Blijkbaar kan je de bluemotion niet bestellen zonder de motor aanduiding. dus die 'golf tdi' staat dan op de kap achteraan. Niet dat dit erg is.
                  Of staat er std niets op de bluemotion.
                  Last edited by ; 12/05/2011, 16:45.

Comment

• Heb mijne blue motion besteld op 18 december en zou geleverd worden in februari. Kan niet zonder motor en type aanduiding worden besteld. Heeft niet de uitrusting zoals nederland en duitsland,dus zonder spoilerkit en andere achterlichten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
                      Heb mijne blue motion besteld op 18 december en zou geleverd worden in februari. Kan niet zonder motor en type aanduiding worden besteld. Heeft niet de uitrusting zoals nederland en duitsland,dus zonder spoilerkit en andere achterlichten.
                      Aangezien de mijn voor kerst getekend is zou deze dus ook best wel wat vroeger kunnen zijn dan eind maart. Vraag me af hoe ze dan aan de 99gr komen zonder die extra aerodyn. aanpassingen. Wel jammer dat we in Belgie even veel of meer moeten betalen voor een mindere uitrusting. Wel liever zwarte zetels dan die blauwe in DE en NL.

Wat heb je van uitrusting genomen en kleur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MoonDust Bekijk Berichten
                        Aangezien de mijn voor kerst getekend is zou deze dus ook best wel wat vroeger kunnen zijn dan eind maart. Vraag me af hoe ze dan aan de 99gr komen zonder die extra aerodyn. aanpassingen. Wel jammer dat we in Belgie even veel of meer moeten betalen voor een mindere uitrusting. Wel liever zwarte zetels dan die blauwe in DE en NL.

Wat heb je van uitrusting genomen en kleur?
                        Blue graphiet met alle opties die ik kon bijnemen Alleen nog op zoek naar een velgje van BBS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
                          Blue graphiet met alle opties die ik kon bijnemen Alleen nog op zoek naar een velgje van BBS
                          En bij de bluemotion is die lijst jammer genoeg niet zo lang.
                          Geen lichtmodule, geen regensensor etc. Zelf geen alu velgen.
                          Wat ik ook wel jammer vin. De velgen die NL en DE std zitten op de bluemotion vinnek toch veel mooier dan de schijven in Belgie.
                          Last edited by ; 12/05/2011, 16:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H&J Bekijk Berichten
                            Heb deze website al even in de kijk en het is een leuk forum en vooral deze topic

Heb op 25 januari 2010 een nieuwe vw golf VI besteld

2.0 136pk
                            5 deurs
                            Deep black
                            Higline versie
                            Pack premium:
                            --Truffel Leder
                            --Verwarmde zetels
                            --Xenon Lichten
                            Sportpack :
                            --18" vancouver velgen
                            --Sportophanging
                            --Getind ruiten van achter
                            Pack city:
                            --Parkeersensoren
                            --inklapbare spiegels
                            --automatische lichten
                            -- en zo verder ........
                            Pack business:
                            --metaalkleur
                            --Climatronic
                            --RNS310
                            --Multifunctionele leder stuur
                            De RNS310 wil ik vervangen door RNS510
                            ESP

4 Jaar garantie " 2 jaar+2jaar gratis erbij"
                            Het eerste onderhoud ook gratis erbij !
                            en de tijdelijk reserve wiel 18" voor 58 euro, dat is geen geld

Ze hebben me verteld dat het eind maart zal zijn, maar geloof er niet echt iets van

Heeft er iemand enkele foto's van een deep black met truffel leder ?

Grtjs
                            Vrij complete golf VI dus Ik verlang al naar de pics!

Comment

• Twee weken geleden ook een Bluemotion besteld. Wordt tweede wagen hier dus zeker voldoende.

Extra opties:
                              - Pack Business: Metaalkleur, Electronische Clima en Navi RNS 310
                              - Pack Urban: Sensoren voor en achter, cruise control, bandenspanningscontrole
                              - Armsteun vooraan
                              - Electrisch ruiten achter
                              - Leder multifunctiestuur
                              - Lendesteun zetels vooraan
                              - Mistlichten
                              - Verdonkerde ruiten

Nu aan het zoeken naar een deftige velg, waarschijnlijk 18" Vancourver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk Berichten
                                Twee weken geleden ook een Bluemotion besteld. Wordt tweede wagen hier dus zeker voldoende.

Extra opties:
                                - Pack Business: Metaalkleur, Electronische Clima en Navi RNS 310
                                - Pack Urban: Sensoren voor en achter, cruise control, bandenspanningscontrole
                                - Armsteun vooraan
                                - Electrisch ruiten achter
                                - Leder multifunctiestuur
                                - Lendesteun zetels vooraan
                                - Mistlichten
                                - Verdonkerde ruiten

Nu aan het zoeken naar een deftige velg, waarschijnlijk 18" Vancourver.
                                mooie config. Ook zowat alles wat je kan nemen op een bluemotion
                                Wanneer zou die geleverd worden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MoonDust Bekijk Berichten
                                  mooie config. Ook zowat alles wat je kan nemen op een bluemotion
                                  Wanneer zou die geleverd worden?
                                  Meer kon er niet op denk ik Levering voorzien voor april momenteel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk Berichten
                                    Vrij complete golf VI dus Ik verlang al naar de pics!
                                    Ik verlang naar de wagen

Comment

• Kunnen jullie eens vermelden hoeveel % korting jullie bij welke dealer krijgen op een Golf Blue Motion zodat ik hem bij de goedkoopste dealer kan aankopen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                                        Kunnen jullie eens vermelden hoeveel % korting jullie bij welke dealer krijgen op een Golf Blue Motion zodat ik hem bij de goedkoopste dealer kan aankopen ?
                                        ferdinand, ik denk dat jij beter gaat kijken voor een nieuwe polo bluemotion. die stoot namelijk slechts een 87tal gram CO2 uit: nog economischer en ecologischer dus!

verder heeft de nieuwe polo ook alle veiligheidsopties aan boord die je je maar kunt inbeelden. Dé perfecte wagen voor jou dus!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                                          Kunnen jullie eens vermelden hoeveel % korting jullie bij welke dealer krijgen op een Golf Blue Motion zodat ik hem bij de goedkoopste dealer kan aankopen ?
                                          Vind niet dat je enkel naar de goedkoopste mag kijken,ook rekening houden met klantvriendelijkheid en goed onderhoud etc..

Zoals hierboven vermeld,polo blue motion rijdt ook super zenne,heb al een 4 tal weken een 1,6 tdi blue motion en moet zeggen, superauto voor zijn prijs, zeer goede afwerking,zeer stil werkende motor en nog eens superzuinig en van ruimte kom je ook goed aan je trekken, maw een zeer goede koop zou ik zeggen.

Comment

Working...
                                          X