Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [quote=Msb12i;3948209]Ik heb verleden week men Schaduwblauw (P6) Golf 6 Highline 1.2 TSI besteld.Is al de langste week van men leven geweest

En heeft de volgende opties:

Tankkaart 500 (Geen uitleg nodig)

Pack Business (-1434 euro korting dus waarom niet )

Pack Premium (Leder en Xenon voor 1500eur! Leder is dus gratis want xenon kost al bijna 1500 )

Pack "R-line Exterior (Voor de looks want standaard is wa saai )

Pack City (Opties opties en nog eens VEEL opties )

ESP (Voor het johnny bochtenwerk )

Geschatte leveringstermijn begin Juli (rond mijn verjaardag dus) 15 weken wachte

en dit alles voor 23625 Euro[/quote
    ]
    Hoeveel korting heb je gekregen ?

Comment

• [quote=H&J;3949362]
      Oorspronkelijk geplaatst door Msb12i Bekijk Berichten
      Ik heb verleden week men Schaduwblauw (P6) Golf 6 Highline 1.2 TSI besteld.Is al de langste week van men leven geweest

En heeft de volgende opties:

Tankkaart 500 (Geen uitleg nodig)

Pack Business (-1434 euro korting dus waarom niet )

Pack Premium (Leder en Xenon voor 1500eur! Leder is dus gratis want xenon kost al bijna 1500 )

Pack "R-line Exterior (Voor de looks want standaard is wa saai )

Pack City (Opties opties en nog eens VEEL opties )

ESP (Voor het johnny bochtenwerk )

Geschatte leveringstermijn begin Juli (rond mijn verjaardag dus) 15 weken wachte

en dit alles voor 23625 Euro[/quote
      ]
      Hoeveel korting heb je gekregen ?
      Klantenvoordeel of effectieve garage korting?

Comment

• [quote=Msb12i;3949898]
        Oorspronkelijk geplaatst door H&J Bekijk Berichten

Klantenvoordeel of effectieve garage korting?
        de garagekorting, 7 of 8 of 9 % korting ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H&J Bekijk Berichten
          wat voor een wagen heb jij besteld ?
          Bluemotion 1.6 CRTDI. Blijkbaar zitten de Polo's nog meer achter op schema....

Comment

• Welke banden liggen er bij jullie uit fabriek op de wagen?

Comment

• Mijn auto is vandaag verplaats van week 14 naar 15 voor productie

Comment

• Hallo,

Zit er hier iemand op het forum die met een GOLF IV GTD rijdt, of er eentje besteld heeft?

Grtz,

Sven

Comment

• ne VI GTD bedoelde? nee ken eigenlijk niemand die er eentje heeft...
                  Interesse in ene?

Comment

• ikke wel, om te wisselen tegen een Golf 6 highline "kmag toch dromen e"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                      ne VI GTD bedoelde? nee ken eigenlijk niemand die er eentje heeft...
                      Interesse in ene?
                      Ik bedoel inderdaad de VI Heb wel interesse ja, lijkt me een tof bakske...

Comment

• Ik denk dat er in het Zottegemse een jonge kerel zo eentje heeft zal hem is aansporen zich lid te maken op het forum

Comment

• [quote=H&J;3950460]
                          Oorspronkelijk geplaatst door Msb12i Bekijk Berichten

de garagekorting, 7 of 8 of 9 % korting ?

yep een 7% verschillende dealers afgaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Svenson Bekijk Berichten
                            Ik bedoel inderdaad de VI Heb wel interesse ja, lijkt me een tof bakske...
                            Moesten ze nu een versie met 163 pk maken

Comment

• Lange leveringstermijnen voor de golf bm zie ik regelmatig.Had mijn bm besteld op 24/01 en had hem op 20/03.Ze zeiden eerst dat ht voor midden april ging zijn.Tis misschien een stockwagen wat overeenkwam met mijn bestelling.(verkoper zegt van niet ,maar ja die zeveren er op los).Mijn bm is ook nie voorzien van ht bm type plaatje is dit vreemd of zijn er ng zo.Aja en de prijs vd bm zou graag weten wat de ander bm kopers betaald hebben,ja voor wie ht wil meedelen natuurlijk.MIJNE KWAM OP 17600EURO OPTIES:
                              businispack:dus die rns airco en metalic
                              mistlampen
                              elek ramen achter ja tis dus een 4deurs he
                              leder stuur en pook
                              armsteun vr.
                              dat was ht denk ik.(teveel betalen we altyd)

Comment

• Als op mijn wagen iets niet opzit waar ik wel voor betaald heb, dan rijd ik terug en zeg ik hun dat. Ze zijn verplicht te leveren wat jij besteld en betaald hebt. Zo simpel is het.

