Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Svenson Bekijk Berichten
    Hallo,

Zit er hier iemand op het forum die met een GOLF IV GTD rijdt, of er eentje besteld heeft?

Grtz,

Sven
    Een vriend van mij heeft sinds kort de 1.6 tdi blue motion , op de iets zwakkere motor na quasi identiek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
      Een vriend van mij heeft sinds kort de 1.6 tdi blue motion , op de iets zwakkere motor na quasi identiek.
      Serieus Heb jij een vriend En dan nog wel met een Bluemotion

Comment

• Een set Vancouvers gekocht voor de Golf. Nu wachten op de levering van de wagen...

Comment

Een omgekochte vriend? :p

Comment

• Ik heb ook vancouvers op mn golf gzet wel moeilijk te vinden.Heb 350km enkel gereden voor een setje waren wel niet v nieuw te onderscheiden,had eerst bij vw een set willen bestellen maar bleek belachelijk duur.Op kapaza bied ook iemand een set aan.Veel plezier ermee gaat geweldig staan op de wagen.Aja als je ze er op wil laten zetten voor dat ze de wagen afleveren, moet je wel even zeggen dat ze een slotschroef zetten.Als je niet vraag zetten ze er geen bij mij ht geval(zijn een beetje groen bij vw niks voor niks he).

Comment

• weet er iemand hoe het nu zit met bluetooth in combinatie met de navigatie RNS 310 / 510?

Daar staat dus een phone knop op, maar bluetooth of gewone carkit is blijkbaar niet (meer?) als optie te krijgen (enkel aftermarket?).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newlook Bekijk Berichten
                weet er iemand hoe het nu zit met bluetooth in combinatie met de navigatie RNS 310 / 510?

Daar staat dus een phone knop op, maar bluetooth of gewone carkit is blijkbaar niet (meer?) als optie te krijgen (enkel aftermarket?).
                Idd, geen bluetooth mogelijk in bluemotion. Toch niet via systeem van vw.
                Raar maar waar. Eigenlijk zou dit er std mogen in zitten bij een rns systeem vond ik.
                Met de knop kan je nu wel het geluid stil zetten wat ook wel handig is.

Comment

• carkit vw

VW heeft dat uit de optielijst gehaald omdat het systeem dat ze hadden met te weinig telefoons compatibel was (enkel rSAP telefoons, dus hoofdzakelijk Nokia).
                  Maar in accessoire kan je wel een mobridge carkit kopen die volledig geïntegreerd is en die eveneens bediend kan worden via boordcomputer (enkel voor de bc 'plus'), eventueel de stuurwielbediening en indien aanwezig via het touchscreen van de RCD510 en RNS510 (met toegang telefoonboek etc.).
                  Buiten het microotje zijn er dus geen andere delen van deze carkit zichtbaar.
                  Ter info, de phone knop staat er altijd maar dient als mute. Waarom ze het dan phone noemen, geen idee....
                  Last edited by ; 03/04/2010, 22:06.

Comment

• Dus met andere woorden mn phone knop heeft helemaal niks met handfree te maken.Hoef ik al niet meer in de handleiding te zoeken waarvoor die nepknop dient.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk Berichten
                      Serieus Heb jij een vriend En dan nog wel met een Bluemotion
                      Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                      Een omgekochte vriend? :p
                      an imaginary friend

Comment

't Stookt alletwee quasi identieke mazout in vierpitterkes.
                        A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
                          't Stookt alletwee quasi identieke mazout in vierpitterkes.
                          Inderdaad quasi identiek. Op een beetje extra (overbodige) plastic toebehoren op de carosserie en de iets zwaardere motor is er heel weinig verschil tussen beide uitvoeringen. Voor de doorsnee bestuurder maakt het heel weinig uit of het voertuig na 8 of 12 seconden de 100 km/u bereikt denk ik. Verbruik en emissie is veel belangrijker mijns inziens.

Comment

Inderdaad quasi identiek. Op een beetje extra (overbodige) plastic toebehoren op de carosserie en de iets zwaardere motor is er heel weinig verschil tussen beide uitvoeringen. Voor de doorsnee bestuurder maakt het heel weinig uit of het voertuig na 8 of 12 seconden de 100 km/u bereikt denk ik. Verbruik en emissie is veel belangrijker mijns inziens.
                            lang leve de 6 sec!

