Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op dit moment heb 'k er geen gedacht van.
    Moest ik de juiste motorcode hebben, had het "rond" de 1200€ geweest volgens de dealer.
    Maar zoals ik al zei, de juiste prijs weet ik niet.

Comment

• @ducx: da ziet er echt goed uit! die velgen zijn zeer knap op de wagen imho!

en knap dat afgeplat stuurtje

Comment

• knappe velg,al vind ik het zelf iets te klein

Comment

• Vind ik zelf dus ook !
          Ik had eerst gevraagd voor de 18" van R-line, maar die is enkel te verkrijgen op de Passat. Ik dacht dat dit niet uitmaakte, en dat ik de 18" wel kon krijgen, misschien in optie, maar de dealer heeft me een negatief antwoord gegeven... Spijtig.

Comment

• Ben zelf nog aan het twijfelen,wil me van de week velgen gaan kopen,maar geraak er niet uit van keuze bbs a6, rs 6 of bbs lm

Comment

• Devildriver,

RS 6 als in de velgen van de Audi RS 6?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duckx Bekijk Berichten
                Devildriver,

RS 6 als in de velgen van de Audi RS 6?
                http://www.audiblog.nl/wp-content/au...g-titanium.jpg
                neenee, de oude rs6 velg,heb ik op mijn golf v ook gehad

Comment

• Als je toch houdt van 5-spaaks velgen, waarom niet gaan voor de standaard GOLF VI velg (te gebruiken voor wintervelg) en als extra de TOPAZ 18"?

Comment

Als je toch houdt van 5-spaaks velgen, waarom niet gaan voor de standaard GOLF VI velg (te gebruiken voor wintervelg) en als extra de TOPAZ 18"?
                    http://www.shop.vw.be/article.aspx?a...atId=1517.1546
                    Bij een blue motion kon je geen velgen bijkopen, en de topaz is zeer knap,maar heb je al eens gekeken hoeveel dat kost. Vind ik wel wat overdreven van prijs.

Comment

• @ duckx: Knappe auto met die R-Line kit...
                      Te Koop: Mercedes C220 W205 Avantgarde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
                        Bij een blue motion kon je geen velgen bijkopen, en de topaz is zeer knap,maar heb je al eens gekeken hoeveel dat kost. Vind ik wel wat overdreven van prijs.
                        Wat is het verschil met de 104gr kwa uiterlijk?
                        Last edited by ; 12/05/2011, 16:40.

Comment

• @silver Lightning: Heb jij jouw wagen al besteld?
                          Zoja, wat is 't uiteindelijk geworden? Ook een R-line? Welke kleur? Opties?

Comment

• Ja, de wagen is reeds besteld.

1.4l TSI 160pk 5 deurs in Graphietblauw met Truffel leder. Het R-line pakket met de 18" velgen is er ook bij.
                            Binnen 1 à 2 weken weet ik een productiedatum. Voorlopig staat de levering op juni.

Comment

• Mah!

Zalige wagen! Heb jij dan toch de 18" velgen kunnen krijgen? Mij hebben ze specifiek gezegd at het niet mogelijk was!

Proficiat met de aankoop! Maar ik kan u verzekeren, wachten duurt zoooooo lang . Ik heb zelfs de laatste dagen niet goed meer kunnen slapen!

Als hij binnenkomt, foto's!!!!

Comment

Mah!

Zalige wagen! Heb jij dan toch de 18" velgen kunnen krijgen? Mij hebben ze specifiek gezegd at het niet mogelijk was!

Proficiat met de aankoop! Maar ik kan u verzekeren, wachten duurt zoooooo lang . Ik heb zelfs de laatste dagen niet goed meer kunnen slapen!

Als hij binnenkomt, foto's!!!!
                                Thx! Ja, 4 maanden wachten is idd wel lang. Als je het R-line pakket neemt, kun je ook die 18" velgen als optie nemen. Die staan er nu reeds bij op de carconfigurator.

Foto's zullen zeker volgen.

Comment

• Hallo, ik wou even het volgende zeggen...Ik ben voor een offerte naar de dealer geweest en ik had graag het R-line pakket voor exterieur en interieur gehad. Iknde brochure van R-line staat dat dit mogelijk is met leder maar in de configurator kan men het interieur pack enkel pakken met stof. Dit is wel spijtig want ik zou graag het premium pack ook nemen (leder-xenon-bandendrukcontrole) maar dit gaat dus blijkbaar niet terwijl het wel in de brochure stond. Bij de dealer zei men uiteindelijk dat het niet ging maar je zag duidelijk dat de verkoper het eigenlijk niet wist. Dus heb ik een mail gestuurd naar D'ieteren en die zei mij (na lang wachten) dat het wél kon in combinatie met leder. Begrijpen wie begrijpen kan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi TT-boy Bekijk Berichten
                                    Hallo, ik wou even het volgende zeggen...Ik ben voor een offerte naar de dealer geweest en ik had graag het R-line pakket voor exterieur en interieur gehad. Iknde brochure van R-line staat dat dit mogelijk is met leder maar in de configurator kan men het interieur pack enkel pakken met stof. Dit is wel spijtig want ik zou graag het premium pack ook nemen (leder-xenon-bandendrukcontrole) maar dit gaat dus blijkbaar niet terwijl het wel in de brochure stond. Bij de dealer zei men uiteindelijk dat het niet ging maar je zag duidelijk dat de verkoper het eigenlijk niet wist. Dus heb ik een mail gestuurd naar D'ieteren en die zei mij (na lang wachten) dat het wél kon in combinatie met leder. Begrijpen wie begrijpen kan...
                                    Bij de interieurkleuren kan je wel het R-Line pakket plus selecteren met het zwarte vienna leder. Onder het vakje van het Vienna Truffel leder.
                                    Maar dan kan je wel het premiumpakket niet nemen. Dan moet je dus het R-Line pakket betalen, plus de volledige prijs van een leder interieur. Ik wou dit ook eerst doen, maar ik vond dit véél te duur.
                                    Als je enkel het R-Line pakket exterieur neemt, en je neemt bv het leder Vienna dan kun je wel het Premiumpakket nemen. Dit is veel voordeliger, want je betaald dan maar 1500 euro voor een leder interieur en xenonkoplampen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Silver Lightning Bekijk Berichten
                                      Bij de interieurkleuren kan je wel het R-Line pakket plus selecteren met het zwarte vienna leder. Onder het vakje van het Vienna Truffel leder.
                                      Maar dan kan je wel het premiumpakket niet nemen. Dan moet je dus het R-Line pakket betalen, plus de volledige prijs van een leder interieur. Ik wou dit ook eerst doen, maar ik vond dit véél te duur.
                                      Als je enkel het R-Line pakket exterieur neemt, en je neemt bv het leder Vienna dan kun je wel het Premiumpakket nemen. Dit is veel voordeliger, want je betaald dan maar 1500 euro voor een leder interieur en xenonkoplampen.
                                      Ah ja, nu zie ik het ook. Wel spijtig van het leuke stuur en zo maar dat is inderdaad wel fors duurder. thanks!

Comment

• Hier is precies geen leven meer ?

Comment

• Voila net bestelling gedaan bij Skytune Maldegem.

24 April word mijn nieuwe uitlaat gestoken voor de Golf 6.

Comment

Working...
                                          X