Als het dan nog een Trendline stockwagen zou zijn die omgebouwd is tot een BM, ik denk niet dat dat zo erg is, zolang alles maar is zoals de wagen die jij besteld hebt klopt. Tenslotte is de basis van een BM dezelfde als die van de Trendline maar met aanpassingen om aan de lage uitstoot te voldoen...

Ik hoop dat je eruitkomt.

Comment

• Ja ben ook terug gweest ze vinden ht vreemd dat ht typeplaatje ontbreekt,ja tis nie dat mn auto er beter uitziet als er bm vanachter opsta he.Maar voor de rest klopt alles en op de papieren sta ook de 99gr uitstoot.Maar ht ombouwen van een gewone trendline naar een bm zal wel daadwerkelijk gebeuren.(waarschijnlijk heb ik er zo eentje dat zal verklaren waarom type plaatje ontbreekt).Aleen stom da ik ht weet,jammer van ht plaatje anders had ik ht nooit gweten.Zal er maar niet over zeuren.groetjes

Comment

• Enkele vragen over de bluemotion die mij niemand kan beantwoorden. Tot nu toe weet ik van 2 soorten Bluemotion modellen. De Bluemotion Technology en de Bluemotion.

Op de nederlandse website van VW kan je duidelijk het verschil zien.

De Bluemotion Technology is te vinden bij de Trendline of Highline versie dan gaat het hier enkel om de motor. De Bluemotion is een hele andere model met andere bumpers en andere set-up.

Tot nu toe hebben ze hier alleen de Trendline Bluemotion modellen verkocht als zijnde Bluemotion modellen wat eigenlijk niet klopt! Maar de verkopers kunnen of willen mij hier nix over vertellen. Hoe zit het met jullie bestelling en uitzicht van jullie wagen?

Dit is de Bluemotion Technology

En dit is de Bluemotion.

Last edited by ; 02/04/2010, 19:14.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mirminki Bekijk Berichten
                                      Enkele vragen over de bluemotion die mij niemand kan beantwoorden. Tot nu toe weet ik van 2 soorten Bluemotion modellen. De Bluemotion Technology en de Bluemotion.

Op de nederlandse website van VW kan je duidelijk het verschil zien.

De Bluemotion Technology is te vinden bij de Trendline of Highline versie dan gaat het hier enkel om de motor. De Bluemotion is een hele andere model met andere bumpers en andere set-up.

Tot nu toe hebben ze hier alleen de Trendline Bluemotion modellen verkocht als zijnde Bluemotion modellen wat eigenlijk niet klopt! Maar de verkopers kunnen of willen mij hier nix over vertellen. Hoe zit het met jullie bestelling en uitzicht van jullie wagen?

Dit is de Bluemotion Technology

En dit is de Bluemotion.

De foto's geven sowieso een vertekend beeld, want de BM komt ALTIJD met vijftienduimswielen.

Uiterlijke verschillen tussen een echte BM en een BM Technology : andere bumpers, lichtmetalen 15" velgen en verduisterde achterlichten. Qua uitrusting bieden beide modellen ESP, hill hold, boordcomputer en een start-stopsysteem bovenop de gewone Trendline.

En in België is Bluemotion een uitrustingsniveau op zich.

Comment

• Ja die sportieve bm s gelijk in nederland zijn hier niet te verkrijgen blijkbaar.Mijn bm 99gr dus zogezegt een echte bm en geen technology die 105gr uitstoot,heeft esp, startstop,schakelindicator en exterieur een gesloten grill en een lichte verlaging.Hij was enkel verkrijgbaar met deksel lekker sportief(grapje he) deze heb ik vervangen met 18inch vancouver komt mooi uit met die verlaging.Aja er is ng een verschil met de gewone 16tdi, kwa rijden de hernemingen zijn anders bij ht schakelen je hebt niet ht gevoel dat je een 6de versnelling mist blijft in lage toeren op snelheid.Had de auto genomen enkel v de 15 procent maar nu ik hem heb ben ik over de rest ook zeer tevreden een aanrader.

Comment

• Wel jammer dat ze steeds reclame maken op tv enz voor bluemotion met velgen die je niet eens in optie kan bijkopen.
                                          Last edited by ; 12/05/2011, 16:39.

Comment

Working...
                                          X