Comment

• kom je niet naar de m&g in geraadsbergen snip?

Comment

• Golf diefstallen nieuwe VW's (telegraaf.nl 08 april)

LEUSDEN - De opsporingsdiensten slaan alarm over een plotselinge, explosieve stijging van het aantal diefstallen van nieuwe Volkswagens. Oorzaak is waarschijnlijk een nieuw apparaat waarmee het de dieven lukt om de auto’s zonder braak te openen en de startonderbreker van de voertuigen onklaar te maken.

Vervolgens is het inpikken en wegwezen. De jonge automobielen worden vaak meteen de grens over gereden richting Oost-Europa. Pon’s Automobielhandel, de importeur van Volkswagen, is onlangs geïnformeerd over de hausse aan VW-diefstallen.

In de eerste drie maanden van dit jaar vertoonde het aantal diefstallen van jonge auto’s (tot drie jaar oud) een stijging van 15 procent. De diefstal van het aantal jonge Volkswagens steeg explosief: plus 75,4 procent. Werden er in de eerste drie maanden van 2009 nog 134 VW’s ontvreemd, in de eerste drie maanden van dit jaar waren dat er 235.

Er verdwenen in het eerste kwartaal 130 nieuwe VW Golfjes (in het eerste kwartaal van 2009 waren dat er 60): meer dan een verdubbeling. De diefstal van de Tourans steeg met 153 procent: van 13 naar 33 auto’s.

Technische tegenmaatregelen
                                Een en ander blijkt uit de kwartaalcijfers van de Stichting Aanpak Voertuigcriminaliteit (AVC). Directeur Guus Wesselink van de Stichting AVc noemt “Een dergelijke forse stijging uniek in de geschiedenis van de autodiefstal sinds 1995. Omdat er de afgelopen jaren slechts geringe percentages stijging en zelfs dalingen te zien waren.” In het eerste kwartaal zijn 654 jonge personenauto’s gestolen, tegenover 569 in dezelfde periode vorig jaar (+14,9%). Dat zijn 7 auto’s per dag.

De Stichting AVC zegt contact te hebben opgenomen met de importeur van Volkswagen, omdat het met name technische tegenmaatregelen zijn die kunnen helpen bij de voorkoming van diefstal. In een reactie zegt woordvoerder Jacques Gijssen van Pon’s Automobielhandel: “Kennelijk zijn er partijen die in staat zijn sleutels na te maken en in het motormanagement in te grijpen. Nederland is één van de landen in Europa waar weinig auto-alarmen worden ingebouwd. Ze worden relatief weinig verkocht omdat ze hier duur zijn door btw en bpm. Hierdoor zijn mensen sneller geneigd deze accessoir eruit te laten. Voor het dievengilde is het hier relatief eenvoudig om weg te komen.”

Woordvoerder Gijssen laat weten dat de importeur de problematiek heeft neergelegd bij de fabrikant. De consument kan zelf al maatregelen nemen door bijvoorbeeld een zogenaamd tracking&tracing (voertuigvolg-systeem) systeem aan te laten brengen in de auto of een extra stuurslot.

Comment

• dat ze zelf voor hun wagen gaan werken,

Comment

• Gelukkig staat mijn VWke zo goed als nooit open en bloot :p Tis toch wel zeer erg nieuws voor al die een VWke gekocht hebben, ik ben nu wel verzekerd tegen diefstal maar velen zullen dat niet zijn en dan heb je wel een nog groter probleem als jij dan toevallig slachtoffer bent.
                                    Volkswagen mag ook iets doen aan het probleem vind ik, het is simpel om te zeggen steek een duur alarm in uw auto dan is het probleem opgelost... en wij zijn er vanaf.

Comment

• Mijn wagen gaat normaal vanaf maandag of in de loop van de week in productie, eerst was het week 14 en nu is het week 15 geworden, hoelang duurt het dan nog alvorens de wagen bij de dealer staat ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H&J Bekijk Berichten
                                        Mijn wagen gaat normaal vanaf maandag of in de loop van de week in productie, eerst was het week 14 en nu is het week 15 geworden, hoelang duurt het dan nog alvorens de wagen bij de dealer staat ?
                                        een week of 2 tussen start productie en levering bij dealer.
                                        2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                        2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• H&J krijgt stress

Nog ff geduld en uw wachten word rijkelijk beloond met een fantastische wagen

Comment

Working...
                                          X