Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI
Collapse
X
-
Wel ze gaan flenzen zetten voor en achter de einddemper alsook op het nieuwe buizensysteem zodat alles demonteerbaar word achteraf.
Helft van het systeem met laatste grote knalpot word weggehaald, er komt geen nieuwe knalpot in de plaats, dus rechtstreekse uitlaten als het ware.
Zowel links als rechts. Alles uit inox + eindsierstukken links en rechts. Die ga ik op de moment van plaatsing zelf kiezen daar. Gaat veel beter als het oude systeem weg is door ze er ff onder te houden en te zien...
Foto's enz volgen na 24 april.
Ook beslist is dat er 4 eibachveertjes besteld zullen worden, de Pro-line versie (zwarte) voor 3cm te verlagen ipv mijn standaard sportverlaging van VW van 1.5cm. Datum nog onbekend...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenNog een Jonny erbij op de weg :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenNog een Jonny erbij op de weg :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Silver Lightning Bekijk BerichtenDe mijne is besteld op 27/02 en heeft week 14 (eerste week van april) als productiedatum gekregen. Dit zou dus een week of 4 vroeger zijn dan verwacht.
ik zit met de RCD 510, dus zonder gps. Dat zou er wel iets mee te maken hebben zeker?
Comment
-
Bij de bestelling van mijn auto heb geen extra alarm genomen, heb er eigenlijk wel spijt van
Bestaat er geen alarm die je kunt bij plaatsen met sensoren, maar die je kunt activeren met uw standaard autosleutel, zonder dat je nog een extra kastje bij je sleutels moet hangen ?
Mercie
Comment
-
Comment
-
Mijn vriendin mag in september een firmawagen bestellen. Haar bedrag dat ze gekregen heeft is 18000€. Haar bedrijf heeft goede contracten met VW - Audi en BMW. Aangezien ge voor 18000€ niveel van de laatste 2 ebt zou ik voor VW Golf Bluemotion willen gaan.
Hebben Firmawagens recht op die 15% korting? Haar fleetkorting die ze krijgen is normaal ook nog eens 2600€ ongeveer. (kun je dan nog extra korting vragen of is dat echt de max?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk BerichtenMijn vriendin mag in september een firmawagen bestellen. Haar bedrag dat ze gekregen heeft is 18000€. Haar bedrijf heeft goede contracten met VW - Audi en BMW. Aangezien ge voor 18000€ niveel van de laatste 2 ebt zou ik voor VW Golf Bluemotion willen gaan.
Hebben Firmawagens recht op die 15% korting? Haar fleetkorting die ze krijgen is normaal ook nog eens 2600€ ongeveer. (kun je dan nog extra korting vragen of is dat echt de max?)
15% is enkel particulier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk BerichtenEen maand vertraging... Levering nu voorzien half mei.
Comment
-
Golf 6 TSI 1.2 105 pk besteld
Ik heb verleden week men Schaduwblauw (P6) Golf 6 Highline 1.2 TSI besteld.Is al de langste week van men leven geweest
En heeft de volgende opties:
Tankkaart 500 (Geen uitleg nodig)
Pack Business (-1434 euro korting dus waarom niet )
Pack Premium (Leder en Xenon voor 1500eur! Leder is dus gratis want xenon kost al bijna 1500 )
Pack "R-line Exterior (Voor de looks want standaard is wa saai )
Pack City (Opties opties en nog eens VEEL opties )
ESP (Voor het johnny bochtenwerk )
Geschatte leveringstermijn begin Juli (rond mijn verjaardag dus) 15 weken wachte
en dit alles voor 23625 Euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Msb12i Bekijk BerichtenIk heb verleden week men Schaduwblauw (P6) golfje besteld.Is al de langste week van men leven geweest :'(
Tankkaart 500 (Geen uitleg nodig)
Pack Business (-1434 euro korting dus waarom niet )
Pack Premium (Leder en Xenon voor 1500eur! Leder is dus gratis want xenon kost al bijna 1500 )
Pack "R-line Exterior (Voor de looks want standaard is wa saai)
Pack City (Opties opties en nog eens VEEL opties :p)
ESP (Voor het johnny bochtenwerk :p)
Geschatte leveringstermijn begin Juli (rond mijn verjaardag dus) 15 weken wachte
en dit alles voor 23625 Euro
Comment
Comment