Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Zeno2 Bekijk Berichten
    ja, sinds midden vorig jaar denk ik.
    Klopt, de 110pk versie van de 2.0 was een overgangsmotor in afwachting van de nieuwe 1.6.

Persoonlijk was ik in den beginne een beetje teleurgesteld in de motor van mijn Golfje. Ondertussen staan er 10.000km op de teller en is het luie er een beetje vanaf. Okee, je moet nog steeds niet - zoals ze in Autogids steevast doen - van 40 km/h in 5de hernemen, maar tussen 1.500 en 2.500 t/min wil hij best vooruit

Toch kijk ik al uit naar mijn volgende Golfje, maar zo ben ik nu eenmaal

Comment

• Ik vind het wel jammer dat ze daar geen 6 bak met betere spreiding insteken
      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichten
        Bij heinz gaat ie ook van 110pk naar 180 pk of dit goed is voor de koppeling, versnellingsbak en dergelijke dat weet ik niet
        Tot nu toe nog GEEN last van gehad en zit toch al aan bijna 13.000km's op de teller.

De Diesel maakt naar mijn gevoel en gehoor zeer weinig geluid. Maar net genoeg om op motorgeluid te rijden soms. Door de speciale beglazing vooraan heb je ook totaal geen overlast van het motorgeluid wat wel zalig is.

Comment

• Ik ben trouwens nooit fan geweest van die 1.4 en 1.6 diesels. De beste en sterkste diesels zijn in mijn ogen nog steeds de 1.9 en 2.0 liters.

Meerdere garagisten die ik ken hebben mij verteld van altijd voor een minimum 1.9 of 2.0 te gaan.

Heb dit 1 keer niet gedaan met mijn Volvo V50 dat was een 1.6 en had niets dan motorproblemen. Zal misschien toeval zijn, maar het was wel realiteit.

Er zullen uitzonderingen zijn, dat is altijd zo. Er zullen goede 1.4 en 1.6 motors gemaakt worden, dat is logisch, maar ik blijf toch de mening volgen van mijn vrienden die me dit vertemd hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
            Ik ben trouwens nooit fan geweest van die 1.4 en 1.6 diesels. De beste en sterkste diesels zijn in mijn ogen nog steeds de 1.9 en 2.0 liters.

Meerdere garagisten die ik ken hebben mij verteld van altijd voor een minimum 1.9 of 2.0 te gaan.

Heb dit 1 keer niet gedaan met mijn Volvo V50 dat was een 1.6 en had niets dan motorproblemen. Zal misschien toeval zijn, maar het was wel realiteit.

Er zullen uitzonderingen zijn, dat is altijd zo. Er zullen goede 1.4 en 1.6 motors gemaakt worden, dat is logisch, maar ik blijf toch de mening volgen van mijn vrienden die me dit vertemd hebben.
            Die garagisten weten niet waar ze het over hebben En als je vrienden in het kanaal springen, ga je hen dan achterna ?

Omdat ik zo lang op mijn 1.6 moest wachten, heb ik even getwijfeld om een tweeliter te kopen. Uiteindelijk ben ik best blij dat ik geduldig ben geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
              Mijn E46 320Cd was opmerkelijk véél stiller dan een VW equivalent toen..
              Je vergelijkt uw E46 met een golf V, dat is niet moeilijk !

Ik heb ook pas een bmw E46 d gehad met 150 pk, sorry maar deze maakte meer lawaai en had nog maar 75000km !

Comment

• Heeft er al iemand in zijn VW RNS 310 al een andere kaart gebruikt van bv 8 of 16gb ? Werkt dit ? Of is het enkel mogelijk met 2 of 4 gb ?

Mercie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichten
                  Heeft hier iemand al met de R-line gereden?
                  Mijn Golf R-line ben ik vandaag gaan ophalen.
                  Getinte ruiten achteraan
                  2liter 140pk 4-Motion

Gewoonweg prachtig...

Comment

• Heb deze week een nieuwe uitlaat laten steken. Links en rechts een pijp uit inox met diameter 10. Motor is een 1.6L BM. Had eerst een GTI diffusor besteld maar deze paste niet. Dan maar zelf een ronding uitgesneden.
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Heeft u veel minderverbruik en minder motorlawaai met deze speciale uitlaat? Als dit niet het geval is dan begrijp ik niet goed waarom je deze reeds zo snelt laat vervangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duckx Bekijk Berichten
                        Mijn Golf R-line ben ik vandaag gaan ophalen.
                        Getinte ruiten achteraan
                        2liter 140pk 4-Motion

Gewoonweg prachtig...
                        foto !!!

Comment

• Ik ben aan het overwegen om een Golf VI te kopen. Maar ik lig constant te twijfelen over de kleuren. Momenteel krijgt mijn voorkeur: R-Line exterieur in Graphietblauw met Vienna Truffel leder. Langs de andere kant twijfel ik over R-Line exterieur in Reflex zilver met donker interieur....
                          Wie foto's heeft van bovenstaande kleuren zou me helpen door die hier te posten aub.
                          Ik zie ook weinig foto's van de nieuwe Golfkes van forumleden.

Alvast bedankt
                          Te Koop: Mercedes C220 W205 Avantgarde

Comment

• Heeft er ook al iemand het Dynaudio systeem in zijn Golf? Wat vinden jullie van de prijs/kwaliteit van dit systeem?

Nogmaals bedankt....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Silver Lightning Bekijk Berichten
                              Ik ben aan het overwegen om een Golf VI te kopen. Maar ik lig constant te twijfelen over de kleuren. Momenteel krijgt mijn voorkeur: R-Line exterieur in Graphietblauw met Vienna Truffel leder. Langs de andere kant twijfel ik over R-Line exterieur in Reflex zilver met donker interieur....
                              Wie foto's heeft van bovenstaande kleuren zou me helpen door die hier te posten aub.
                              Ik zie ook weinig foto's van de nieuwe Golfkes van forumleden.

Alvast bedankt
                              Ik heb enkele foto's gevonden hoe dat de mijne eruit zal zien half april

Comment

• thx!

Dat truffel leder geeft wel meer uitstraling vind ik.
                                Dat blijft dus mijn eerste keuze.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Silver Lightning Bekijk Berichten
                                  thx!

Dat truffel leder geeft wel meer uitstraling vind ik.
                                  Dat blijft dus mijn eerste keuze.
                                  Inderdaad, ik was eerst ook aan het twijfelen, maar heb toch voor truffel gekozen, het is mooi en kom je niet vaak tegen!

Succes verder met de keuze van uw wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                                    Heeft u veel minderverbruik en minder motorlawaai met deze speciale uitlaat? Als dit niet het geval is dan begrijp ik niet goed waarom je deze reeds zo snelt laat vervangen.
                                    De auto is veel mooier met 2 uitlaten. En het is alleen het achterste stuk dat vervangen is.

Comment

• 13 maart ga ik naar Skytune, horen wat ze kunnen doen aan mijn uitlaat. Ik zou graag ook één links en rechts hebben, of een dubbele centraal. Ik ga dan horen wat mogelijk is en wat hij zou doen

Ook ga ik bij Deca nieuw interieur laten doen in leder, mijn idee is wit leder met paarse stiksels (rsca fans) :p Maar ga het eerst eens laten photoshoppen om te kijken of dat haalbaar en mooi is.

Heb zelf een zwarte wagen en dat Truffel leder is ook een optie voor mij want dit vind ik ook mooi. en Aftermarket een stuk goedkoper ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                                        13 maart ga ik naar Skytune, horen wat ze kunnen doen aan mijn uitlaat. Ik zou graag ook één links en rechts hebben, of een dubbele centraal. Ik ga dan horen wat mogelijk is en wat hij zou doen

Ook ga ik bij Deca nieuw interieur laten doen in leder, mijn idee is wit leder met paarse stiksels (rsca fans) :p Maar ga het eerst eens laten photoshoppen om te kijken of dat haalbaar en mooi is.

Heb zelf een zwarte wagen en dat Truffel leder is ook een optie voor mij want dit vind ik ook mooi. en Aftermarket een stuk goedkoper ook.
                                        Het leder en bi-xenon hebben me 1450 euro gekost! was een promotie

Comment

• Ik kon nog geen Xenon nemen als ik mijn auto heb besteld, heb er nu aftermarket naar gevraagd bij mijn garage, maar ACM vraagt 4000€ Dit is me net iets te veel voor VW-xenons :p
                                          In een pack van dat bedrag zou ik het ook zeker genomen hebben, een spijtige zaak dus.

Comment

Working...
                                          X